• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hmm okee. Hoe kan ik het best inkomen dan?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassia Sterling[/n]
    57, 58, 59, 60...
    Één minuut sinds meoder de kamer had verlaten, kroop ik eht raam uit. ik kreeg modder op mijn kleding, maar dat kon me weinig schelen. Meteen rende ik naar de isoleercel, waar ik naar de extra sleutel begon te zoeken.
    De extra sleutel was verstopt rond de cel, dat wist ik, maar waar? Het was voor noodgevallen, zodat niemand voor altijd vast zou zitten. Pas na 5 minuten grave, tegen de muren krabben tot mijn vingers bloeden, en zoeken, vond ik de sleutel, verstops in een klein kiertje tussen de aarde en de stenen. Meteen gooide ik de deur open.
    'A-Aislyn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Doe gewoon als je mee bent met de groep jongens, houtblokken aan het zeulen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okee even wat bedenken dan]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Patrick Hathaway
    'Ik hoop het, want ik heb namelijk als fijnere klusjes gedaan,' is het stille antwoord. Ik knik langzaam. ik betrap mezelf er op dat ik te langzaam loop, waardoor de groep minstens 20 meter van ons verwijderd is. Niemand merkt het echt. Maar het is te riskant om naar hem te kijken, of hem aan te raken.
    Uiteindelijk, na veel te lang lopen, komen w op de heuvel, waar we alle blokken hout op een stapel gooien en de weg terug inzetten. Ook nu lopen ik en Sasha achterin. Ik was nu al vermoeid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Danny

    Waow leuk hout zeulen. Handen doen pijn, kleren onder hrt vuil. Heel leuk!
    Ik zucht een keer en laat het blok hout los en ga zitten. Ik ga geen stap meer zetten nu hoor.
    Veel heb ik eerlijk gezegd niet meegekregen wat er de afgelopen tijd is gebeurt. Ach ja Danny is niet zo belangrijk denk?

    [Ik wist niets xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sasha

    De heuvel is vrij steil, maar ik laat me er niet aan kennen. Als Alec Sterling denkt mij hiermee uit te putten, dan kent hij me nog niet. Met wilskracht kom je ook al een heel eind.
    Ik gooi mijn blok hout bij de anderen, veeg mijn handen even af en vertraag langzaam maar zeker mijn pas tot ik weer bij Patje ben.
    Ach, ze moeten niet zeuren. We doen niks verkeerds.
    "Bij nader inzien zat ik toch liever dronken aan tafel een bordspel te spelen," lach ik. "Dan wel zonder mijn familie."
    Heel even laat ik mijn blik naar Patje glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Na een tijdje zo liggen en zuchten, hoorde ik iemand aankomen rennen. Ik luisterde aandachtig naar het gerommel en geruis buiten, toen de deur opeens open gegooid werd, draaide ik me zo snel om dat ik duizelig werd van het licht dat ik opeens zag. Al dat donker was niet goed geweest voor mij, omdat ik er al een langere tijd zat.
    ‘A-Aislyn?’
    De stem van Cassia. Nog nooit had ik zo’n grote glimlach gezien en ik vergat mijn pijn en honger gelijk, sprong op en sprong haar in de armen, waardoor we omvielen en ik bovenop Cassia viel. ‘Ik ben zo blij dat ik je zie! Je wilt niet weten hoe erg ik me zorgen over je maakte!’
    Nu kwamen er zelfs tranen van blijdschap en opgeluchtheid (?) uit mijn ogen die over mijn wangen vielen.

    [Gaat alles goed?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ja hoor, nu wel.. :W]

    Patrick Hathaway
    'Bij nader inzien zat ik toch liever dronken aan tafel een bordspel te spelen. Dan wel zonder mijn familie.' Ik lach even, niet te luid want ik mag geen argwaan opwekken, en werp hem een blik.
    'Ik zou zelfs familie er bij nemen, het is beter dan dit.' Ik overweeg half om de rest van de stapel hout in brand te zetten in het kamp.
    Maar, nu hoeven we tenminste eht hout niet meer te dragen, en er is veel schaduw in het bos.

