• You're able to make me speechless

    Wendy Fletcher is een jongedame uit Londen van zo'n zeventien jaar oud. Haar ouders zijn behoorlijk goed bemiddeld en daardoor komen Wendy en haar jongere zusje Annabell niks te kort. Annabell is in tegenstelling tot haar oudere zus Wendy, een grote fan van de beroemde muziekband One Direction. Wanneer One Direction dan ook een signeersessie geeft, is Annabell door het dolle heen. Maar ze mag niet alleen gaan van haar ouders. Wendy moet verplicht mee maar heeft hier absoluut geen zin. Na enig geklaag gaat Wendy met haar jongere zusje mee, om zo een ruzie met haar ouders te voorkomen. Op de signeersessie valt Wendy erg in de smaak bij Harry, één van de bandleden. Wendy is totaal niet geïnteresseerd; ze kent tenslotte zijn reputatie en heeft al verschillende verhalen van haar jongere zusje over hem gehoord. Harry geeft echter niet op. Hij is er van overtuigd dat zij de vrouw van zijn leven is en is bereid alles voor haar te doen.

    - ja het wordt een heel cliché verhaal, dat weet ik, maar daar hou ik van.


    Rollen
    Wendy: McConaughey
    Annabell: Hybrid
    Vriendinnen van Wendy
    Beste vriend van Wendy (homoseksueel)
    1 beste vriendin van Annabell
    Een stalker van Wendy (mannelijk)
    Of verzin zelf iets!


    Info:
    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktereigenschappen:
    Favoriet van de band: (behalve voor de stalker)

    Verhaal staat overigens al geactieveerd.
    Bedenk wel dat het kleine rollen zijn
    en ik niet zeker weet of alle bovenstaande rollen erin komen.
    Ik kijk even wat ik ermee doe!
    Daarbij mag je zoveel rollen aanmaken als je wilt!

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 22:03 ]

    Ik vul morgen in. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik vul ook nog wat in vanmiddag =).

    Rol: Beste vriendin Wendy.
    Naam: Eliza.
    Achternaam: Splinter.
    Leeftijd: 17 jaar oud. 12 augustus 1993.
    Uiterlijk:


    Natalia Kills.
    Eliza is een prachtig meisje. Ze heeft donkerbruine ogen en lang bruin haar dat tot haar heupen loopt. Eliza is licht getint en heeft een prachtige volle lach.
    Eliza kleed zich totaal niet zoals alle andere meisjes. Eliza kleed zich aparter dan andere mensen (wat op deze foto niet te zien is, op de oorbellen na). Eliza heeft altijd veel te hoge hakken aan, waar ze prima op kan lopen. Eliza kleed zich vol zelfvertrouwen. Je kan zeggen dat Eliza alternatief is.
    Eliza draagt altijd sieraden, hoe gekker hoe beter.
    Ook heeft Eliza altijd het maximale make-up op. Ze voelt zich heel goed met extra veel make-up op.
    Karaktereigenschappen: Eliza heeft erg veel zelfvertrouwen, het kan haar niet schelen wat iedereen van haar denkt. Eliza is iemand die zegt wat ze denkt, ze ze snel haar mening en uit die goed. Waarschijnlijk is dat dan ook meteen haar slechtste eigenschap, omdat velen mensen niet tegen de waarheid of een mening kunnen.
    Eliza is erg betrouwbaar. Vaak komen vriendinnen naar haar toe voor tips en om geheimen te delen.
    Eliza is totaal niet onzeker, ze vindt zichzelf prachtig, maar is niet arrogant.
    Eliza heeft al veel vriendjes gehad, die allemaal tot niks uitliepen. Daar is Eliza extra voorzichtig op liefdes gebied. Eliza neemt niet snel een relatie aan met iemand voordat ze diegene daadwerkelijk kent. Eliza is slecht in nieuwe mensen vertrouwen, ze durft ze niet toe te laten in haar hart. Soms kan Eliza daarom wat terug trekkend overkomen.
    Favoriet van de band: Zayn, omdat hij ook getint is. Eliza vindt dat ze goed bij hem zou passen. Eliza is eigenlijk helemaal gek van Zayn en is totaal verliefd. Ze heeft tientallen posters op haar kamer en zwijmelt graag naar hem.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 16:59 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rol: Beste vriend
    Naam: Chris
    Achternaam: McDonald
    Leeftijd: Chris is 20 jaar jong.
    Uiterlijk:


