• Hoi.

    Ik heb (zoals iedere vrouw) een hekel aan ongesteld zijn. Ik ben ong 2,5 jaar terug aan de pil begonnen omdat ik best wel last had (heb) van mentruatie pijn en het heel erg onregelmatig was. Echter ben ik verschikkelijk chaotisch en vergeet ik de pil nog wel is, al helemaal als ik aan een nieuwe strip moet beginnen. Toen kwam ik op het geniale idee van een spiraaltje, omdat ik ooit ergens had gehoord dat dit allemaal super tof zou zijn. Nu ging ik net even research doen, en was ik toch best teleurgesteld. Ik dacht eigenlijk dat je met een spiraaltje niet meer ongesteld zou zijn (probleem helemaal opgelost), maar dat is dus niet het geval. Ook vind ik het nogal een naar idee dat je die draadjes 'kan voelen'. Verder zou je nog steeds kan hebben op een onregelmatige menstruatie. Heeft iemand ervaring met een spiraaltje? Of heeft iemand toevallig een idee over het magische spiraaltje waar ik ooit eens van heb gehoord waar je dus niet ongesteld bij bent? :')

    Btw, dit is de site die ik heb gebruik/gelezen.

    Verder slik ik niet voor het hele anti-conceptie gedeelte, dus daar kijk ik niet naar. Daar hoef ik me gelukkig in mijn lesbische relatie geen zorgen over te maken :')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 15:55 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Als ik jou was zou ik sowieso even het anticonceptie topic opzoeken. Daar staan ve ervaringen. Ik heb de myrena spiraal waar ik erg tevreden over ben. Had de eerste 1/2 maand nog spotting maar ben daarna niet meer ongesteld geweest. Dit gebeurt wel vaker er is dus alleen geen 100% garantie. Je moet dan wel echt de spiraal net hormonen nemen.


    The truth is out there.