• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    ( mijn topics ik schrijf zo wel wat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jeffrey Rojas
    Ik zit in het klaslokaal met de graffiti bespoten muren met mijn voeten verveeld op de tafel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Connel

    Chagrijnig liep ik richting het klaslokaal. Mijn roden hakjes schoenen tikten luid door de stille gangen. Vermoeid vrijf ik in mijn ogen, gisteren had ik weer is gevochten. Het gevecht had bijna de hele avond geduurd, Aiden had haar gebeldt om te helpen, het kon hem niks schelen hoe laat het was. Met mijn vermoeiden fel groenen ogen ging ik de lokalen langs, op weg naar lokaal 7 waar onze klas altijd zat. Al snel was ik bij het lokaal. Uit het lokaal was geen kik te horen. Chagerenijg omdat ik weer als eerste in de klas was wou ik de deur open gooien. Verbaast keek ik naar de deur toen hij geen centimeter was verplaats. Onderzoekend kijk ik de naar de deur van boven naar onder, van onder naar boven, van links naar rechts, van rechts naar links en vervolgens weer terug naar de klink. Pas nu valde me op dat er een slot op zat. Zuchtend haalde ze het speldje dat haar pony aan de rechterhand hield er uit. Voorzichtig knielde ze wat lager. Behendig deed ze het speldje in het slot. Naar even gefrutseld te hebben was er een klink. Alsof het een dagelijkse routine was staat ze weer op. Ik haalde het speldje uit het slot en deed het weer netjes in mijn haar. Ik deed weer een poging om de deur open te maken, dit keer ging hij met een knal open. Dood normaal liep ik het bekende klaslokaal binnen, gelijk richting mijn tafeltje. Voor dat ik ging zitten veegde ik mijn witte jurkje even recht. Mijn stoel kraakte een beetje toen ik er op ging zitten, niet omdat ik zwaar was maar omdat dat ding gewoon oud was. Verveeld gingen mijn ogen naar het raam. Het was mijn gewoonte om altijd naar buiten te staren als er nog niemand was.

    [eerste postje ^-^]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:16 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Ik loop naar het lokaal, zodra ik binnen kom ga ik naar mijn plek. 'goede morgen' zeg ik verveeld tegen de paar mensen die er zijn. Alleen deze ochtend zeg ik tegen mezelf, vanmiddag spijbel ik wel een paar uurtjes.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    .Chagerijnig liep ik naar de les. Ik had er totaal geen zin in.
    Verveeld ging ik zitten en kladde wat in mijn agenda


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice Connel

    Verveeld staarde ik naar buiten, denkend aan wat ik vandaag ga doen, misschien leren??? naaah geen zin. Zuchtend kijk ik door de klas. In mijn ooghoek zie ik iets wat er net niet was. Al snel herken ik het figuur, Jeffrey
    was inmiddels al binnen gekomen. Nu was ze teminste niet meer alleen 'Goedemorgen Jeffrey' vriendelijk lacht ik naar hem. Zo als wellis vaker heeft hij zijn voeten op het tafeltje gedumpt 'Je weet dat je tafel het begeeft als jij je voeten er op dumpt' grinnekde ik toen ik zijn tafeltje zag wiebelen. Als snel klinken er meer voetstappen door de gangen. Verveeld komt Jane het lokaal binnen strompelen 'Goede morgen' zei ze toen ze richting haar plek liep. Dit zou weer een typische dag in onze klas worden 'Goedemorgen' zei ik terug toen Jane haar plekje had opgezocht. Geschrokken kijk ik naar de deur opening toen Lily net zo als de meeste chagerijnigen het lokaal binnen kwam. Zonder wat te zegen ging ze op haar plek zitten en krabbelde wat in haar agenda.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:29 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Ik hoorde Alice praten tegen Jefrey en ze zei weer iets zoals altijd.
    "Serieus Alice verzin is wat nieuws om tegen jefrey te zeggen" mompelde ik in haar richting. Soms herhaalde ze iets heel vaak en ik kon daar zo niet tegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey Rojas
    "Goeiemorgen" antwoorde ik verveeld. Ik kijk even naar mijn voeten en haal mijn schouders op. "Boeiend"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    James Andrew Night

    Ik loop naar het lokaal en open de deur. Ondertussen zal ik wel weer te laat zijn zoals altijd. "Hallo" riep ik tegen iedereen die er al was en liep naar mijn mijn plek zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ahha echt alleas loopt door mekaar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'jezus Lilly laat Alice gewoon zeggen wat ze wilt' zeg ik zuchtend tegen haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik kijk arrogant naar Jane.""En wie zei dat jij je ermee moest bemoeien" ik keek haar fel in haar ogen aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    Nu ik mijn woordje had gedaan ging ik weer veder met wat ik bezig was, niks doen. "Serieus Alice verzin is wat nieuws om tegen jefrey te zeggen" hoorde ik Lily mijn richting op mompelen. Ze was weer in een goede boei, lichtjes Geïrriteerd draaide ik haar kant op 'Jij ook goede morgen Lily' Sarcastisch kwamen de woorden een voor een uit mijn mond. Eventjes werd ik afgeleid door James die weer is veelste luid Hallo riep 'Godver James, het is ochtend' in de ochtend krijg ik nog al snel hoofdpijn en waardeer het dus niet als mensen riepen. Toen ik me omdraaide was er weer een typisch bitch fighte Lily vs Jane. 'Kom op dit is vermoeiend doe is rustig!' schreeuwde ik dit keer, wat me wel een een stekende hoofdpijn bezorgde.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jeffrey Rojas
    Geamuseerd kijk ik naar de bekvechtende meiden. Was soms wel leuk om te zien in deze klas.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lilly
    Van Jane draaide ik me om naar Alice. "Begin dan zelf niet met praten in de ochtend zijkwijf" riep ik boos terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan