• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    -Maximaal 4 personages per persoon!

- Reserveren mag altijd!

-Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.

-Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.

-Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar al wel, behalve mensen die zich aamelden ergens als de RPG al is begonnen.

-Er moeten ook "gewone mensen" komen

-Niet allemaal dezelfde gave

-MAAK PLEZIER!!

Meisjes:
    Fenna Yara Greenwood - 19 - gewoon mens - Space
    Jade Skyler Bright - 18 - ongewoon mens - bezit de kracht van het menselijk lichaam - HurtedHeart
    Noortje Joëlla Drunnk - 18 - gewoon mens - xSunlightx
    Elizabeth Dellany - 18 - ongewoon mens - kan gedachten lezen - TheRumIsGone
    Aurelie Fleur Carters - 17 - ongewoon mens - kan dingen uit de toekomst en het verleden van iemand zien - Demii0
    Faye Noëlle Camden - 17 - ? - xHeavenlyx
    Masja Greenway - 19 - ongewoon - heeft vleugels - GelaarsdeKat
    Nina Chanel McCean - 18 - ongewoon mens - zeemeermin - ThoseWords

Jongens:
    David Finstone - 20 - ongewoon - kracht van wind en bliksem - GelaarsdeKat
    Jeffrey Rojas - 20 - ongewoon mens - kan gevoelens van andere mensen beïnvloeden - Helios.
    Joshua Daniel Klaye - 20 - gewoon - Space
    Glynn Brandon Fentum - ongewoon - kan hypnotiseren - Space
    Abdel Biesma - ongewoon - kan er voor zorgen dat mensen kracht krijgen om verder te gaan (zowel fysiek als geestelijk) - xSunlightx
    Damen Night - 19 - ongewoon - weerwolf - TheRumIsGone

Het rollentopic\

We beginnen bij dat ze aankomen bij de villa, de eerste dag

[ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Helios schreef:
    [is abdel online? O.o]

[nee]

[shoot]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Helios schreef:
    [shoot]

[Als je toch wilt reageren in het RPG kan je Jeff ook naar Nina & david laten komen?]

[waar zijn hun?]

Helios schreef:
    [waar zijn hun?]

[woonkamer]

Jeffrey Rojas.
    Uit de keuken haal ik een flesje water en loop door naar de woonkamer. "Wat een weer omslag he" zeg ik als ik een jongen en een meisje zie staan.

Nina Chanel McCean
    'inderdaad' antwoord ik, maar nu ik door David gerust ben gesteld, een stuk rustiger dan dat ik net praatte. 'Trouwens, laat ik me even voorstellen' vervolgde ik glimlachend en stak mijn hand naar de jongen uit 'Ik ben Nina'

Jeffrey Rojas.
    "Jeffrey" schudde haar hand en glimlach waardoor de kuiltjes weer in mijn wangen komen.

[we hadden ons al voorgesteld aan elkaar bij het zwembad en al gesurfd samen xD]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

GelaarsdeKat schreef:
    [we hadden ons al voorgesteld aan elkaar bij het zwembad en al gesurfd samen xD]

[dat dacht ik ook ja, maar dat was niet Jeffrey maar Damen]

Nina Chanel McCean
    'Mooie naam' antwoordde ik glimlachend en richtte even een blik op de klok 'Wie van jullie heeft zin om even met mij een paar boodschappen te gaan doen voor het eten van vanavond?' Er moest namelijk nog eten gehaald worden, maar no way dat ik in mijn eentje die onweer in zou gaan.

[uhh dave... :)]

Dave
    'Ik wel.' grijns ik breed en klop even op haar hoofd, terwijl ik naar de keuken loop om mijn handen te wassen. 'Wat wil je halen Nien?'

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Nina Chanel McCean
    Ik haalde m'n schouders op. 'Uh... iets lekkers' zei ik 'maar ook wel een beetje gezond.' Heel even dacht ik na, maar toen wist ik iets. 'Zullen we anders salade gaan maken?' Dat was echt onwijs lekker fris tijdens deze warme zomerdagen, en zelfs wanneer het nog een tijdje zou blijven onweren en het dus helemaal niet zo warm was dat we buiten konden eten vond ik salade wel lekker. Tevens wist ik ook wel een paar gerechten om het klaar te maken, dus dat zou wel goed komen.

Jeffrey Rojas.
    "Ik kan hele lekkere salades maken" zeg ik."met ouders uit dominicana moet dat wel he"

Abdel Biesma
    Ik schudde met mijn hoofd zodat mijn haar weer een beetje normaal ging zitten en liep naar de woonkamer.

Always look on the bright side of life.