• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    'Nee,' zei ik beslist. 'Ik wil eerst weten waarom, dus kom mee naar binnen. Je bent half bevroren.' Ja, oké, dat was mijn schuld, maar daar ging het nu even niet om. 'Daarna haal ik haar er wel uit.' Misschien deed ik dat wel. Misschien ook niet. Waarschijnlijk zou ik in de problemen komen als ik haar daar liet verhongeren, dus ja, ergens vandaag zou ik haar er wel uit moeten laten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En ik reageer trouwens een beetje sloom. Wij krijgen voor Nederlands altijd een planner met een paar dingen die aan het einde van een periode af moeten zijn, weet je wel, en zoals altijd heb ik daar nog geen ene flikker aan gedaan en morgen moet het af. Vandaar.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    Ik zie Jace over zijn littekens wrijven en leg er mijn hand losjes op.
    "Okay. Dat - Dat kan ik wel proberen vol te houden."
    Ik knik goedkeurend en doe er nog een glimlachje bovenop.
    "Je kunt het wel," moedig ik hem aan.
    Die jongen is echt zo teer. Het verbaast me dat niet meer mensen misbruik van hem proberen maken zoals ik probeerde te doen. Knap en naïef is geen goede combinatie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Zijn er nog meisjes bezig?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassia Sterling
    'Nee. Ik wil eerst weten waarom, dus kom mee naar binnen. Je bent half bevroren.'
    Stilletjes en met tranen op mijn wangen volg ik moeder mee naar binnen.
    'V-vertel vader alstublieft niets,' fluister ik nog. Hij vermoord me, verdrinkt me met blote handen in eht meer. Bibberend ga ik op een stoel zitten, blij met de plotselinge warmte. Even doe ik mijn ogen dicht. ik ben zo moe.

    Jace Dream Duval
    'Je kunt het wel.'
    Waar Sasha zelf allemaal mee worstelen wist ik niet en ik betwijfelde of ik hem zou kunnen helpen. Maar het feit dat hij tijd vrijnam om mij te helpen was aardig.
    'Dankjewel voor de hulp,' fluister ik oprecht. ik voelde nog steeds de neigingen om mezelf zeer te doen, maar daar had ik het elastiekje voor. Ik had nog steeds neit emt Julian gepraat, maar ik was tenminste nog mezelf, dankzij Sasha.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dymphna schreef:
    [Zijn er nog meisjes bezig?]


    volgens mij zijn er vrij weinig meisjes online, dus kun je gewoon weglopen? :'D Ik kan Alec je wel laten pesten als je wilt. But he's mean.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ja, is goed. Kan Marilynn al een potje gaan wenen :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [okay, laat haar maar de keuken uitlopen, dat kan Alec boos zijn. :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    Even bleef ik staan en keek ik hoe ze rilde, daarna pakte ik met een zucht een deken uit de kast en sloeg die om haar heen. 'Voorlopig hou ik mijn mond nog. Nou, vertel op. Ik wil alles horen.' En dan zou ik haar helpen. Ik zou haar beter maken. Het zou weer goed komen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marilynn

    Ik zucht. Ik heb er genoeg van. Voorzichtig kijk ik om me heen, en subtiel sluip ik richting de deur. Ik leg mijn hand op de klink, en voor ik het weet sta ik buiten. Ik adem de frisse lucht in. Daarbinnen was het dof en muf, en ik stikte er half. Ik leun even tegen de muur en kijk om me heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sasha

    "Dankjewel voor de hulp," fluistert Jace.
    Ik lach even en haal zijn haren overhoop.
    "Je vraagt het maar."
    Nee, ik flirt niet met Jace. Dit zou ik met andere vrienden ook doen, mocht ik die hebben tenminste. Tja, je maakt jezelf niet echt populair als je maar één doel voor ogen hebt. Maar hier gaat dat veranderen. Hier gaat ik vrienden maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Volgens mij doet het internet van Lizz gemeen of zo.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Cassia Sterling
    'Voorlopig hou ik mijn mond nog. Nou, vertel op. Ik wil alles horen.'
    'Ze is anders,' piep ik. daarna begin ik bij eht begin. hoe aislyn moeilijk was in therapie, niet te hypnotiseren. Hoe ze vragen begon te stellen, niet over het kamp, maar over mij.
    'Z-ze geft om me,' leg ik bangetjes uit. 'Ze zorgt voor me, e-en ik... ik geef om haar, moeder.'

    Alec Sterling
    Buiten was het een modderpoel, amar het was rustig. Met een tevreden lach op mijn gezicht liep ik over eht terrein, tot mijn oog op een meisje viel.
    zonder iets te zeggen greep ik haar bij haar kraag, de handeling was alles behalve zacht.
    'en waar ben jij mee bezig?'

    Jace Dream Duval
    'Je vraagt het maar.' hij haalt mijn haren overhoop, die inmiddels alle kanten uit steken. Met een lach wrijf ik ze weer naar beneden. De groep stond weerop, de tien minuten rust waren voorbij.
    'ik denk dat ik ditmaal voor aan de groep blijf,' zucht ik als ik minn houtblok weer op pak. anders begin ik veel te veel achter te lopen straks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik was eten aan het maken o.o i'm hungry

    oh, Marilynn mag in zaal 1.]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 12:45 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marilynn

    "En waar ben jij mee bezig?"
    Ik piep even van het verschieten en kuch. Hij heeft me stevig vast, en de kraag van mijn shirt snijdt in mijn hals.
    "I-ik wilde naar buiten. Ik had frisse lucht nodig," probeer ik piepend uit te leggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.