• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [do you want to rpg with md]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [whhahaah iedereen komt weer onlne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Docent: Meneer. Smits

    Ik hoorde duidelijk de bel gaan maar vertikte het om naar die psycho's te gaan. Rustig genoot ik van mijn koffie. De smaak was echt geweldig in de ochtend. Ik dronk het altijd op schook want mijn vrouw maakte het nooit voor mij klaar. Zuchtend kijk ik naar de leraren die een voor een de leraren kamer verlieten. Lucky basterds waarom hebben jullie mij klas 13 gegeven. Boos nam ik de laatste slok van mijn koffie en zette het op de aanrecht. Stamend loop ik naar het lokaal toe. Door de ramen zag ik de anderen klassen braaf leren. Als dat bij mijn klas zou gebeuren was het een wereld wonder. Twijfelend of ik wel naar binnen zou gaan stond ik dicht bij de deur. Voor dat mijn hand de klink raakte werd de deur al open gesmeten. Huilend zie ik Jane langs lopen. Dus het was weer zo ver. Geïrriteerd begon er een aadertje boven me hooft kloppen, en het werd er niet beter op toen ik Lily op de tafels zag slapen. Sinds ik naar deze klas ben gegaan erger ik me dood, word ik kaal. Boos liep ik de klas binnen regel recht naar mijn Bureau 'Oké stelletje niets nutten wat is hier gebeurd' ik wist dat ik niet mocht schelden maar die kinderen dreven mij altijd tot het uiterste.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [tuurlijk ^-^ onze zo geliefde docent Bob Smits is gearriveert]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Skye

    Verveeld zat ik aan mijn bank tot de leerkracht binnen kwam lopen. "Mijn excuses Smits, wij zijn geen nietsnutten" zei ik met een nep glimlach. Ik nam er nog een stoel bij en legde mijn benen daarop.

    Alice
    Zo als gewoonlijk kwam die oude dikzak boos het lokaal binnen gestamt. Volgens mij is hij weer kaler geworden? Buiten zag ik vogeltjes vrolijk blij fluitent rond vliegen. Ik wou dat ik ook zo vrij was. Ik hoorde Skye iets zegen op een toon om de leraar alleen maar bozer te maken. Het was weer een dagelijkse routine


    We're all mad here. ~Cheshire

    [Kan je de leraar doen ?]

    [jep]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [interesse?]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 0:22 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Bij de toiletten keek ik in de spiegel, ik zag er niet uit. Mijn huid was vlekkerig, mijn make-up uitgelopen en mijn haar stak alle kanten uit. Ik zie er al zwak uit, nu heb ik me ook nog eens zo gedragen dacht ik. ik waste mijn gezicht, deed make-up op en bracht mijn haar in model. Vervolgens liep ik terug naar het lokaal. Ik zag dat de leraar er al was, ik nam nieteens de moeite om goede morgen te zeggen en ging op mijn plek zitten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    De docent kwambinnen en het zou weer leuk worden. " eikel" wirp ik hem toe.
    Mijn hoofd bonsde en ik werd er gek van. Ik kreunde hardop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ik ben op ipad en jan niet vetgedrukt)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik hoorde wat Lilly zei. Ik hield me maar net in om niet iets tegen haar te zeggen, ik ga niet weer vechten. Verveeld zit ik aan mijn nagels.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik bedacht me dat ik nog pijnstillers had.
    Met een beetje moeite om niet te wankelen kom ik bij mijn tas.
    Ik negeeer de docent volledig en zoeke naar de pilletjes.
    Metmijn flesje water en twee pilletjes ga ik terug en slik ze snel in.

    ( ik neemaan dat wij nu de docent mogen besturen)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jaa vast wel, is micki ook alleen maar blij mee als we dat nu even doen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”