• Die stomme rotdeur. Geloof me of niet, maar het spookt hier écht. Dingen die niet kunnen gebeuren, gebeuren de hele tijd. En nu schrik ik me weer rot van de haldeur die ineens dichtklapt. Maar dat komt namelijk omdat de buitendeur weer eens openstond. Die gaat op magische wijze steeds vanzelf open. Ik ben alleen thuis en ik liet net mijn kat binnen, deur gecontroleerd nadat ik hem dicht heb gedaan omdat hij soms niet goed dicht gaat. Nou, alles goed, deur zat dicht. Ik hoorde wel steeds de haldeur kraken dus ik ga nog eens kijken en voelen, deur goed dicht. Net klapt de haldeur weer dicht, buitendeur staat wagenwijd open.
    Ik word er niet goed van soms. Er zijn wel meer deuren die vreemd doen in dit huis, daarom slaap ik altijd met mijn kamerdeur open. Vroeger deden mijn ouders altijd mijn slaapkamerdeur dicht als hun naar bed gingen en ik al sliep. Dan kwam mijn moeder naar boven, deed ze de deur dicht, een halve minuut later komt mijn vader boven, is de deur ineens weer open en moet hij de deur weer dicht doen. -terwijl ik sliep- Zelfde verhaal met lichten, die gaan opeens aan midden in de nacht. Spullen die uit zichzelf verplaatsen. -dat heb ik constant en mijn ouders ook, waar mijn zusje en ik vaak de schuld van krijgen terwijl wij nooit wat aanraken- en soms word ik er echt schijtziek van.
    Zo, dat moest ik kwijt.

Your make-up is terrible

Dodsspillet schreef:
    mijn huis spookt ook.
    deuren die uit het niets opengaan.
    een kussen die ineens wegrolt
    water die ergens eruitkomt op een zonnige dag.
    en ga zo door

Hé, dat doet me denken aan onze huilende muur. D: In de wc hebben we een muur waar elke dag een rood streepje vocht uit loopt. Je kan het weghalen maar het komt altijd terug.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Nou, eerder slapeloze nachten. (cat) Maar dat is voor jou niet zo erg, come and try.

Hahaha. :'D
    Ik zou niet graag alleen zitten, dat geef ik wel heel eerlijk toe. Hier in mijn huis heb ik ook al een aantal dingen meegemaakt, best eng ook in het verleden. Je voelt ook altijd wel wat. Maar dat maakt mijn huis wel ook weer mijn huis. :')
    Ik zou het i.i.g doodeng vinden, maar heel gaaf om mee te maken en er waarschijnlijk met hele verhalen in m'n kop gaan zitten bij van alles wat ik merk of hoor. 8D

Til hug og blod.

Leela schreef:
    I'll come and try. En dan kom ik je basgitaar ook even meenemen, oké?

Doe maar hahaha.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Hé, dat doet me denken aan onze huilende muur. D: In de wc hebben we een muur waar elke dag een rood streepje vocht uit loopt. Je kan het weghalen maar het komt altijd terug.

Misschien zit er een oude tampon achter het muurtje verstopt. 8D

Til hug og blod.

Valentino schreef:
    Is Kayra's kamer erger?
    No thanks, jouw kamer is al genoeg...

Ja, daar stond iemand naast mijn bed. D: In mijn kamer komen ze nooit, je ziet ze alleen op de overloop. -thank god-

Your make-up is terrible

FighterBeat schreef:
    (...)

Misschien zit er een oude tampon achter het muurtje verstopt. 8D

Hahahaha, dat hoop ik.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Doe maar hahaha.

Ziezo. Ik heb ze weggejaagd (cat).

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Assassin schreef:
    (...)

Ja, daar stond iemand naast mijn bed. D: In mijn kamer komen ze nooit, je ziet ze alleen op de overloop. -thank god-

No but seriously, je kamer freakt me af en toe echt uit hoor.
    Bah, stom spokend huis.

We'll still love each other, forever and always. <3

Assassin schreef:
    (...)

hahaha. xD

-

Heb ik dus met de wc (cat)
    De wc bij ons boven zit namelijk heel snel verstop en spoelt eens in het jaar weer niet eens goed daar. 2 keer laten ontstoppen door een loodgieter. Maar elke keer als dat ding niet meewerkt geven mijn ouders ons de schuld -.-
    Terwijl we helemaal niks verkeerd doen en het elk jaar gebuurd.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Assassin schreef:
    (...)

Ik was een keer in het verleden met mijn toenmalige beste vriendin, die bij me sliep. We waren alleen de deur vergeten dicht te doen en het licht was al uit. Alleen deed ik toen nog altijd mijn deur dicht. Wij er heel dapper uit, zien we in het maanlicht een gedaante in de hoek staan op de overloop. Precies bij mijn moeders deur. En mijn vader hoorden we beneden lekker snurken, want die was weer voor de TV in slaap gevallen. Toen scheten we ook peukjes en hebben we heel snel die deur dicht gedaan! (cat)
    Lagen we vervolgens weer op bed en in de situatie waarbij verder niemand wakker was, hoorden we kort daarna voetstappen en ging mijn deurknop ineens een paar keer heen en weer en ging die weer op een kiertje. Sindsdien heeft ze nooit meer graag bij me geslapen. :'D

Zijn ook wel wat meer dingetjes geweest, maar dat was een van de meest enge dingen. Vind het ook niet fijn als het helemaal donker is boven. :')

Til hug og blod.