    Cassia Sterling
    Ze springt meteen op me,w aardoor zwe beiden op het natte gras vallen. de zon schijnt tenminste weer, dus koud is het niet.
    'Ik ben zo blij dat ik je zie! Je wilt niet weten hoe erg ik me zorgen over je maakte!’
    ik geef een verlegen glimlachje en knik. mijn ogen zijn rood, ik zie er niet uit, maar ik ben blij om Aislyn weer te zien.
    'z-Ze weet niet dat ik heir ben,' fluister ik, terwijl ik mijn armen om haar heen doe. 'Z-ze wilde me hypnostiseren... ik gooide eht klokje kapot.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik zou zelfs familie er bij nemen, het is beter dan dit," zegt Patje na even gelachen te hebben. Ik schud mijn hoofd heel duidelijk.
    "Nee, om de beelden van een dronken oom Carlos die zijn kleren heeft uitgedaan omdat hij denkt dat we strippoker spelen in plaats van dammen te vergeten is er geen alcohol genoeg in de wereld," zeg ik met een spijtig gezicht.
    Ik trek mijn neus op terwijl ik weer rillingen krijg. Dan zeul ik liever met houtblokken dan naar een ranzige, naakte Cubaan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oh, als het niet sarcastisch is, mooi zo… 8D]
    Aislyn Valentina
    Ze geeft een verlegen glimlachje en knikt. Ze heeft gehuild merk ik, want haar ogen zijn rood en ook zij ziet er moe uit.
    ‘Z-Ze weet niet dat ik hier ben. Z-ze wilde me hypnotiseren… ik gooide het klokje kapot.’
    Ik kijk haar verward aan met nog steeds mijn armen om haar heen. ‘Is ze zo laag gezonken?’ Bij de gedachte dat ze het klokje voor me kapot gooide begon ik te blozen en kijk ik weg. ‘D-dankje… I-ik ben trots op je, l-liefje…’ Nog nooit had ik gestotterd bij een bijnaam, nog nooit.
    Dan kijk ik weer op in haar ogen en geef haar overal op haar gezicht en in haar nek kusjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amyra Sterling
    Natuurlijk zou ze het meisje eruit halen, maar voorlopig had ik wel grotere zorgen. 'Alec?' riep ik. Ik moest om te beginnen mijn man maar eens vinden, dan zouden we samen wel iets bedenken om Cassia te helpen. Want eerlijk gezegd wist ik niet meer wat ik kon doen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Awh iedereen praat ofzo al met iemand Danny heeft niets te doen :(]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ach, top-top zal het nooit zijn, maar eht gaan wel weer :'D]

    Patrick Hathaway
    Okay, daar had hij een punt. Ik wierp hem een voorzichtige, zijwaardse blik toe. ik vroeg me af hoe de rest van Sasha's familie was. We hebben er eigenlijk nooit over gesproken en tijd was er genoeg. Na een paar twijfelende seconden, vroeg ik het toch.
    'En de rest van je familie?'

    Cassia Sterling
    'D-dankje… I-ik ben trots op je, l-liefje…'
    Mijn wangen kluren felrood, net als mijn haar. de andere dingen die ik tegen moeder zei durf ik niet meer te spreken, dat ik geef on aislyn, hoe lief ze is, ho goed ze voor me zorgt...
    In plaats daarvan verberg ik mijn gezicht in ahar nek en hou haar steviger vast. hier voel ik me veilig, al is het maar voor even...

    Alec Sterling
    'Alec?'
    Haar stem schalde over het terrein. het meisje duwde ik ruw de slaapzaal in.
    'en blijf daar,' snauw ik, waarna ik Amyra te gemoet loop.
    'Ja?' vraag ik zakelijk, mijn stem geïrriteerd. het is een choas in dit kamp.
    'Wat is er?'

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 16:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Laat hem Shatrick pesten :')]

    Sasha

    "En de rest van je familie?" vraagt hij.
    Ik open mijn mond om te antwoorden maar sluit hem dan weer. Ik moet even lachen en schud opnieuw mijn hoofd.
    "Daar hoor je in de therapie wel over," zeg ik zacht.
    Ik ben niet van plan mijn boekje open te trekken waar iedereen die het wil me kan horen. Ik heb sowieso al geen goede band met mijn familie, ik haal ze niet voor jan en alleman door het slijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.