• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Damen Night

    Ik moet lachen om wat ze zecht, 'Hmm.. Nog nooit Kangaroe gegeten, hoe smaakt het?' Zeg ik grijnzend


    Don't be like the rest of them, darling

    Dave
    'Jupp.' ik snijd alle dingen snel en klein, ik ben hier echt heel goed in geworden omdat ik mijn vader vaak moet helpen. ik doe alles in de schaal en grijns. 'Dit is het of moet er nog iets naast? Ik kan wel even pasta koken nog?'


    Masja
    Ik buig me naar hem toe en doe alsof het heel vertrouwelijk is. 'Het is een mythe dat de Australianen kangoeroe eten maar dat doen ze helemaal niet. Ik zou het dus niet weten.' fluister ik en grinnik.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Ik was opgelucht dat ze zich bedacht en niet vroeg of ze mocht luisteren, ik kon horen dat ze er aan gedacht had, 'Weet jij mischien wat we gaan eten?' Vroeg Noor toen 'Volgens mij iets van Salade ofzo' Andwoorde ik.

    Damen Night

    'Wat jammer nou' Grijns ik, 'Volgens mij kun je het ook niet in de winkel kopen'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 11:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeffrey Rojas
    "Pasta is goed" zeg ik knikkend als ik een pan voor de kip pak en het gasfornuis aanzet, "Olie" zeg k zoekend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dave
    'Daar.' ik wijs hem de olie en vul dan de waterkoker met water. Als het water kookt, zet ik hem af en giet het in de net door mij neergezette pan, doe het water er in en zet gelijk het vuur aan zodat het water heel snel weer kookt. 'Klein trucje.' grijns ik en doe de pasta in de pan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeffrey Rojas
    Ik rol met mijn ogen en grijns. Ik doe olie in de pan, het vuur hoog en doe de kip er in. Ik kon koken, werd me al vroeg geleerd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Masja
    'Ik denk niet echt dat het lekker is.' glimlach ik. 'Blijven we nog even? Jij mag kiezen.' zeg ik zachtjes


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Noortje
    'Oeh, lekker' glimlach ik. Ik was gek op salade, eigenlijk op alles. 'Ik ga even kijken hoever ze zijn met het eten' zeg ik en ik loop naar de keuken.


    Always look on the bright side of life.

    ['Well you con't beak a unbeakable vow...'
    'I'd worked that much out for myself, funnily enough.']

    Damen Night

    'Ik wil nog wel blijven, maar ik weet niks meer om te zeggen' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth

    Ik knik 'Ik ga wel mee' Zeg ik tegen Noor als die zecht dat ze kijkt hoever het is met het eten en ik sta op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nina Chanel McCean
    Nadat ik in mijn kamer mijn zonnebril gepakt had, besloot ik nog even te gaan zonnen. Het was namelijk weer lekker zonnig en warm geworden, wat voor mij een reden was om buiten te gaan zitten. Ik zou het namelijk wel horen als we gingen eten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Masja
    'Is dat eigenlijk nodig?' vraag ik grijnsend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Noortje
    'Oke' zeg ik vrolijk en we lopen naar de keuken. 'Hee hoe ver zijn jullie met het eten?' vraag ik aan de twee jongens die aan het koken zijn.


    Always look on the bright side of life.

    Damen Night

    'Hmm.. Om mijn part ga je dansen ofzo' Grijns ik

    Elizabeth

    Ik loop achter Noor aan de keuken in een laat de Capision op mijn rug zakken en schud mijn bruine haren naar achteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja
    'Dansen? Hier?' ik grijns en knik. 'Ik vind alles best. Maar wat moet ik dan dansen?' ik sta op en dans nogal lacherig, ik draai een rondje terwijl ik met mijn heupen draai en doe heel vaag. 'Wat moet ik dansen?' vraag ik dan lachend


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel