• Die stomme rotdeur. Geloof me of niet, maar het spookt hier écht. Dingen die niet kunnen gebeuren, gebeuren de hele tijd. En nu schrik ik me weer rot van de haldeur die ineens dichtklapt. Maar dat komt namelijk omdat de buitendeur weer eens openstond. Die gaat op magische wijze steeds vanzelf open. Ik ben alleen thuis en ik liet net mijn kat binnen, deur gecontroleerd nadat ik hem dicht heb gedaan omdat hij soms niet goed dicht gaat. Nou, alles goed, deur zat dicht. Ik hoorde wel steeds de haldeur kraken dus ik ga nog eens kijken en voelen, deur goed dicht. Net klapt de haldeur weer dicht, buitendeur staat wagenwijd open.
    Ik word er niet goed van soms. Er zijn wel meer deuren die vreemd doen in dit huis, daarom slaap ik altijd met mijn kamerdeur open. Vroeger deden mijn ouders altijd mijn slaapkamerdeur dicht als hun naar bed gingen en ik al sliep. Dan kwam mijn moeder naar boven, deed ze de deur dicht, een halve minuut later komt mijn vader boven, is de deur ineens weer open en moet hij de deur weer dicht doen. -terwijl ik sliep- Zelfde verhaal met lichten, die gaan opeens aan midden in de nacht. Spullen die uit zichzelf verplaatsen. -dat heb ik constant en mijn ouders ook, waar mijn zusje en ik vaak de schuld van krijgen terwijl wij nooit wat aanraken- en soms word ik er echt schijtziek van.
    Zo, dat moest ik kwijt.

Your make-up is terrible

Er gebeurde hier net ook iets heel engs, ik ben bang dat er wéér een trojan of een hacker in mijn computer zit. Of zo iets, ik weet die namen niet. Want mijn beeld sloeg ineens op zwart en ik had niets gedaan! VREEMD HÈ?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Nee, computers zijn gewoon eigenwijs. Mijn vorige laptop was ook zo vreemd.

Your make-up is terrible

Hahaha mijn deur gaat altijd uit zichzelf open of mijn wekker staat opeens op mijn bureau.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Assassin schreef:
    Nee, computers zijn gewoon eigenwijs. Mijn vorige laptop was ook zo vreemd.

Hehe, ik word denk ik gewoon schizofreen. WIE BEN JIJ WAT MOET JIJ HIER IN MIJN "HUIS" :W

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Leela schreef:
    (...)

Hehe, ik word denk ik gewoon schizofreen. WIE BEN JIJ WAT MOET JIJ HIER IN MIJN "HUIS" :W

Het is niet leuk om grapjes over schizofrenen te maken.

We'll still love each other, forever and always. <3

Valentino schreef:
    (...)

Het is niet leuk om grapjes over schizofrenen te maken.

Meh, sorryporry. Je hoeft niet alles aanvallend / onwetend op te vatten, was niet de bedoeling namelijk ;)

Leela schreef:
    (...)

Meh, sorryporry. Je hoeft niet alles aanvallend / onwetend op te vatten, was niet de bedoeling namelijk ;)

Zo vatte ik het ook niet op. Maar het is gewoon niet grappig. (:

Valentino schreef:
    (...)

Mooi, ik dacht al, oh jee. Leuke signature trouwens. Ken je dat liedje van The Feeling - Helicopter? Best leuk :3

Valentino schreef:
    (...)

-Voelt zich dom- Wat is een schizofreen?

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Leela schreef:
    (...)

Mooi, ik dacht al, oh jee. Leuke signature trouwens. Ken je dat liedje van The Feeling - Helicopter? Best leuk :3

Nee, het is van Cher Lloyd's nummer: Want U Back.
    Maar die andere ken ik niet nee. :'D

Beckett schreef:
    (...)

Iemand die dingen "denkt" te horen/zien/voelen/ruiken/wat dan ook. Mijn vader had bijvoorbeeld een vriendin -voordat hij mijn moeder kende- die dacht dat er groene mannetjes waren die met gasslangen onder haar deur door zouden komen om haar dood te maken, en die daarom de deuren dichttapete, iedere keer als ze binnen was.

onze voordeur begint soms ook te kraken terwijl er niemand is, gelukkig valt het mee. Helemaal als ik jullie verhalen lees.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Beckett schreef:
    (...)

Dan heb je een gespleten persoonlijkheid en/of meerdere stemmen in je hoofd.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mombasa schreef:
    (...)
    Dan heb je een gespleten persoonlijkheid en/of meerdere stemmen in je hoofd.

Fout. Dat is Dissociatieve Identiteitsstoornis.

Leela schreef:
    (...)

Iemand die dingen "denkt" te horen/zien/voelen/ruiken/wat dan ook. Mijn vader had bijvoorbeeld een vriendin -voordat hij mijn moeder kende- die dacht dat er groene mannetjes waren die met gasslangen onder haar deur door zouden komen om haar dood te maken, en die daarom de deuren dichttapete, iedere keer als ze binnen was.

Sounds Creepy ;x

Some people are so poor, that the only thing they have is money.