• Die stomme rotdeur. Geloof me of niet, maar het spookt hier écht. Dingen die niet kunnen gebeuren, gebeuren de hele tijd. En nu schrik ik me weer rot van de haldeur die ineens dichtklapt. Maar dat komt namelijk omdat de buitendeur weer eens openstond. Die gaat op magische wijze steeds vanzelf open. Ik ben alleen thuis en ik liet net mijn kat binnen, deur gecontroleerd nadat ik hem dicht heb gedaan omdat hij soms niet goed dicht gaat. Nou, alles goed, deur zat dicht. Ik hoorde wel steeds de haldeur kraken dus ik ga nog eens kijken en voelen, deur goed dicht. Net klapt de haldeur weer dicht, buitendeur staat wagenwijd open.
    Ik word er niet goed van soms. Er zijn wel meer deuren die vreemd doen in dit huis, daarom slaap ik altijd met mijn kamerdeur open. Vroeger deden mijn ouders altijd mijn slaapkamerdeur dicht als hun naar bed gingen en ik al sliep. Dan kwam mijn moeder naar boven, deed ze de deur dicht, een halve minuut later komt mijn vader boven, is de deur ineens weer open en moet hij de deur weer dicht doen. -terwijl ik sliep- Zelfde verhaal met lichten, die gaan opeens aan midden in de nacht. Spullen die uit zichzelf verplaatsen. -dat heb ik constant en mijn ouders ook, waar mijn zusje en ik vaak de schuld van krijgen terwijl wij nooit wat aanraken- en soms word ik er echt schijtziek van.
    Zo, dat moest ik kwijt.


    Your make-up is terrible

    Dat jouw huis spookt weet ik al jaren. D:
    Gadver, ik wil niet meer denken aan één van de eerste keren dat ik toen bij je was.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Het lijkt me erg creepy, maar toch denk ik dat er voor alles een logische verklaring is. Ik geloof dan ik ook niet in al die paranormale dingen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Het lijkt me erg creepy, maar toch denk ik dat er voor alles een logische verklaring is. Ik geloof dan ik ook niet in al die paranormale dingen.


    Ik nu wel. (cat) Ik heb nog wel meer enge dingen gezien hierzo. En anders blijf je maar eens een nachtje slapen, net als Naomy. Dus Naomy, vertel het haar eens.


    Your make-up is terrible

    Dude, ik slaap nooit meer met mijn gezicht naar je deur. Tenzij je je raampje dichtplakt. Ik zweer het, denk je rustig te slapen zie je opeens lichten aangaan en hoofden voorbij dansen, en dan er later achter komen dat niemand wakker is geweest behalve ikzelf. Om maar even één ding op te noemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    That's so creepy, jugh. Ik zou zeggen; schakel zo'n geestenverdrijvingspersoon in...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Beckett schreef:
    Het lijkt me erg creepy, maar toch denk ik dat er voor alles een logische verklaring is. Ik geloof dan ik ook niet in al die paranormale dingen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beckett schreef:
    Het lijkt me erg creepy, maar toch denk ik dat er voor alles een logische verklaring is. Ik geloof dan ik ook niet in al die paranormale dingen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ohh, ik wil een keer in jouw huis zijn dan! Ik schijt waarschijnlijk 7 kleuren in mijn broek en ben beslist niet van plan iets te verstoren, maar daar krijg je volgens mij een shitload aan inspiratie vandaan. :'D


    Til hug og blod.

    Vinden jullie maar eens logische verklaringen. 8D Ik nodig iedereen uit voor een nachtje. Mogen jullie wel in mijn zusjes kamer slapen want die is het ergst!


    Your make-up is terrible

    FighterBeat schreef:
    Ohh, ik wil een keer in jouw huis zijn dan! Ik schijt waarschijnlijk 7 kleuren in mijn broek en ben beslist niet van plan iets te verstoren, maar daar krijg je volgens mij een shitload aan inspiratie vandaan. :'D


    Nou, eerder slapeloze nachten. (cat) Maar dat is voor jou niet zo erg, come and try.


    Your make-up is terrible

    Is Kayra's kamer erger?
    No thanks, jouw kamer is al genoeg...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    Vinden jullie maar eens logische verklaringen. 8D Ik nodig iedereen uit voor een nachtje. Mogen jullie wel in mijn zusjes kamer slapen want die is het ergst!


    Ik doe mee. Ook zonder verklaring. Zolang er maar geen glaasjes gedraaid worden of van die borden. Daar blijf ik ver vandaan, want als er al wat van komt is het shit die je niet wilt. (cat)


    Til hug og blod.

    I'll come and try. En dan kom ik je basgitaar ook even meenemen, oké?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    mijn huis spookt ook.
    deuren die uit het niets opengaan.
    een kussen die ineens wegrolt
    water die ergens eruitkomt op een zonnige dag.
    en ga zo door


    -

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ik doe mee. Ook zonder verklaring. Zolang er maar geen glaasjes gedraaid worden of van die borden. Daar blijf ik ver vandaan, want als er al wat van komt is het shit die je niet wilt. (cat)


    Nee, dat durf ik zelf ook niet aan haha.


    Your make-up is terrible