• Die stomme rotdeur. Geloof me of niet, maar het spookt hier écht. Dingen die niet kunnen gebeuren, gebeuren de hele tijd. En nu schrik ik me weer rot van de haldeur die ineens dichtklapt. Maar dat komt namelijk omdat de buitendeur weer eens openstond. Die gaat op magische wijze steeds vanzelf open. Ik ben alleen thuis en ik liet net mijn kat binnen, deur gecontroleerd nadat ik hem dicht heb gedaan omdat hij soms niet goed dicht gaat. Nou, alles goed, deur zat dicht. Ik hoorde wel steeds de haldeur kraken dus ik ga nog eens kijken en voelen, deur goed dicht. Net klapt de haldeur weer dicht, buitendeur staat wagenwijd open.
    Ik word er niet goed van soms. Er zijn wel meer deuren die vreemd doen in dit huis, daarom slaap ik altijd met mijn kamerdeur open. Vroeger deden mijn ouders altijd mijn slaapkamerdeur dicht als hun naar bed gingen en ik al sliep. Dan kwam mijn moeder naar boven, deed ze de deur dicht, een halve minuut later komt mijn vader boven, is de deur ineens weer open en moet hij de deur weer dicht doen. -terwijl ik sliep- Zelfde verhaal met lichten, die gaan opeens aan midden in de nacht. Spullen die uit zichzelf verplaatsen. -dat heb ik constant en mijn ouders ook, waar mijn zusje en ik vaak de schuld van krijgen terwijl wij nooit wat aanraken- en soms word ik er echt schijtziek van.
    Zo, dat moest ik kwijt.


    Your make-up is terrible

    Mombasa schreef:
    (...)
    Dan heb je een gespleten persoonlijkheid en/of meerdere stemmen in je hoofd.


    Een gespleten persoonlijkheid is weer iets op zich hoor, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Een gespleten persoonlijkheid is weer iets op zich hoor, haha.


    Oh, ik zag dat altijd onder schizofrenie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    In 2006 is mijn vader gestorven in zijn slaap. Heel lang heeft mijn moeder op de bank geslapen omdat ze niet in bed durfde te slapen. En onder ons is dus een lege ruimte van ons en wij hebben boven dus alles. En haar slaapkamer ligt langs de douche en het toilet. Altijd ren ik het laatste stuk, echt raar.
    En laatste was de vriend van mijn moeder hier en ze lagen dus in bed. Toen hoorden ze dus iemand op krukken lopen, terwijl er bij ons niemand op krukken loopt. Wel mijn vader, want zijn been was geamputeerd. Maar hij is dus am gestorven. En mijn moeder zei dat het precies zo klonk.
    Ook es lag ik te slapen en werd ik 's nachts wakker omdat ik kou had. Toen hing mijn dekbed over de bureaustoel terwijl niemand die had verplaatst.

    Ja, hier spookt het ook. En dat is vooral eng als ik in vakanties super laat ga slapen. Dan hoor je al die creepy geluiden. Echt bleh zo'n spookhuis.

    Mombasa schreef:
    (...)

    Oh, ik zag dat altijd onder schizofrenie.


    Heel veel mensen hebben dat. Haha, dacht ik eerst ook, maar ja.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Heel veel mensen hebben dat. Haha, dacht ik eerst ook, maar ja.


    Ja, ik ook lol.


    Your make-up is terrible

    Oh, we zaten ook eens op de computer. Geloof het of niet, maar we konden praatten met m'n vader op MSN. Zelf geloofde ik het niet, omdat ik dacht dat mijn zus er achter zat of zo. Maar toen zeiden we dus zo van: "Ja, doe het ligt dan es aan en uit." Niemand deed wat en raad eens: het licht ging uit en aan. Toen zeiden we ook: "Ja, doe eens de computer aan en uit." Ook dat gebeurde. En niemand zette het beeldscherm of zo uit, want ik lette er echt op.
    En een keer lag ik in bed, toen voelde ik gewoon iemand langs mij liggen.

    Wanrooy schreef:
    Oh, we zaten ook eens op de computer. Geloof het of niet, maar we konden praatten met m'n vader op MSN. Zelf geloofde ik het niet, omdat ik dacht dat mijn zus er achter zat of zo. Maar toen zeiden we dus zo van: "Ja, doe het ligt dan es aan en uit." Niemand deed wat en raad eens: het licht ging uit en aan. Toen zeiden we ook: "Ja, doe eens de computer aan en uit." Ook dat gebeurde. En niemand zette het beeldscherm of zo uit, want ik lette er echt op.
    En een keer lag ik in bed, toen voelde ik gewoon iemand langs mij liggen.


    Wooow, dat lijkt me echt zo eng....


    Your make-up is terrible

    Ben ik blij dat mijn huis normaal is (cat) Ben echt een schijtluis in die dingen. Oh en nance, ik ga echt niet weer bij je slapen hoor :'D


    -

    Genius schreef:
    Ben ik blij dat mijn huis normaal is (cat) Ben echt een schijtluis in die dingen. Oh en nance, ik ga echt niet weer bij je slapen hoor :'D


    Dat verhaal had ik je toch al eens eerder verteld? :'D
    En trouwens je hebt mij en Baileys + 9 van de 10 keer Ricardo ook. :'D


    Til hug og blod.

    Ik heb het in jou huis nog nooit echt meegemaakt, ligt vast aan mij (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb het in jou huis nog nooit echt meegemaakt, ligt vast aan mij (cat)


    Jij bent niet voor niets "DarkSavior", haha. Vind het wel frapant dat het dan juist niet gebeurt... Alleen maar een reden om snel bij elkaar in te trekken -hint hint-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Dat verhaal had ik je toch al eens eerder verteld? :'D
    En trouwens je hebt mij en Baileys + 9 van de 10 keer Ricardo ook. :'D

    Kan me dat verhaal niet herinneren :'D Haha ja okee, dat is ook zo :3


    -

    FighterBeat schreef:
    Ohh, ik wil een keer in jouw huis zijn dan! Ik schijt waarschijnlijk 7 kleuren in mijn broek en ben beslist niet van plan iets te verstoren, maar daar krijg je volgens mij een shitload aan inspiratie vandaan. :'D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wazowski schreef:
    That's just creepy .-.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leela schreef:
    (...)

    Jij bent niet voor niets "DarkSavior", haha.

    Ik heb die naam niet voor niks gekozen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.