• Of nouja, ik heb voor het eerst geprobeerd een cover te maken. Mening?



    - Onderin staat justadream omdat ik hem nodig heb voor goSupermodel heb ik mijn gosupermodel naam er op gedropt HHA

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:47 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Ik vind hem mooi.. Maar bij een cover wil ik vaak snappen waar of wat voor verhaal het is, Dus wat voor soort verhaal/waar gaat het verhaal over? ^^

    Nieuwschierig....

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Ik vind hem mooi.. Maar bij een cover wil ik vaak snappen waar of wat voor verhaal het is, Dus wat voor soort verhaal/waar gaat het verhaal over? ^^

    Nieuwschierig....


    Bedankt. Het bedoeling waar ik in het verhaal naar toe wil werken is dat de hoofdpersonage met zich zelf in de knoop raakt, onzeker word en ook nog eens misbruikt word, maar toch gaat ze door met een glimlach of haar gezicht en zegt ze dat het wel oké gaat tot het al slechter met haar gaat.


    I'm a fighter, let me go.

    STwilight schreef:
    (...)

    Bedankt. Het bedoeling waar ik in het verhaal naar toe wil werken is dat de hoofdpersonage met zich zelf in de knoop raakt, onzeker word en ook nog eens misbruikt word, maar toch gaat ze door met een glimlach of haar gezicht en zegt ze dat het wel oké gaat tot het al slechter met haar gaat.


    Dan is hij echt heel mooi gelukt ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Dan is hij echt heel mooi gelukt ^^


    Hahaha, bedankt.


    I'm a fighter, let me go.

    I likeeyy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind hem persoonlijk niet zo duidelijk. Een cover is vaak met meerdere plaatjes en ik zie nu ook wel een andere erover heen zitten maar kan het niet duidelijk zien waardoor hij nog al rommelig lijkt. - Maar het heeft wel wat mysterieus en dat vind ik dan wel weer positief...


    Believe in yourself.

    Hij is heel mooi! ;D.

    (nu ben ik benieuwd naar de story ;a)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Stackhouse schreef:
    Ik vind hem persoonlijk niet zo duidelijk. Een cover is vaak met meerdere plaatjes en ik zie nu ook wel een andere erover heen zitten maar kan het niet duidelijk zien waardoor hij nog al rommelig lijkt. - Maar het heeft wel wat mysterieus en dat vind ik dan wel weer positief...


    Dat snap ik alleen het lukte nog niet echt goed HAHA.


    I'm a fighter, let me go.

    Voor de eerste keer vind ik hem nog best wel goed (:

    Hij is echt mooi, ik doe het je niet na. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uneventful schreef:
    I likeeyy.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Leite schreef:
    Hij is echt mooi, ik doe het je niet na. :Y)


    Bedankt


    I'm a fighter, let me go.

    STwilight schreef:
    (...)

    Dat snap ik alleen het lukte nog niet echt goed HAHA.

    Nou, voor een eerste keer is het zeker niet verkeerd, echt niet. En aangezien ik het helemaal niet kan, ben ik best wel ver gegaan om te zeggen wat je verkeerd doet..


    Believe in yourself.

    Voor de eerste keer is 'ie echt heel mooi, ik herinner mijn eerste bewerkingachtigiets nog en ik zal je vertellen dat die er lang niet zo goed uit zag ;x


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    Voor de eerste keer is 'ie echt heel mooi, ik herinner mijn eerste bewerkingachtigiets nog en ik zal je vertellen dat die er lang niet zo goed uit zag ;x