• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:20 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Ja, het is nog steeds een beetje... ongemakkelijk." zeg ik terwijl ik de deur door loop. "Maar het word al normaler." Ik loop naar zijn kamer toe.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Echt waar? Zou je met mij vissen gaan kopen?" Vraag ik nu serieus.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Slecht hoor xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Natuurlijk, als jij dat wilt." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    [muahaha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Je weet toch dat ik me zou dood ergeren aan vissen en die kom het raam uit zou smijten?" Grijns ik breed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Aangezien het jouw idee is doe ik het wel bij jou,' zeg ik met een klein lachje tegen Layna waarna ik me zijn kant op buig en mijn lippen op die van hem druk.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Een echte macho durft dat zonder te aarzelen.' Ik keek een beetje de andere kant op toen Cassie haar dare uitvoerde. Zo iets hoefde ik nou niet echt te zien, ongeacht bij wie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Maakt mij niet uit." lach ik. Ik heb het idee dat ik haar nu overal haar zin in wil geven omdat ik me schuldig voel.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Gelukkig maar." zei ik terwijl we onderweg naar mijn kamer waren. Eenmaal daar aangekomen liet ik haar hand los zodat ze kon gaan zitten. Ik liep naar mijn koelkast en deed hem open. Toen schrok ik om dat wat ik zag. "Mary.." zei ik zachtjes, "Ik heb geen bloed meer." Ik keek om. "Ik moet nieuwe halen, hopelijk heeft Luca nog wat."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Layne Nicolas
    Op deze reactie had ik gehoopt en ging er maar goed voor zitten toen ze zacht haar lippen op de mijne drukte.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Arme vissen." Mompel ik bedenkelijk.
    "Nou dan maar geen dieren." Opper ik, weer even vrolijk als net.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik grinnikte om Cassie. "Slecht hoor."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Geweldig idee. Ik hou toch niet van dieren."

    Mary Lea Ché
    "Oh..." mompel ik zacht. "Ja, ga maar kijken."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar ik wil iets nieuws hebben. Gewoon om te hebben, maar ik weet niet wat." Zeg ik met een overtuigend knikje.


    We'll still love each other, forever and always. <3