That's just creepy .-.

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

FighterBeat schreef:
    (...)

Ik was een keer in het verleden met mijn toenmalige beste vriendin, die bij me sliep. We waren alleen de deur vergeten dicht te doen en het licht was al uit. Alleen deed ik toen nog altijd mijn deur dicht. Wij er heel dapper uit, zien we in het maanlicht een gedaante in de hoek staan op de overloop. Precies bij mijn moeders deur. En mijn vader hoorden we beneden lekker snurken, want die was weer voor de TV in slaap gevallen. Toen scheten we ook peukjes en hebben we heel snel die deur dicht gedaan! (cat)
    Lagen we vervolgens weer op bed en in de situatie waarbij verder niemand wakker was, hoorden we kort daarna voetstappen en ging mijn deurknop ineens een paar keer heen en weer en ging die weer op een kiertje. Sindsdien heeft ze nooit meer graag bij me geslapen. :'D

Zijn ook wel wat meer dingetjes geweest, maar dat was een van de meest enge dingen. Vind het ook niet fijn als het helemaal donker is boven. :')

Wat eng. D: Maar het lijkt me wel fijn om iemand erbij te hebben zeg. Meestal ben ik alleen. Toevallig gebeurd er nooit iets als Mitchell er is of zo.
    Wel bij degene die bij ons slapen, zoals bij Naomy. En bij een vriendin van mijn zusje, ze had eerst nog een tijdje een poppenmand in haar slaapkamer, met poppen erin en poppenkleertjes. En toen haar vriendin wakker werd, zaten alle poppen op het voeteneinde van haar bed. D: Maar mijn zusje kan het niet gedaan hebben want die sliep toen nog in een hoogslaper die al enorm kraakt als je je omdraait. Als je er uit gaat maak je bijna iedereen in het huis wakker.
    Ik heb daar toen ook eens geslapen en ik zag bij die poppenmand dus iemand staan. Ik de hele tijd: 'Er hangt gewoon kleding in haar hoogslaper, dat is het.' tot ik in slaap viel en toen ik wakker werd zag ik dus dat er níets aan haar bed hing.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Wat eng. D: Maar het lijkt me wel fijn om iemand erbij te hebben zeg. Meestal ben ik alleen. Toevallig gebeurd er nooit iets als Mitchell er is of zo.
    Wel bij degene die bij ons slapen, zoals bij Naomy. En bij een vriendin van mijn zusje, ze had eerst nog een tijdje een poppenmand in haar slaapkamer, met poppen erin en poppenkleertjes. En toen haar vriendin wakker werd, zaten alle poppen op het voeteneinde van haar bed. D: Maar mijn zusje kan het niet gedaan hebben want die sliep toen nog in een hoogslaper die al enorm kraakt als je je omdraait. Als je er uit gaat maak je bijna iedereen in het huis wakker.
    Ik heb daar toen ook eens geslapen en ik zag bij die poppenmand dus iemand staan. Ik de hele tijd: 'Er hangt gewoon kleding in haar hoogslaper, dat is het.' tot ik in slaap viel en toen ik wakker werd zag ik dus dat er níets aan haar bed hing.

Gast ben ik blij dat de enige die bij me spookt mijn oma is, en dat ik ook weet dat zij het is. En anders, ik heb 4 katten, natuurlijk is het bij ons nooit stil.

We'll still love each other, forever and always. <3

Assassin schreef:
    (...)

Ik zou denk ik spontaan twee jaar jonger leven, als ik zoiets mee zou maken. Zou het aan m'n hart krijgen. :'D Hier moet ik soms ook even twee keer kijken om iets zeker te weten. Dan hangt er echt een freaky sfeertje, terwijl ik gewoon op mijn eigen kamer zit. Maar over het algemeen houd ik wel van mijn huis en ik denk dat dat helpt. :')
    Al zijn ik en mijn zus als kind wel allebei op vreemde manieren van de trap afgevallen. Die trap is al vrij link, omdat hij krullend langs een steile muur omhoog gaat. Er glijden behoorlijk wat mensen af die er nog nooit overheen gegaan zijn, maar ik heb ook wel eens het gevoel gehad dat mijn voeten onder me geschopt werden of dat ik geduwd werd. Ik ben niet ontzettend bijgelovig en ik geloof ook niet in alle spookdingen. Maar er is overduidelijk meer dan sommige mensen kunnen bevatten. Dat is moeilijk te ontkennen als je zelf ervaringen hebt ermee.

Til hug og blod.