• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:20 ]


    Your make-up is terrible

    [Bij mensen is steriliseren een knoopje in de eierstokken of zaadleiders leggen. Castreren is gewoon de boel eruit halen.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Wauw, weer wat bijgeleerd lol]

    Luca Jones
    "Niets." zeg ik. "Ik deed nooit iets achter je rug om. En jij?"


    Your make-up is terrible

    [Ow ok ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Je wist altijd wat ik ging doen, en ik vertelde je altijd alles als er iets anders gebeurd was, dus ook niet echt." Ik haal mijn schouders op.
    "Wat waren we eigenlijk braaf tegenover elkaar." Merk ik op.

    [Haha, gewoon opletten bij bio had ook gekund.]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Noh, hebben wij niet gehad hoor!]

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Ja, behoorlijk!"


    Your make-up is terrible

    [Dat heb ik ook niet gehad o-O Bovendien ik heb het al twee jaar niet meer gehad xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Niet? Wat vreemd.]

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Alles heel goody-goody vertellen. nu snap ik waarom Kate altijd gek werd." Kate was een vampier en een vriendin van ons die een tijdje in Europa met ons heeft gezworven, tot we naar Amerika gingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik trek mijn neus op. "Maakt mij niet uit waarom Kate gek werd, ik mocht haar sowieso niet zo."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grinnik.
    "Ik heb nooit begrepen waarom jullie elkaar niet mochten."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Nou..." zeg ik even. Ik krab even aan mijn hoofd. "Ik heb het nooit verteld omdat jullie elkaar zo graag zagen, maar eh..." Ik hou me even stil, twijfelend over hoe ik het ga vertellen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Afwachtend kijk ik hem aan.
    "Luca, wat is er met Kate?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ze is altijd boos geweest omdat ik haar had afgewezen, toen ze een tijdje bij ons was, heeft ze aangeboden om met mij naar bed te gaan maar dat wilde ik natuurijk niet." vertel ik eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ze, wat?" Stamel ik, dat had ik nooit achter Katie gezocht.
    "Maar waarom zou ze dat doen?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op. "Volgens mij wilt ze gewoon alles hebben wat ze niet kan krijgen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja misschien wel." Mompel ik afwezig. Hoe kon ze me dat nou aandoen?


    We'll still love each other, forever and always. <3