• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [je hebt een punt]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [haha jey Mary ann is ook weer online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Doe je daar de groetjes. Niet dat je daar heen durft tegen sletteke xl sms'te ik naar Jane en grinikte toen ik op verzende drukte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en toen was hert weer dood]:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    Ik schud mijn hoofd als ik iedereen zie dealen. Dat is iets wat ik niet doe.
    [wat vroeg lilly dan aan Mary ann ik was ff weg sorry ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ow ehm of ze haar kop had gezien, ze kreeg de slappe lach]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Net als ik naar buiten wil lopen komt de rector en hij loopt met me mee naar het lokaal. Hij was woedend dat ik gewoon weg liep, en zou in de gaten houden dat niemand meer weg ging. lekker dan, zit ik hier nog de hele dag..


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Als de joint op is gooi ik de restjes nar buiten. Ik voelde me licht worden in mijn hoofd. Ik liep wankelend naar mijn stoel en plofte neer. Jane zou toch niet meer reageren. Toen werd Jane door de rector terug gebracht en ik schoot weer in de lach. Ik stelde haar voor met punt oren en een muts op.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ooow okeee ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [heeft ze geen sms gekregen]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary Ann

    "Jooow Janetjuh krijg ik nou nog antwoord op mijn vraag?" zei ik plagerig en gooide mijn voeten weer op tafel en opnieuw kraakte hij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [micki beter doe je nu alvast speeltopic 2 maken. Er kunnen 15 posts op 1 pagina dus dan kunnen we gelijk verder]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Lilly zat om mij te lachen, en ik voelde me oppeens heel eenzaam. Wie zou het uitmaken als ze me neerstak, als Lilly dat vanmiddag niet zou doen zou ze nooit meer de kans krijgen, ik ga gewooon werk zoeken als dealer in eenandere stad. Ik zat over verschillenede dingen na te denken terwijl ik wat om mn sstoel zat te wiebelen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik begin weer te lachen om Mary Ann. "zie haar voor met punt oren en en muts" ik gier het uit. Tsja stoned hé


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ze hoorde dat Mary Ann wat zei. 'huh wat?' vroegze toen ze opschok uit haar gedachten


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”