• Nou mijn beste vriendin die een uur rijden bij mij vandaan woont die vind zich allemaal te dik.
    terwijl ze dat zeker niet is!
    Ze is juist best dun enzo.
    maar zij wilt ze me maar niet geloven en laats was er een foto met het zwemmen gemaakt op kamp en daar stond zei blijkbaar op de achtergrond en daar staat ze echt heel dun op en nog steeds vind ze zich te dik.
    En ze eet at op kamp s'morgens alleen maar een droge boterham en s'middags at ze bijna ook niks. Ze heeft het de hele tijd koud. En dat komt omdat ze afvalt.
    ik maak me echt zorgen om haar!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stap naar leraren toe of praat met haar/jouw ouders.


    your eyes are like stars in the night.

    Praat eens met haar, en als het niet tot haar doordringt dat ze volgens mij echt een eetstoornis zit te ontwikkelen. Anders moet je eens met haar ouders praten, of haar ouders mailen/bellen ofzo? Veel sterkte en succes!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mijn methode :
    Wil e even hier komen?
    *douwt taart in hand*
    Je gaat het opeten en je vind het leuk. (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Vertel eerst eens voorzichtig aan haar wat je vindt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nadineex schreef:
    Mijn methode :
    Wil e even hier komen?
    *douwt taart in hand*
    Je gaat het opeten en je vind het leuk. (krul)

    Ik denk eerlijkgezegd niet dat dat gaat helpen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Poseidon schreef:
    Stap naar leraren toe of praat met haar/jouw ouders.


    leraar is geen optie. Ze woont een uur rijden bij me vandaan en we zitten neit bij elkaar op school


    "Ignite, my love. Ignite."

    theBronx schreef:
    (...)
    Ik denk eerlijkgezegd niet dat dat gaat helpen.


    oow jammer bij me zus haar vriend werkte het wel :')


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nadineex schreef:
    Mijn methode :
    Wil e even hier komen?
    *douwt taart in hand*
    Je gaat het opeten en je vind het leuk. (krul)


    Dat moet je juist totaal NIET doen, want dan kan haar afkeer tegen eten nog erger worden.
    Ik snap trouwens niet dat iedereen meteen denkt dat ze een eetstoornis heeft, daar zit veel meer achter dan het afvallen alleen.. Sorry, ik kan me daar soms aan ergeren. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vertel haar wat je er van vindt, praat met haar ouders.


    effort never betrays you

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Dat moet je juist totaal NIET doen, want dan kan haar afkeer tegen eten nog erger worden.
    Ik snap trouwens niet dat iedereen meteen denkt dat ze een eetstoornis heeft, daar zit veel meer achter dan het afvallen alleen.. Sorry, ik kan me daar soms aan ergeren. :')


    ik denk ook niet dat ze een stoornis heeft. Ik ben alleen bang dat ze het krijgt


    "Ignite, my love. Ignite."

    mine schreef:
    (...)

    ik denk ook niet dat ze een stoornis heeft. Ik ben alleen bang dat ze het krijgt


    Nee, oké. Maar er zijn wel reacties die ik een beetje.. tja, ik lees ze liever niet. :')
    Weet je misschien waarom ze af wil vallen? Heeft ze ooit kutopmerkingen over haar gewicht gehad? Is ze ooit gepest?
    Ik probeer het niet beter te weten, of zo..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Nee, oké. Maar er zijn wel reacties die ik een beetje.. tja, ik lees ze liever niet. :')
    Weet je misschien waarom ze af wil vallen? Heeft ze ooit kutopmerkingen over haar gewicht gehad? Is ze ooit gepest?
    Ik probeer het niet beter te weten, of zo..


    Nou we zitten allebei op judo en daar heb je gewichtklassen. En ze wil heel graag een gewichtklas lager omdat ze denkt dat het daar minder moeilijk is wat totaal niet is! Maar daarom wilt ze afvallen en ik heb al gezegd dat ze in het gewichtklas waar ze nu zit goed zit maar dat wilt maar niet begrijpen. Zij denkt hoe lichter hoe makkelijker


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poseidon schreef:
    Stap naar leraren toe of praat met haar/jouw ouders.

    Dat moet je echt doen, er iets over zeggen tegen haar of een vertrouwenspersoon, want dit is niet goed! Ö


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mine schreef:
    (...)

    Nou we zitten allebei op judo en daar heb je gewichtklassen. En ze wil heel graag een gewichtklas lager omdat ze denkt dat het daar minder moeilijk is wat totaal niet is! Maar daarom wilt ze afvallen en ik heb al gezegd dat ze in het gewichtklas waar ze nu zit goed zit maar dat wilt maar niet begrijpen. Zij denkt hoe lichter hoe makkelijker


    Praat er dan met je judo-leraar erover? Misschien is hij wel degene die tot haar door kan dringen met zoiets.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Praat er dan met je judo-leraar erover? Misschien is hij wel degene die tot haar door kan dringen met zoiets.


    Ze woont een uur rijden bij me vandaan. We hebben niet de zelfde judoleraar en we zitten ook niet bij elkaar op school


    "Ignite, my love. Ignite."