• Ik heb morgen mijn examen (Dierhouderij G) en ik heb er helemaal geen zin in. Ik heb met tegenzin geleerd enzoo. En ik heb er nu al genoeg van. Terwijl dit dan nog maar het eerste examen is.
    Waarschijnlijk komt het ook omdat het examen vanaf half 9 tot 12:10 uu duurt. Ik hoop wel dat er een pauze tussen zit. (echt waar!)
    Nou kregen we vorige week al te horen welke onderdelen er inkwamen ongeveer wat de leraar MOCHT vertellen, en toen zei hij allemaal dingen die we nog nooit geleerd hadden. Ik kon op dat moment die vent wel vervloeken echt waar.
    Maar goed. Wie heeft er morgen ook examen??

    (Succes diegene!)

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nope. Ik heb nu vakantie ! :)
    Maar anyway; succes !

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:27 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb mijn eindexamen ergens in Oktober hopelijk. (krul)


    -

    Morgen begint mijn proefwerkweek, da's ook niet alles. Probeer me nu op m'n economie te storten waar ik geen zak van snap en een onvoldoende voor sta > <. Maar ja, succes!


    i put the fun in funeral

    Ik had vandaag mijn laatste schoolexamens, nu alleen nog even punten binnenhalen en dan vrij en leren voor eindexamens. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb donderdag mijn eerste tentamen, maar ik zie er nu al ontzettend tegen op..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb mn tentamen pas weer over een week of 6 (:
    Wel moet ik voor vrijdag 3 verslagen inleveren, waarvan ik er pas 1 af heb ;/

    @ Inviolable, Wat voor tentamen heb je donderdag dan? Iniedergeval alvast succes!

    Iedereen succes trouwens!


    Inspiration can hit you any time

    Morgen heb ik mondeling Engels. En ik heb er wel zin in :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Constantine schreef:
    Ik heb mn tentamen pas weer over een week of 6 (:
    Wel moet ik voor vrijdag 3 verslagen inleveren, waarvan ik er pas 1 af heb ;/

    @ Inviolable, Wat voor tentamen heb je donderdag dan? Iniedergeval alvast succes!

    Iedereen succes trouwens!


    Een performence assesment. Je hebt dan een gesprek met een klasgenoot en die is dan jouw cliënt. Je moet daarin zoveel mogelijk informatie vergaren en je mag geen oplossingen aandragen etc. Je hebt daarin een lijst met punten die je moet verwerken in het gesprek en aan de hand van die lijst krijg je een punt (; .
    Dankjewel! Jij ook succes met je verslagen!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    skinwalker schreef:
    Nope. Ik heb nu vakantie ! :)
    Maar anyway; succes !


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    skinwalker schreef:
    Nope. Ik heb nu vakantie ! :)
    Maar anyway; succes !


    Ex astris, sciencia

    skinwalker schreef:
    Nope. Ik heb nu vakantie ! :)
    Maar anyway; succes !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik had vorige week tentamenweek, & deze week 3 mondelingen waarvan ik er één net heb gehad. Ging goed gelukkig :Y)

    Belgje, hiero. Vakantie dus.
    Dat examengevoel zal wel nog komen.
    Ik moet ook nodig eens iets doen voor school.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    skinwalker schreef:
    Nope. Ik heb nu vakantie ! :)
    Maar anyway; succes !


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Inviolable schreef:
    (...)

    Een performence assesment. Je hebt dan een gesprek met een klasgenoot en die is dan jouw cliënt. Je moet daarin zoveel mogelijk informatie vergaren en je mag geen oplossingen aandragen etc. Je hebt daarin een lijst met punten die je moet verwerken in het gesprek en aan de hand van die lijst krijg je een punt (; .
    Dankjewel! Jij ook succes met je verslagen!


    Ahh okee. Wij hebben dat ook gehad, maar bij ons heet het een socova assesment ;p -socova is SOciale in COmminucatieve VAardigheden-
    Ik had t de vorige keer gehaald, dus jij gaat het ook halen (: Succes!


    Inspiration can hit you any time