• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    “Ik vind het niet erg,” zegt ze zachtjes en ze maakt mijn arm los rond haar middel, “Maar ik zorg voor mezelf.” Ik kan dat respecteren van haar, een vrouw die voor zichzelf zorgt.
    Glimlachend kijk ik haar een beetje aan, “Dat is mooi, dat hoort ook zo.” Zeg ik haar dan, terwijl ik mijn handen in mijn broekzakken doe en verder loop naast haar.
    “Ik heb het vandaag,” zegt ze als antwoord op mijn vraag, maar in haar ogen rust er een woede en ik merk dat haar ogen steeds killer worden.
    “Als je het niet wilt, wil ik wel naar diegene toegaan om het te melden.” Mijn stem wordt bitter en mijn uitdrukking bits. “Zeker als het Cassia is.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Als ik zeker weet dat ze in trance is ga ik verder emt praten.
    'Kijk naar het klokje. Daar mee, je hoeft niet meer verward te zijn. Ik ga je de waarheid vertellen. Zwaai maar mee met het klokje. dit is de waarheid. Je bent ziek. Op vrouwen vallen is walgelijk. Dit is de waarheid, je bent ziek. Verwarring hoft niet. Draai... Je bent ziek, maar je kan genezen. Op vrouwen vallen is walgelijk.'
    Mijn stem is langzaam en zacht, om de trance niet te breken. Het klokje zwaait langzamer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rooba schreef:
    (...)

    [Haha, nope :'D.
    Ahjoh maakt niet uit, ik was bij familie dus ik was sowieso al heel traag -op mijn mobiel, jeweetwel-
    Dus Quinn en Cath zijn nogsteeds bij haar bed?]

    [jup n.n Zijn er eigenlijk nog meer mensen in haar slaapzaal aan het leven? Or are they alone?(cool)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hihi okee, dan laat ik haar wel even wakker worden. Slaapt Quinn nu ook? Ligt hij? Zit hij? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Nee. Nee, nee ik ben nooit ziek geweest. S-Sasha! Cassia, z-ze had een klokje, ze - ze probeerde me te genezen. Maar ik ben- ik ben niet ziek, nee toch?"
    Ik zucht opgelucht. Het heeft gewerkt. Ik blijf door zijn haren gaan in een poging hem te kalmeren.
    "Shhh, haal rustig adem, Jace," sus ik hem. "Ik weet het. Het spijt me dat je in de war bent, maar ik moest je proberen helpen. Luister naar me, het is heel belangrijk dat je in je therapie sessies met Cassia net doet alsof je gelooft dat ze je genezen heeft, oké? Anders moet ik dit elke keer opnieuw doen en dat is te lastig voor je. Als ze het klokje weer boven haalt, leg dan je hand op je schouder en je zult je mijn woorden herinneren."
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd en sta recht.
    "Rust een beetje, en verontschuldig je bij Julian als je hem ziet."
    Ik zorg er voor dat mijn stem niet beschuldigend klinkt. Ik kan me niet voorstellen wat hij allemaal tegen Julian gezegd heeft, maar het is vast meer dan wat hij tegen mij zei over het genezen zijn want die twee liggen wel op dezelfde zaal. Ik wandel rustig naar buiten en sluit de deur achter me. Mijn knieën knikken, mijn handen beven en mijn maag ligt in de knoop. Ik had alleen pap als ontbijt, en dan nog niet eens een hele kom, maar het was blijkbaar genoeg om alles terug naar boven te laten komen. Ik steun met mijn handen tegen de muur om mezelf overeind te houden terwijl mijn hele maaginhoud naar buiten komt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Als je het niet wilt, wil ik wel naar diegene toegaan om het te melden. Zeker als het Cassia is."
    "Nogmaals," zeg ik rustig. "Ik kan prima voor mezelf zorgen."
    Ik haal een hand door mijn korte bob en zucht zachtjes. Ik ga gewoon naar Cassia toe en zeggen wat ik er van vind. Dat ze ons niet allemaal zo te grazen kan nemen. Dat haar manier van aanpak niet door de beugel gaat, hoe hard ze me ook heeft geholpen en hoeveel ik ook weet van 'goede' aanpak. Ik weet gewoon dat ik dit niet pik en dat ik deze woede niet langer voor me kan houden. Dat is simpelweg niet mijn aard. Geheimen kan ik niet bewaren. Ik moet ze verder vertellen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya
    Ik doe alsof ik het klokje volg, maar kijk naar de muur erachter, dan lukt het niet. Ik moet wel doen alsof ik genezen ben, maar dat is vast niet zo moeilijk, tenminste dat denk ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rooba schreef:
    [Hihi okee, dan laat ik haar wel even wakker worden. Slaapt Quinn nu ook? Ligt hij? Zit hij? :'D]