    Connor Paolo
    Karaktereigenschappen: Chris is echt een schatje. Hij heeft een heel goed hart. Hij hij heeft altijd het beste voor, met iedereen. Doordat hij zelf bekritiseerd wordt, omdat hij homo is, weet hij hoe het is. Hij bekritiseerd anderen dus ook nooit, hoe anders ze ook mogen zijn. Hij respecteert alles en iedereen en is een echte goedzak. Hij helpt andere mensen of is een luisterend oor.
    Chris ligt goed bij iedereen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die hem minder vinden, omdat hij homoseksueel is. Maar ze kunnen er niet omheen dat Chris een van de aardigste jongens is, die ze ooit ontmoet hebben.
    Toch is het niet altijd zo goed gegaan met Chris. Hij is bijvoorbeeld eens in een depressie beland, omdat hij de drukke levensstijl van zijn familie niet aankon. De druk om altijd op zijn best te zijn werd hem te veel. Gelukkig hebben zijn vrienden hem hier bovenop geholpen en daar is hij ze eeuwig dankbaar voor. Nog steeds heeft Chris de neiging om in te storten, wanneer het even tegenzit, maar gelukkig voelt hij dat nu zelf aankomen. Dan doet hij het weer wat rustiger aan en kan hij weer verder.
    Favoriet van de band: De favoriet van Chris is Louis. Doordat Chris uit een wat klassiekere familie komt, loopt hij er vaak netjes bij. Maar hij vindt het leuk om zich in zijn vrije tijd te kleden als Louis. Dit houdt in dat hij dan strakke broeken draagt, een streepjesshirt en natuurlijk bretels. Behalve Wendy snapt niemand dat hij dan Louis 'nadoet', dus die kijken hem gelukkig niet raar aan.


    Tell me about it, stud.

    Rol: Zusje Wendy.
    Naam: Annabell Noah.
    Achternaam: Fletcher.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:



    Lyndsy Fonseca
    Karaktereigenschappen: -
    Favoriet van de band: Louis William Tomlinson. Annabell is een grote 1D fan, en haar favoriet is toch wel Louis. Annabell heeft zelf ook grote droge humor en kan iedereen wel laten lachen om een klein flauw dingetje. Ze heeft op haar deur een enorme grote posters van 1D, en kent alle lyrics uit haar hoofd. Ze hoopt stiekem om nog op de foto met hem te mogen, en samen de grootste lol te beleven.
    Extra: Annabell heeft een tattoo van een vlinder in haar nek, omdat ze een natuurliefhebber is. Annabell doet aan kickboks, om zo haar woede aftereageren, en ze vind het ook leuk om te doen. Na One Direction houd ze ook van Westlife en is ze een keer opgepakt wegens vechten op straat met een ander meisje.

    De rest komt straks.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 15:02 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol:Vriendin van Annabell
    Naam:Katy May
    Achternaam:Foster
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:


    Ariana Grande
    Katy is een klein meisje. Ze heeft een lieve en vrolijke uitstraling, om toch wat meer op te vallen, heeft ze haar haar rood geverfd. Ze draagt niet veel make-up en heeft een grappige kledingstijl.
    Karaktereigenschappen:Katy is heeft een lieve persoonlijkheid, het klikt met (bijna) iedereen wel goed en ze is vrolijk. Ze heeft iets over zich heen waardoor iedereen haar mag. Ze wordt nooit echt als 'girlfriend material' gezien, eerder als 'one of the guys'. Daar baalt ze van. Ze houdt enorm veel van eten en doet dat dan ook constant, ondanks dat ze niet sport, komt ze niets aan. Katy maakt altijd op het goede moment, de goede grapjes. Omdat ze ook met iedereen bevriend is, zijn mensen snel jaloers. Zij zelf vindt dat nergens voor nodig. Ze staat nuchter in het leven. Ze ziet eerder de slechte kanten van zichzelf dan de goede. Ze heeft zichzelf een lange tijd gesneden, maar met behulp van Annabell is ze daar afgekomen. Katy heeft nog steeds veel onzekere momenten, maar niemand heeft haar door als ze 'neplacht'. Ze weet vaak een lach op gezichten van andere mensen te tonen en is eigenlijk te lief voor deze wereld. Ondanks dat zij en Annabell veel verschillen, zijn ze al van jongs af aan de allerbeste vriendinnen. Ze staan altijd voor elkaar klaar.
    Favoriet van de band: Katy is een enorme fan van One Direction en is geobsedeerd door Niall, ze is er heilig van overtuigd dat ze 'match made in heaven' zijn.

