• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

    - Reserveren mag altijd!

    -Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

    -Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

    -Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

    -Er moeten ook "gewone mensen" komen

    -Niet allemaal dezelfde gave

    -MAAK PLEZIER!!



    Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords


    Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone



    Het rollentopic\

    We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Elizabeth praat met iemand anders.. Maar ik laat haar wel weggaan want hij reageert nogsteeds niet dus Elizabeth is coming XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Masja Greenway
    Ik kon het niet laten. 'Okee Damen, het is heel dom dat ik dit nu zeg en je mag denken dat je hallicuneert. Niet gaan gillen en het al helemaal aan niemand zeggen. Ik heb een geheim. Ik kan het nu niet tegenhouden ik moet even.' ik doe mijn ogen dicht en met mijn gezicht naar de grond gekeerd vouwen mijn vleugels zich uit. De kleur verschilt met in welke stemming ik ben. Ik ben nu een beetje onzeker maar ook gelukkig. Lichtbruin dus. Ik spreid mijn vleugels uit en vlieg omhoog.

    [dom om het te laten zien maar pech xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik heb maar een rol, en ik loop maar wat door het huis, zou niet weten wat ik moeten doen, en trouwens ThoseWords ik heb ook niemand om mee te praten]


    That is a perfect copy of reality.

    [ik doe David wel even.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    David Finstone

    'Heey Nina!' roep ik vrolijk. 'Lekker weertje he?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth Dellany

    Ik hielt het niet meer vol en liep bij de jongen weg, ik moest me weer constentreren en de gedachtes buitensluiten, ze maakten me gek, en ik was zo afgelijd dat ik bijna tegen iemand aanbotste (Nina), 'Sorry' Zij ik verontschuldigend toen ik zag dat er ook al een jonge bij was.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand idee wat ik kan doen, weet niks]


    That is a perfect copy of reality.

    [haha, iedereen bied zich aan om zijn/haar personage naar Nina toe te brengen. Lief van jullie]

    Nina Chanel McCean
    'Ja, Dave, ge-wel-dig, dit weer' zei ik vol sarcasme. Ik was er echt heel erg bang voor, maar zo te zien vond hij het wel leuk. Iets wat ik dus echt niet begreep. 'Geeft niet' antwoordde ik glimlachend toen er vervolgens een meisje tegen me aanstootte.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    -

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:19 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik kan ook wel komen, valt er teminste iets te praten :), waar zijn jullie eigenlijk]

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    {Moet gaan}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Moet gaan}

    [Oké, doeii]


    That is a perfect copy of reality.

    Demii0 schreef:
    [Ik kan ook wel komen, valt er teminste iets te praten :), waar zijn jullie eigenlijk]


    [de woonkamer]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [de woonkamer]

    [Oh, ik ben daar xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ben ik weer, wat heb ik gemist? Oh en wil eigenlijk wel dat Abdel en Jeff elkaar onmoeten haha:P twee jongens met swagg kunnen et altijd wel goed vinde haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]