• Class 13


    Leerlingen:
    Alice Connel = micki
    Jeffrey Rojas = Helios
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Skye Demi Aimee Clayton = xHaribo
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130882

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:43 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Ik zag dat ik een sms van Lilly had gekregen: zo gezellig, jammer dat je er niet bent. Wat doe je ik mis je xx wat moest ik hier nou weer op reageren? Ik kon soms een grote bek hebben, maar vaak wist ik ook niet wat te zeggen. Ik besloot om niets terug te sturen. Ik liet me op de grond tegen een muurtje zakken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 10:36 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [wilt iemand Jane misschien ophalen ofzo? Niet Lilly natuurlijk haha]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [haha]
    Lilly
    Ik kreeg geen reactie meer en liet het maar zo.
    Ik pakte mijn ipod en deed mijn oortjes in.Mijn muziek zette ik zo hard zodat ik niemand hoorde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Kan ik meteen beginnen ik verveel me)

    [ja dat kan. kom maar het lokaal in. zou ik zeggen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik loop naar het lokaal, Waarom deed ik dit werk ook al weer. Ik had niet genoeg tijd om na te denken, Want voor ik het al wist stond ik al voor de deur. Ik maakte zachtjes de deur open.

    (Laat een van jullie nu schrijven wat jullie in het klaslokaal doen kan ik ook weer verder)

    Lilly
    Ik keek hoe de docent naar binnen kwam en zette mijn muziek harder ondanks mijn bonkend hoofd. Ik moest Alice terug pakken met een stoel op haar hoofd gooien bedacht ik me. Docent is er kom je>?sms'te ik naar JAne. Niemand had zijn wiskunde boek gepakt.

    [is zij nieuw of neit]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 10:55 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen schreef:
    Lilly
    Ik keek hoe de docent naar binnen kwam en zette mijn muziek harder ondanks mijn bonkend hoofd. Ik moest Alice terug pakken met een stoel op haar hoofd gooien bedacht ik me. Docent is er kom je>?sms'te ik naar JAne. Niemand had zijn wiskunde boek gepakt.

    [is zij nieuw of neit]
    (wie)

    [de docente, nieuw op school of gewoon de normale docent]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik las het smsje van Lilly of ik terug kan. Ah ze mist me dacht ik sarcastisch. even mn peuk oproken en dan kom ik stuurde ik terug. Ik doofde mijn sigaret en slenterde naar het lokaal. Ik liep net als vanmorgen weer naar mijn plek zonder iets te zeggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik glimlachte lief naar Jane. Om haar te irriteren, zette ik mijn muziek zo hard dat je het aan de andere kant van het lokaal ook kon horen.

    [omg voor duits ken ik al 50 woordjes moet er nog 12 leren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik maak de deur verder open. Ik zie dat iedereen meteen opkijkt, Wanneer de deur dicht gaat. Ik zeg 'Hallo klas' 'Mijn naam is Angel Valentine Purple, Juf Angel' Ik hoor ze meteen verluisteren. Dan roept een meisje door de klas heen 'Ben je dan ook een engel' 'Voor jou is het u' iedereen lacht

    MissEverdeen schreef:
    [de docente, nieuw op school of gewoon de normale docent]
    (nieuw)

    [Holy shit O.o, goeiemorgen wat heb ik gemist?
    Kan niet zo heel snel reageren, ben op me bb want me internet is afgesloten en deze site werkt niet egt goed mee op me bb]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]