    xoxo

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 15:09 ]


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Awh, ik blijf me erover verbazen hoe goed mensen rollen kunnen invullen.
    Meer is nog altijd welkom!

    Ik ga proberen alles te gebruiken (:

    Rol: Vriendin van Wendy.
    Naam: Rosemary Faith.
    Achternaam: Jackson.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:


    Kate Bosworth. Rosemary heeft lichtblond haar, met een bruin oog en een blauw oog. Dit wordt Heterochromie genoemd. Verder is ze dun, lang, maar wel gespierd. Ook heeft ze een B-cup en schoenmaat 39. Ze is best mooi, als ze maar lacht. Haar kledingstijl is sexy en fel. Het liefste kort, kort, kort en in alle kleurtjes, bedrukt met bloemtjesdesign of panterprint en bedekt met glittertjes, veertjes en hartjes. Rosemary ontwerpt zelf ook kleding.
    Karaktereigenschappen: Rosemary is een ontzettend druk meisje, met een goed gevoel voor humor. Je kunt haar moeilijk missen, en veel mensen vragen zich af waar ze de energie vandaan haalt. Ze heeft een sterke mening, en is niet bang om die te uiten. Ze is ontzettend eerlijk, maar komt hierdoor ook nog wel eens bot over. Zo zal ze eerlijk zeggen wat ze van jou, of van een voorwerp vind, zonder er om heen te draaien en zonder het wat te verzachten. Rosemary is behoorlijk rebels, en doet waar ze zelf zin in heeft. Natuurlijk is dit iets beperkt, ze zal geen mensen gaan vermoorden of geweld gebruiken, maar ze zal er zeker geen probleem mee hebben om iets te doen met een jongen 10 jaar ouder dan zijzelf, of een ritje met de auto zonder rijbewijs. Rosemary is het soort meisje waar je ontzettend veel lol mee kunt hebben, maar niet het soort meisje dat je al je geheimen aan zou vertellen. Dit terwijl ze ook best serieus kan zijn, mensen geven haar die kans alleen nooit. Ze vind het vervelend dat ze altijd de laatste is die mensen bellen, wanneer ze ergens mee zitten. Als ze haar al bellen. Haar gevoel tegenover anderen wisselt nog wel eens. Het ene moment is ze de vrolijkheid zelf, en kan ze met iedereen overweg, maar zodra er iets gebeurd en mensen haar beginnen buiten te sluiten omdat ze toch denken dat ze er niet serieus op zal reageren verandert ze. Op dat soort momenten voelt ze zich klein, en waardeloos. Ze beschermd zichzelf hier tegen door zich egoïstisch en chagrijnig te gaan gedragen tegen iedereen die dan ook maar bij haar in de buurt durft te komen. Ze word moeilijk begrepen, en als onvoorspelbaar gezien. Ze praat nooit over haar gevoelens, en doet zich een stuk stoerder voor dan ze eigenlijk is.
    Favoriet van de band: Harry Styles, geobsedeerd door zijn krullen en prachtige ogen, zwijmelt Rosemary van een date met hem. Ze heeft hem al een keer ontmoet, bij een signeersessie.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:57 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Dit doet me enorm erg aan dit verhaal denken, sterker nog, het is precies hetzelfde op de namen na.
    Of nou ja, in elk geval de verhaallijn. Sarah smiles like Sarah doesn't care


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    Dit doet me enorm erg aan dit verhaal denken, sterker nog, het is precies hetzelfde op de namen na.
    Of nou ja, in elk geval de verhaallijn. Sarah smiles like Sarah doesn't care

    Oh, dat wist ik niet. Ik had nog nooit van dat verhaal gehoord. Maar ik heb inmiddels mijn verhaal verwijderd (: