• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [Waar kan ik inspringen? Ik heb net een karakter genaakt)


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [je kunt te laat zijn en inkomen bijna 1ste bitchfight]
    Lilly


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    jane keek me aan en ik keek haar terug aan.
    Eventjes stond ik stil maar toen kreeg ik een soort van adrenaline kick en stormde op Jane af. Woedend duwde ik haar op de grond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 8:06 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ehm ze duwde je op de grond]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik wordt oppeens op de grond geduwt, ik hoef niet lang na te denken voor ik weet wie het is. Waar ik bang voor was is gebeurt, ik met mn grote mond toch altijd. Nu dus de meest effectieve manier, nagels in de huid en trekken aan het haar.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [jaa dat zag ik dus nadat ik dat stukje had geplaats haha]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    lilly
    Even verzet ze zich niet maar dan prikt ze met haar scherpe nagels in mijn huid. Ik probeer bij haar hoofd of nek te komen zodat ik haar akelige rotkop door de grond kon rammen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haha af en toe is dat wel eens onhandig dat je niet kunt zien of iemand aan het typen is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik merk dat ze bij mn hoofd wilt komen, jammer genoeg gaat dat niet lukken. Jezus Alice, denk ik bij mezelf, door jou zit ik hierin, je mag me best eens helpen. En dan ga ik weer verder met het gevecht, en trek nog wat harder aan haar haar terwijl we over de grond rollen. Hier gaat ze spijt van krijgen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly

    Ik voel meer kracht aan mijn haren en het doet redelijk pijn.
    Lang haar bij gevechten was niet altijd fijn. "Bitch" spuugde ik in haar gezicht. Ik stopte met trekken maar maakte een verassings aanval op haar gezicht met mijn vuisten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alice
    Twinkeltjes van sensatie verschenen in haar ogen. Dit is nou hoe je een ochtend moet beginnen. Joelend juigde ze de twee vechtende meisjes toe.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Ik voel hoe vuisten op mn gezicht rammen en draai mn hoofd weg. 'Alice!' roep ik 'help me dan!' en ik voel tranen opkomen, vechtgedoe is gewoon niet voor mij gemaakt. Maar ik kan moeilijk niets doen, dus bijt ik maar in haar hand tot ik bloed in mn mond voel en spuug dat naar haar toe.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ze schreeuwt wanhopig naar Alice die ons juist toejuicht. Dan voel ik een stekende pijn in mijn hand, ik zie janes mond om mijn hand geklemd en ze spuugt bloed naar me toe. Dus mevrouw dacht dat ze me daarmee kon stoppen, nou nee hoor. "Teef die je bent dat zal je leren" schreeuw ik. Even denk ik eraan om een stoel te pakken en naar haar kop te gooien. Ik ovoel dat ik bijna een bloedneus of bloedlip heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Alice stond gewoon toe te juigen, bitch die ze is. En nu rollen de tranen echt over mijn wangen. wat moet ik doen? denk ik


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”