    [Hij ligt op zijn zij naast Catherine liefdevol naar haar te kijken. :3]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jace Dream Duval
    juist. juist, rustig... Rustig ademhalen. Tranen lopen over mijn wangen en ik tril. Ben nog steeds duizelig. Niet ziek. Niet ziek, nooit geweest, ik ban normaal. Oh god.
    Ik draai me om op eht bed en lig helemaal ineen gedoken, mijn hand op mijn schouder. Niet ziek. Normaal. De waarheid. Sasha gaat weer weg. Mijn handen jeuken. Het elastiekje dat ik af ahd gedaan ligt nog op mijn nachtkastje. Snel doe ik hem terug om en begin te tikken. Tellen. Rustig worden...

    Cassia Sterling
    Ik knip even met mijn vingers, het kokje hangt stil.
    'Maya? Snap je het nu?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    "Ik kan prima voor mezelf zorgen."
    Zijdelings keek ik haar even aan en glimlachte kort. "Dat is goed." Zei ik alleen maar, niet wetende wat ik meer moest zeggen of waar ik over moest praten - voor de eerste keer voelde ik me ongemakkelijk.
    "Welke slaapzaal slaap je, liefje?" Toen bedacht ik me dat het eigenlijk wel beter was in deze situatie om haar naam te zeggen, en ik zuchtte diep, "Ik bedoel Mignon. Sorry, het is een soort tic."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maya
    "Het is een ziekte, daarom zit ik hier, maar ik word genezen en kan dus gezond en gelukkig leven," zeg ik.
    God, ik walg van mijn eigen woorden, maar ik moet wel. Dat moet als ik wil dat ze me gelooft.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [tihihii XD
    Original text:

    "batman"

    ...35 translations later, Bing gives us:

    "Love"
    http://ackuna.com/badtranslator
    :3
    ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    "Dat is goed. Welke slaapzaal slaap je, liefje? Ik bedoel Mignon. Sorry, het is een soort tic."
    Ik hoor haar woorden wel maar ze dringen niet tot me door. De ideeën van de hypnose dwalen door mijn hoofd. Er knapt iets in me. Met handen worden klam en het bloed trekt naar mijn hoofd.
    "Zoek naar Sasha," beveel ik Aislyn bruut.
    "Zeg tegen hem dat ik haar ga pakken. Hij weet wel wat ik bedoel."
    Dat hoop ik ten minste. Zo snel als mijn benen mijn lichaam kunnen dragen loop ik naar het therapiegebouw. Mijn hele lichaam trilt van woede. Er spoken geen gedachtes meer door mijn hoofd. Nee, dat lukt niet het enige waar ik over na kan denken is hoe ik Cassia moet pakken. Ik storm het gebouw binnen en zie Maya en Cassia. Maya. Boos loop ik op Cassia af en sleur haar van haar stoel. Bruut duw ik haar tegen de muur. Voor een klein meisje heb ik best veel kracht. Ik heb vroeger menig jongen de grond in geslagen.
    "Waarom doe je dit op deze manier," sis ik.
    "Waarom kan je niet normaal doen."
    Ik haal uit met mijn vuist en sla met harde kracht in de muur, net naast haar hoofd.
    "Nou?" bitch ik.
    "Waarom?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassia Sterling
    Ik wil net glimlachend antwoord geven, blij dat het geholpen heeft, als Mignon mijn kamer binnen stormt. Ze grijpt me vast en ik word - voor de tweede keer vandaag - tegen de muur aangedrukt.
    'Waarom doe je dit op deze manier. Waarom kan je niet normaal doen. Nou? Waarom?' sist ze me toe. ik hou mijn gezichtuitdrukking blank.
    'Mignon, waar heb je het over?' vraag ik rustig, terwijl ik haar sterke hand van me af probeer te duwen.
    Maar ik hoef het neit te vragen eigenlijk. Het klokje, dat op het bureau was gevallen, tikt nog stilletjes door.
    'En laat me los, onmiddelijk.'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    "Mignon, laat haar met rust, ze helpt me alleen," zeg ik.
    Ik zou hier een Oscar voor moeten krijgen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.