• Omdat mijn vriend en ik over twee weekjes een jaar samen zijn, wil ik graag ik speciaals aan hem geven/organiseren. Ik weet alleen niet zo goed wat precies haha. Dus ik vroeg me af of jullie nog leuke 'jubileumideeën' hebben? Om het zo maar te noemen haha (: En misschien zelf al een keertje hebben gegeven/gedaan?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Mijn vriend had voor mij, voor ons jaar, een dagje Heksendoorn (Hellendoorn in een Halloweentintje) 'gegeven'. Ik ben vroeger namelijk als kind daar heel vaak geweest en ik wilde er eigenlijk al een tijdje naartoe, en dit was het perfecte 'excuus'. ^^
    Ikzelf heb een diner voor twee en filmpje 'gegeven'. Ik vind het sowieso niet echt iets om op een jubileum iets 'tastbaars' te geven. Leuke dingen samendoen vind ik belangrijk ^^
    Misschien dat het je op ideeën brengt?

    Wat ik trouwens op de echte dag heb gedaan (het jubileum viel op een maandag, in een schoolweek, dus we hadden op een zaterdag het 'gevierd'), was een spoor van rozenblaadjes door zijn kamer naar zijn bed, met daar een roos met wat inspirerende teksten. Gewoon om hem te verassen. Vond hij erg lief ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vox schreef:
    Mijn vriend had voor mij, voor ons jaar, een dagje Heksendoorn (Hellendoorn in een Halloweentintje) 'gegeven'. Ik ben vroeger namelijk als kind daar heel vaak geweest en ik wilde er eigenlijk al een tijdje naartoe, en dit was het perfecte 'excuus'. ^^
    Ikzelf heb een diner voor twee en filmpje 'gegeven'. Ik vind het sowieso niet echt iets om op een jubileum iets 'tastbaars' te geven. Leuke dingen samendoen vind ik belangrijk ^^
    Misschien dat het je op ideeën brengt?

    Wat ik trouwens op de echte dag heb gedaan (het jubileum viel op een maandag, in een schoolweek, dus we hadden op een zaterdag het 'gevierd'), was een spoor van rozenblaadjes door zijn kamer naar zijn bed, met daar een roos met wat inspirerende teksten. Gewoon om hem te verassen. Vond hij erg lief ^^


    Nee, ik vind iets 'tastbaars' geven ook minder leuk. Over het algemeen geef ik eigenlijk liever uitjes, dat heb ik op zijn verjaardag ook gedaan. Maar aangezien we al naar best veel dingen geweest zijn, vind ik het nu wel lastig om iets te verzinnen (:

    Maar dat met die rozen is sowieso wel een leuk idee ^^


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Hahah, ik moet ook even neuzen! Mijn vriend en ik zijn 3 december 1 jaar samen :)

    Sinterklaas en zijn verjaardag vallen in de 6 dagen daarna (hij is jarig op 9 december)
    Ik ga hem een cadeau geven waarbij hij elke dag 1 cadeautje kan uitpakken en dan op 3 december en 9 december iets groters!

    Ook kan je een boekje maken met bijvoorbeeld herinneringen aan jullie of dingen die je ooit nog eens met hem wilt doen.

    Misschien kan je hem als 'suprise' hem 's avonds opzoeken terwijl je eerst zei dat je 'teveel huiswerk hebt' ofso?
    vind hij vast leuk!

    xxx Mar

    Ga uit eten en daarna naar de bioscoop :Y) Dat heb ik van Nikki voor mijn verjaardag gehad en dat was echt leuk :3

    een spoor van rozenblaadjes door zijn kamer naar zijn bed, met daar een roos met wat inspirerende teksten. Gewoon om hem te verassen. Vond hij erg lief ^^

    Ik, persoonlijk, zou iets anders verwachten en erg teleurgesteld zijn als ik alleen een roos met inspirerende teksten zou vinden op het bed.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anaal. (cat)
    Hehe nee sorry, weet ik veel. Ga uit eten ofzo. Dat deden mijn vriend en ik ook toen we een jaar samen waren, en dat gaan we weer doen als we 2 jaar samen zijn.


    -

    Titan schreef:
    Ga uit eten en daarna naar de bioscoop :Y) Dat heb ik van Nikki voor mijn verjaardag gehad en dat was echt leuk :3

    (...)
    Ik, persoonlijk, zou iets anders verwachten en erg teleurgesteld zijn als ik alleen een roos met inspirerende teksten zou vinden op het bed.

    Dat ligt ook aan de jongen zelf, hè? Sowieso stonden teksten van liedjes op die een speciale betekenis hadden voor ons, dus het hoeft niet persé speciaal te zijn, maar je kunt het wel speciaal maken ^^
    En ik gaf het alleen als voorbeeld. Als je namelijk een jaar hebt, lijkt het me dat je de persoon in ieder geval lang genoeg kent, dat je weet wat diegene leuk vindt e.d.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn topics. Ik heb hetzelfde probleem binnenkort haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb ook een jaar met mijn vriendje binnenkort (10-11-2013). Wij gaan waarschijnlijk ergens leuk uiteten, en ergens op een mooie plek zitten en een soort van picknick houden maar dan geen normale picknick, maar eerder wat sjieker, met wijn en stokbrood ofzo haha, niet met echt veel voedsel aangezien we daarvoor dan al wat gegeten hebben. We willen nog iets doen maar ik weet nog niet wat.