• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

De blik die Patje me toewerpt, stuurt een rilling doorheen mijn hele ruggengraat. Ik knik even en richt me dan weer op Jace.
    "Echt mannelijk voel ik me niet," zegt hij.
    Ik schud mijn hoofd even.
    "Weet je het nog waar we het over hadden, nadat ik je geholpen had? Hoe je je moest gedragen tegenover Cassia?" fluister ik. "Jace, je moet het echt volhouden. Haar ouders zijn toegekomen en als zij merken dat je hypnose niet meer werkt dan zullen ze niet zo zacht omgaan met je als Cassia deed. Je kunt dit, doe gewoon wat je deed als toen je onder hypnose was. Zoek een meisje en maak een afspraak met haar zodat jullie kunnen doen alsof jullie een koppel zijn en ga achter de rug van de begeleiders om gewoon je eigen gang."
    Ik zorg ervoor dat alleen Jace me kan horen en laat aan mijn blik merken dat het van groot belang is wat ik zeg.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik moet er ook vandoor. Sorry. (no_chears)
    tot morgen!]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[(no_chears)]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Wat heb ik gemist?]

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 23:30 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Mijn topics + wat heb ik gemist? :3]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Dymphna schreef:
    [Mijn topics + wat heb ik gemist? :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Goeiemorgen.]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Morning governor. Ehm, de meisjes moet de keuken gaan poetsen, de jongens moeten houtblokken door het bos en op een heuvel slepen :')]

[Ei. Keh. Bah. :')]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[im here, im here.. *Gaat schtijven en daarna naar de winkel*]

Cassia Sterling
    'Kom maar mee. Het komt wel goed. Kalm aan. Kalmeer nou eerst maar even, dan kan je het daarna vertellen.'
    'H-Haal eerst Aislyn uit de cel.'
    Na alles waar ze me vandaag mee geholpen heeft, voel ik me eenzaam, zwak zonder Aislyn hier. Ik tril nog steeds en sta in een gedonken voor moeder. Ik wil het liefst terug anar de cel, voor de eerste keer in mijn leven, omdat het daar veilig was.
    'A-Asljeblieft?'

Jace Dream Duval
    Weet je het nog waar we het over hadden, nadat ik je geholpen had? Hoe je je moest gedragen tegenover Cassia? Jace, je moet het echt volhouden. Haar ouders zijn toegekomen en als zij merken dat je hypnose niet meer werkt dan zullen ze niet zo zacht omgaan met je als Cassia deed. Je kunt dit, doe gewoon wat je deed als toen je onder hypnose was. Zoek een meisje en maak een afspraak met haar zodat jullie kunnen doen alsof jullie een koppel zijn en ga achter de rug van de begeleiders om gewoon je eigen gang.'
    Ik geef een ongemakkelijk knikje en wrijf over de littekens op mijn arm. Dit ging moeilijk worden. Die nieuwe mannelijke begeleider vond ik doodeng. zijn ogenw aren kil, koud, net als zijn manier van doen en zijn stem was hard en gemeen.
    'Okay,' zeg ik zachtjes. 'Dat - Dat kan ik wel proberen vol te houden.' ik had weinig keuze. Ik hield mijn toon een fluistering, omdat Patrick en Felix zo dichtbij zaten.

what the fuck Q..

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:33 ]

Stop double posting D:

[ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:33 ]

[Jace valt een beetje in herhaling. *gaat typen*]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.