• jep, met school.
    Ik doe Cambridge Engels, is superleuk, en hierdoor gaan we naar Londen, we gaan wel weg met moederdag, das wat minder

    maar ik had een vraagje. Heeft iemand nog dingen die ik moet bezoeken, meenemen van thuis, of meenemen naar huis.
    Of tips?
    want dan ga ik lijstjes maken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 14:11 ]


    Miep

    nee ik wil ook, ik ga dit jaar mijn vriendin in london bezoekn wss


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    nee ik wil ook, ik ga dit jaar mijn vriendin in london bezoekn wss


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Toen ik in Londen was, had mijn hotel een ander soort stopcontact. Ik weet niet of jouw school daarvoor regelt, maar anders moet je een speciaal stopcontact kopen (bij bv de ANWB) zodat je wel je mobiel kan opladen en dergelijke.


    A line is a dot that went for a walk.

    Voor hoelang ga je? Als je lang gaat, kijk voor een stopcontact-ding. Ik had één mee, maar het was de verkeerde. In Londen staan ze verder van elkaar.
    Anders weet ik het niet echt, neen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil ook D:


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Ik wil ook D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ergela schreef:
    Voor hoelang ga je? Als je lang gaat, kijk voor een stopcontact-ding. Ik had één mee, maar het was de verkeerde. In Londen staan ze verder van elkaar.
    Anders weet ik het niet echt, neen.


    3 dagen en 2 nachten. ik zal niet veel in mijn hotel zijn.
    ik zit in het king solomon ofzo, krijgt een 2,6 op zoover. goed he? (cat)


    Miep

    Ik ben jarloers.. Ik wil ook..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik ben jarloers.. Ik wil ook..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wanneer ga je precies naar Londen? (:

    Nou, als je in een gastgezin zit, is het leuk om iets van stroopwafels mee te nemen; iets typisch Nederlands (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Wanneer ga je precies naar Londen? (:

    Nou, als je in een gastgezin zit, is het leuk om iets van stroopwafels mee te nemen; iets typisch Nederlands (:


    13 mei.
    maar we gaan met 2 klassen en het is gewoon een uitstapje. we zitten in een hotel echt grappig. we gaan naar shrek de musical, een kijkje nemen achter de schermen bij de bbc, jack the ripper tour, dat soort dingen.
    heb er zin in


    Miep

    Ik wil ook Cambridge Engels doen


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Myungsoo schreef:
    Ik wil ook Cambridge Engels doen

    alleen voor londen?


    Miep

    Inure schreef:
    (...)

    13 mei.
    maar we gaan met 2 klassen en het is gewoon een uitstapje. we zitten in een hotel echt grappig. we gaan naar shrek de musical, een kijkje nemen achter de schermen bij de bbc, jack the ripper tour, dat soort dingen.
    heb er zin in

    Een Jack the Ripper tour of walk? Want als je de walk doet, dan ga je langs al die plaatsen waar die vrouwen vermoord zijn. Is wel heel erg interessant.


    Music is the new sex

    Inure schreef:
    (...)

    alleen voor londen?

    Nee lol, om m'n Engels te verbeteren. Want het is wat meer diepgaand dacht ik.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:23 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo