• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Good night ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik heb echt geen flauw idee wat het is. Maar wat het ook mag zijn, ik deel je niet graag."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Worden we bezitterig?" vraag ik plagend en ik por hem in zijn zij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Worden we bezitterig?"
    Ik trek weg van haar gepor en kijk haar lachend aan.
    "Nee, absoluut niet. Maar je bent knap genoeg, en je weet hoe mannen zijn."
    Ik breng mijn gezicht dichter bij het hare en kus haar zachtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nee, absoluut niet. Maar je bent knap genoeg, en je weet hoe mannen zijn."
    "Maar al te goed," grinnik ik voordat ik hem terug kus.
    Lachend kijk ik hem aan en ik veeg een plukje haar uit mijn gezicht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Maar al te goed."
    Ik neem haar hand vast en neem haar mee de bus uit.
    "Zo, waar wil je heen?"
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar haren.

    [I'm off :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zo, waar wil je heen?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Gewoon de stad in en als we iets leuks zien gaan we daar wat drinken. Niet alles hoeft geplaned te worden," grinnik ik.
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    [Ik ook tot zondag.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Gewoon de stad in en als we iets leuks zien gaan we daar wat drinken. Niet alles hoeft geplaned te worden."
    Ik grinnik en kus haar zacht terug.
    "Oke, prinses heeft gesproken."
    Ik haak lachend mijn arm in de hare en loop dolverliefd naast haar de stad in. Ik zoek met mijn ogen een cafeetje dat er gezellig uitziet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Dymphna --> Burlington]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cosette schreef:

    Irial


    Kyle kreunt zonder einde.
    "Dat beschouw ik als een ja," fluister ik lachend.
    Ik raak nog meer opgewonden als hij zijn heupen meebeweegt en zijn nagels in mijn rug zet. Ik grom even terwijl hij mijn naam kreun.
    Ik ga iets trager omdat het best wel vermoeiend is maar compenseer door af en toe iets harder te stoten. Ik buig me over Kyle heen en druk mijn lippen op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Burlington schreef:
    Mary

    "Deze laat ik niet meer los."
    Ik grinnik en loop mee naar de kassa. Ik doe mijn best de andere schoenen te negeren, maar ik kan het niet laten af en toe te kijken, en net de schoenen die ik zie, zijn allemaal prachtig. Ik bijt op mijn lip en zet het van me af.
    "Doet het pijn, een tattoo?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Het valt mee als je het goed verzorgt. Het hangt er ook vanaf waar je het laat zetten."
    Ik kijk haar aan.
    "Je wil toch niet...?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Oke, prinses heeft gesproken."
    Lachend trek ik hem tegen me aan. Samen lopen we door de stad. Mijn hoofd rust tegen zijn schouder. Met een klein lachje kijk ik hem aan.
    "Waar wil je zitten?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Waar wil je zitten?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Geen idee, ergens waar het gezellig is?"
    Ik kijk een beetje rond en wijs naar een klein terrasje.
    "Hierzo?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Het valt mee als je het goed verzorgt. Het hangt er ook vanaf waar je het laat zetten. Je wil toch niet...?"
    Ik haal op mijn beurt mijn schouders op.
    "Jawel, een grote motor op mijn rechterarm."
    Zo lang mogelijk probeer ik me serieus te houden, tot het echt niet meer lukt. Ik barst in lachen uit en schud mijn hoofd. Als ik uitgelachen ben antwoord ik dit keer wel serieus.
    "Ik weet het niet, misschien. Iets kleins, met betekenis. Voor mezelf en niemand anders," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Jawel, een grote motor op mijn rechterarm. Ik weet het niet, misschien. Iets kleins, met betekenis. Voor mezelf en niemand anders."
    Ik grinnik en kijk haar aan.
    "Dat laatste vind ik al een mooie motivatie," zeg ik glimlachend.
    Ik kijk even naar mijn eigen polsen en ga zachtjes met mijn vingertoppen over de vogels op mijn linkerpols, en volg de contouren van de letters op mijn rechter.
    "Maar je moet er zeker van zijn, want je kan niet meer terug."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hierzo?"
    Ik kijk even naar het terrasje en knik dan.
    "Ziet er leuk uit."
    Ik neem hem mee naar het volle terras terwijl ik een plekje zoek. Lachend laat ik me in een stoel ploffen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."