• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Lilly kijkt me fel aan, maar ik wordt niet bang van haar. 'jij bemoeide je anders ook net met Jeffrey en Alice' zeg ik net zo arrogant terug.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    dan kijk ik verontwaardigt naar Alice. 'ik zit het hier anders wel voor jou op te nemen hoor' zeg ik tegen haar


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik voelde me van binnen koken "Omdat ze niks nieuws kan verzinnen verdome" schreeuwde boos op. Ik hield me net in om niet oph aar af te stormen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    ik moet in mezelf lachen, Lilly kan zo snel boos zijn. Ik besluit het maar gewoon te negeren, voordat het een vechtpartij wordt, ik heb geen zin in krassen op mn gezicht. Lilly is soms zo kinderachtig...


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Diep van binnen vermaak ik me diep, Lily je bent zeer amusant. Gemeen lachte ze naar Lily 'Nee, jij bent origneel'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:52 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    lilly
    Ik kijk boos naar Alice, houdt je in, houdt je in.......
    Met heel veel moeite en met mijn tanden op mekaar geklemt houd ik me in

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:53 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey Rojas
    "Dames dames" zucht ik. "Doe eens rustig, de leraar is er nog niet eens en jullie worden al loco"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nog steeds lachend kijk ik naar Lily. Ik zag duidelijk dat ze moeite had met zichzelf in houden. Nu is het maar is tijd om ook is eng te doen 'Lily schat' de neppe woorden spugde ik gewoon uit 'zie je mijn arm, kijk deze wond is nog vers, ik heb gister weer ik weet niet hoeveel mensen gemold, ik ben niet bang als jij flipt' spelend met Lily agresie wees ze met haar tegeren vinger naar de wond op haar arm


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Ik zie dat Lilly er ook niet meer op in gaat. Fijn, hebben we dat ook weer gehad. Jake zou boos worden als hij zou merken dat ik had gevochten. Hij is degene die me in dit wereldje bracht, zorgde ervoor dat ik aan de drugs en drank ging. Nu hij me beter kent ben ik net zijn kleine zusje, soms vervelend, maar toch ben ik er blij mee, want soms had je echt iemand nodig die je zou beschermen, aangezien ik dat niet zou kunnen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik merk dat alles me gewoon zit uit zit te lokken. Iedereen wist dat als ik flipte dat ik mezelf niet tegen kon houden. Ik hield mezelf tegen. Mijn vingers op tafel trilde van de inspanning. Met een geconcentreerde blik naar mijn vingers probeerde ik het.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Diep vanbinnen lach ik me rot als ik zie hoe Lilly haar tanden op elkaar houd. 'Het is niet goed om je tanden zo op elkaar te klemmen' zeg ik geamuseerd tegen Lilly.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice

    Ik zag Lily stilletje terug trekken. BLij trokken mijn monthoeken samen. Ah, Lily je bent maar een pion op het borspel niet meer niets minder. Een pijnlijke steek stak door mijn hooft, pijnlijk stak ik mijn hand naar mijn hooft. Vanaf nu wou ze rustig blijven maar barste in lachen uit toen ze hoorde wat Jane zei.


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly
    Toen hoorde ik Jane wat tegen me zeggen, voor ik het wist had ik mijn stoel naar achteren gegooid. Ik probeerde logisch natedenken. Niet op in gaan, negeren. Ik knijp in mijn vingers om ze minder te laten trillen, niet dat het helpt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Toen gooide Lilly haar stoel naar achteren. Ik moet toegeven, ik schrok wel, ik ben een kabouter vergeleken met haar, een gevecht zou ik sowieso verliezen. Nu dus maar hopen dat de leraar komt voordat dit echt een vechtpartij wordt..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alice
    Vrolijk stond Alice op van haar plek. Met snele passen liep ze naar Jeffrey tafels toe. Snel plante ze zich neer bij het tafeltje voor heem. Geamuseerd draaide ze zich naar hem om 'Wie denk jij dat er wint?'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 22:11 ]


    We're all mad here. ~Cheshire