• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeffrey Rojas.
    "wat hulp kan geen kwaad. is veel snijwerk"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik kan weinig reageren]


    That is a perfect copy of reality.

    Damen Night

    'Wil je al terug of vind je het hier nogsteeds leuk?' Grijns ik


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zeg gewoon wat tegen Elizabeth ofzo?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [dan doe je dat dus ook niet tot er een gelegenheid is xD volgens mij niet echt nodig om dat neer te zetten :p]

    Dave
    'Oké.' ik pak de kipfilet en begin er stukjes van te maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Noortje
    Ik zie dat Liz muziek aan het luisteren is. 'Wat voor muziek luister je?' vraag ik. Zelf hou ik ook erg van muziek, maakt me niet uit wat voor soort muziek het is.


    Always look on the bright side of life.

    Jeffrey Rojas.
    Ik begin de boodschappen uit te stallen. "lekkere fruit. Ik begin het hier steeds leuker te vinden" merk ik op. "straks wil ik niet meer weg" ik grinnik zachtjes en begin de sla op de juiste groote te snijden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dave
    'ik kan hier niet weg, ik woon in aussie dus...' grijns ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeffrey Rojas
    "Ik niet. Maar ik denk dat ze mensen uit de bronx me zo weer zouden komen ophalen als ik niet na de afgesproken weken thuis kom" ik grinnik even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Damen heeft ook al gereageert.. Voor het geval dat je eroverheen hebt gelezen ^^]

    Elizabeth

    'Een Remix van mijn beste vriendin van thuis' Andwoord ik vriendelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [niet gezien sorry :P]
    Masja
    'Ik kan hier wel lang blijven zitten, maar hoe zit het met jou?' ik kijk hem aan.


    Dave
    'Je kan natuurlijk altijd zeggen dat je hier wilt blijven.' opper ik en was mijn handen. 'Zo wat moet ik nu doen?'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:38 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damen Night

    'Ik zou hier wel kunnen gaan wonen' Grijns ik.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'ja he? Maar het zal denk ik toch wel saai worden als je hier altijd alleen zit. En je moet wel naar de supermarkt om eten te halen, want veel wild loopt hier niet rond denk ik of je moet van kangaroe houden.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Noorjte
    'Oeh leuk, zou ik.. nee laat maar' ik wou vragen of ik mocht luisteren, maar volgens mij is ze erg gehecht aan haar muziek. 'Weet jij misschien wat we gaan eten?' vraag ik om het onderwerp te veranderen.


    Always look on the bright side of life.

    Jeffrey Rojas
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, dat zou kwetsend zijn. Daarnaast zou ik the bronx echt wel missen" zeg ik. Ik wijs naar de andere dingen voor door de salade. "Dat moet ook dan zal ik zo even de kip bakken en de dressing maken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]