• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Net als de anderen hijs ik mezelf overeind en neem het houtblok weer op.
    "Ik denk dat ik ditmaal voor aan de groep blijf," zegt Jace.
    Ik haal mijn schouders op en knik even. Mooi, dan kan ik achteraan een beetje bij Patje blijven hangen.
    Op mijn conditie is er niks aan te merken, dus ik moet niet echt moeite doen ze in te halen mocht het nodig zijn.
    Eerlijk gezegd denk ik er zelfs over om straks maar meteen twee blokken mee te nemen, dit klusje kan niet snel genoeg geklaard zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amyra Sterling
    Ze vertelde alles, vanaf dat ze het meisje tegen was gekomen totdat ik haar hierheen had meegenomen. Aan het einde van het verhaal keek ze me aan, doodsbang, en plotseling zag ik voor me hoe ze mij moest zien: een harteloos, gemeen persoon zonder gevoelens. Maar dat duurde maar heel even. 'Cassia,' zei ik uiteindelijk op kalme toon, niet boos, niet gemeen deze keer. 'Ik wil dat je me het klokje geeft.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alec Sterling
    'I-ik wilde naar buiten. Ik had frisse lucht nodig,' piepte ze. Zonder medelijden smeet ik haar tegen de muur en liet haar kraag los.
    'Je hebt zeer weinig te willen,' antwoord ik kil. 'Een vrouw haar taak is om schoon te maken. dat is de les van vandaag.'

    Patrick Hathaway
    De groep begon weer te lopen, Felix aan eht begin van de groep, ik aan de achterkant. Jace, die eerst naast Sasha liep, liep nu weg, naar de voorkant van de groep. wat perfect was, er was nu niemand die op mij of Sasha lette.

    Cassia Sterling
    Nee. Nee. niet dat.
    'M-moeder... I-ik.. i-Ik vind eht verkeerd. D-de hypnose. H-het is niet goed.'
    Alsjeblieft, ik wil niet worden zoals eerst, alsjeblieft niet.
    'E-eb ik heb het niet meer,' loog ik verder.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marilynn

    'Je hebt zeer weinig te willen. Een vrouw haar taak is om schoon te maken. dat is de les van vandaag.'
    Ik voel de tranen opkomen en knik zachtjes.
    "J-ja," antwoord ik zacht.
    Ik voel iets warms uit mijn neus komen, en merk dat het bloed is. Ik veeg het snel weg met mijn zakdoek, en kijk hem angstig aan.
    "I-ik zal het niet meer doen," zeg ik snikkend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Amyra Sterling
    'Cassia, ik weet best dat je het nog hebt. Het zou veel makkelijker zijn als je gezond was, dat weet jij ook wel. Het is voor je eigen bestwil.' Ze zou weer gezond worden, en dan zou ik wat beter op haar letten. Misschien een heel klein beetje aardiger zijn. Een klein beetje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alec Sterling
    "J-ja. I-ik zal het niet meer doen.'
    Ze bloedt, maar dat is mijn probleem niet. ruw duw ik haar richting de slaapzalen.
    'Inderdaad, dat zul je niet meer doen en daar zal ik persoonlijk voor zorgen,' snauw ik. Oh, hier voor heb ik trucjes achter de hand. dingen gaan hier veranderen.

    cassia Sterling
    'Cassia, ik weet best dat je het nog hebt. Het zou veel makkelijker zijn als je gezond was, dat weet jij ook wel. Het is voor je eigen bestwil.'
    'NEE!' Ik spring op van de stoel en blijf zo ver mogelijk van moeder vandaan, mijn gedachtes in choas en paniek. 'Ik wil haar neit vergeten, ik ben niet ziek moeder!'
    Het klokje haal ik uit mijn broekzak,waarna ik het zo hard mogelijk tegen de muur smijt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marilynn

    'Inderdaad, dat zul je niet meer doen en daar zal ik persoonlijk voor zorgen.'
    Nerveus slik ik en word naar de slaapzalen geduwd.
    "W-wat moet ik doen?" vraag ik met bevende stem.
    Ik strompel voor hem uit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sasha

    Ik zucht opgelucht als er niemand het in zijn hoofd krijgt bij Patje en mij te komen lopen. Als ik er gewoon op let dat ik niet teveel naar hem staar of hem aanraak, dan hoeven de anderen niks door te hebben.
    "Goeiemorgen," zeg ik met een glimlachje.
    Ik kijk hem even aan en staar dan weer voor me uit.
    Zoveel goeds is er tot nu toe niet aan, maar een gesprek moet ergens mee starten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Toen ik wakker werd, had ik meer pijn dan ik me herinnerde. Mijn hoofd bonkte als een bezetene en ik vroeg me af waarom er geen bed was in dit pokkehok, waarschijnlijk had ik meer pijn gekregen omdat ik hier een paar uur (?) had gelegen, ten minste zo dacht ik. Het kon ook prima een paar minuten of pas een uurtje zijn geweest, ik wist het niet, en het enige dat ik wilde was hieruit.
    Ik wilde eten, een warme douche en schone kleding, en misschien ook nog wel een ibuprofen. Maar dat wilde ze me vast niet geven.
    Maar het meeste wat ik nodig had, was Cassia. Ik vroeg me af wat er nu met haar gebeurde en hoe ze het maakt. Als ze haar iets aandoen… Ik zou het ze nooit kunnen vergeven, maar vooral mijzelf niet. Ik kan nu niets doen, ik kon haar niet beschermen. Niets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amyra Sterling
    Het klokje was kapot. Kapot. Niets meer aan te doen, gebroken. Het duurde een tijdje voordat ik mijn blik er vanaf kon halen en hem naar mijn dochter verplaatsen, en zelfs toen kon ik nog niet echt praten. Dat was nog van mijn vader geweest. Zoveel dingen had ik niet meer van hem. Zwijgend keek ik haar aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Weet iemand wat grafische kunst is? *maakt huiswerk*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alec Sterling
    'W-wat moet ik doen?'
    'Je straf krijgen,' antwoord ik kil, waarna ik haar verder duw, langs de slaapzalen, anar eht therapie gebouw.
    'Naar binnen.'
    Ik heb nog wat leuke verrasingen.

    Patrick hathaway
    'Goeiemorgen,' zegt Sasha gewoontjes. Ik kijk hem even aan. Echt een goede mrogen is het niet.
    'Goeienorgen,' anwoord ik. 'en gefeliciteerd.'
    Ik had hem eigenlijke en betere felicitatie willen geven, maar dat was een beetje onmogelijk nu, halaas...

    Cassia Sterling
    Haar stilte was erger dan haar woede. Bang kroop ik ineen, tranen liepen over mijn wangen.
    'h-het is fout, moeder,' fluister ik. 'Het is fout, h-het spijt me zo...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marilynn

    'Je straf krijgen. Naar binnen.'
    Ik knik snel en loop het therapiegebouw binnen.
    "E-en wat nu?"
    Ik heb echt schrik van deze man, en ik sta weer op het punt te wenen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Stiekem heb ik nu echt de neiging om Amyra Cassia het kamp uit te laten trappen, maar dan loopt alles een beetje vast, hé?]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 13:42 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [I'm off. Helpen op toneel, en dan cinema. Rond 9 uur ben ik weer terug ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.