• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Paige Valentina
    "Ga je mee een stukje lopen? Ik heb geen zin om te zitten." Ik had het idee dat ze het onderwerp ontweek, maar ik nam het haar niet kwalijk, aangezien we elkaar pas net kenden. We hoeven niet gelijk ons levens verhaal te vertellen en ik snapte dus dat ze al opstond en weg liep, al was het eerder strompelen.
    Rustig, maar snel, sta ik op en loop naar haar toe, waarna ik een arm rond haar middel doe als ondersteuning. "Als je het niet erg vindt..."
    Ik respecteerde dat ze er niet over wilde praten en ik begon dus over wat anders te praten, "Wanneer moet jij naar therapie? Of ben je al geweest?" Hopelijk was dit geen verkeerde vraag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Quinn is toch nog steeds in Catherine's bed? XDD Waar is Catherine zelf?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Ik merk dat het die arme Jace teveel is. Hij zit heen en weer te zwalpen alsof hij elk moment flauw kan vallen. Ik duw hem zachtjes achterover op zijn bed zodat hij even bij kan komen.
    Ikzelf ga naast zijn bed zitten, knieën opgetrokken en mijn gezicht in mijn handen. Het is hier vreselijk. Ik begin te geven om mensen en alsof dat nog niet erg genoeg is, worden ze dan nog een keer gehypnotiseerd ook. Ze moeten zich herinneren wie ze echt zijn, dat moet gewoon. Ik haal diep adem en voel even in mijn zakken of ik geen sigaretje meer zitten heb. Nee, ik heb mijn pakje aan Mignon gegeven. Dan maar even wachten.
    "Kom op, Jace," fluister ik bijna overstaanbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ze lagen toch niet in haar bed ;o. Ze lagen toch bij de piano?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'Oh, ja. Uh, dat klopt.'
    Waar ze het over had wist ik niet, maar als Sasha haar had gestuurt.. ik schud even mijn hoofd.
    'Uhm, luister, het spijt me.. van..' Ik gebaard even naar haar gezicht. 'Dat. Daar had ik.. Had ik her recht niet toe.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    De echte waarheid. De echte waarheid. klokjes en cirkels end raaien en ze ging me- Ze.
    'Nee,' fluister ik, tranen in mijn ogen, mijn herineringen kunnen niet juist zijn ik ben niet genezen, wachtm, nee, ik ben niet ziek! mijn hoofd begint te bonken en een traan loopt over mijn wang.
    'Sasha? Sasha, ik - ik...' Ik krijg verder geen woorden over mijn lippen, voel me verward en draaierig. 'Ik ben niet ziek.'

    Cassia Sterling
    Langzaam zwaai ik eht klokje voor haar ogen in een regelmatig ritme. Zwaai, zwaai... De wijzers tikken en draaien door.
    'Word maar rustig, Maya. alles komt goed,' fluister ik liefjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Zit wel goed. Zoveel pijn doet het nou ook weer niet en dat paarse komt ook wel doordat ik geen zin had om een icepack te halen, dus ja.' Eigenlijk zou ik wat respectvoller moeten zijn of zoiets. Nu ik beter wilde worden was het misschien wel handig om dan ook maar op te houden met het haten van de begeleiders.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Sasha? Sasha, ik - ik... Ik ben niet ziek."
    Mijn hart gaat sneller slaan als ik hem die laatste woorden hoor zeggen. Ik ga terug naast hem zitten en kijk hem trots aan. Hij ligt te huilen en ik voel zelf ook mijn ogen wateren.
    "Nee, Jace, je bent niet ziek. Ben je nooit geweest, toch?"
    Ik moet het even testen, zijn zin is veel te vaag. Als je 'genezen' bent, ben je namelijk ook 'niet ziek'. Ik haal even een hand door zijn haren en hou zijn gezicht nauwlettend in de gaten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rooba schreef:
    [Ze lagen toch niet in haar bed ;o. Ze lagen toch bij de piano?]

    [Damn, ik las dat berichtje op mijn profiel pas gisteravond 12 uur, dus ik hoopte dat iemand anders al had uitgelegd.. Maar hij heeft haar, toen ze niet wakker werd, naar haar bed gebracht, en had zelf ook niks te doen, dus ging hij maar kijken hoe ze sliep. Maar heb jij dan gisteren ook helemaal niks gepost? Ö Now me feels guilty. ):]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maya
    Ik moet denken aan slangen, dan word ik nooit rustig. Ik stel me een slang voor en schrik al bij de gedachte. Clowns, daar word ik nou ook niet rustig van. Ik denk gelijk aan die ene film die ik ooit had gezien, It en ik ben als de dood voor die clown. Ik mag niet rustig worden, ik weet hoe ik dan eindig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mignon

    Aislyn slaat haar arm rond mijn middel. Ik wil haar arm wegduwen.
    "Als je het niet erg vindt..."
    Ik maak haar arm los rond mijn middel.
    "Ik vind het niet erg," zeg ik zachtjes.
    "Maar ik zorg voor mezelf."
    Ik kan niet eeuwig ondersteund blijven. Zowel letterlijk als figuurlijk. Ik moet mijn eigen boontjes doppen. Sasha moet zijn hand niet boven mijn hoofd houden en Aislyn haar arm niet rond mijn middel. Uiteindelijk bereik ik daar niets mee. Ja, misschien een soort vriendschap maar daar heb ik niet zoveel aan als ik mezelf niet kan redden.
    "Wanneer moet jij naar therapie? Of ben je al geweest?"
    Mijn kille ogen worden alleen maar killer. Therapie; het duistere woord. "Ik heb het vandaag," zeg ik rustig maar de woede is in mijn kille ogen te lezen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    'Zit wel goed. Zoveel pijn doet het nou ook weer niet en dat paarse komt ook wel doordat ik geen zin had om een icepack te halen, dus ja.' Ik knik vaagjes. Mijn hoofd bonkt nog een beetje, door alles wat er net met Sasha gebeurt was. Wie was ik nu eigenlijk? Niet meer Patrick de begeleider.
    'Dus alles gaat verder goed?'

    Jace Dream Duval
    zijn hand gaat door mijn haren en ik wacht op de walging die er bij hoort. Het komt niet.
    'Nee. Nee, nee ik ben nooit ziek geweest,' fluister ik, waarna een snik mijn keel ontsnapt. Maar ik dacht van wel, want-
    'S-Sasha! Cassia, z-ze had een klokje, ze - ze probeerde me te genezen. Maar ik ben- ik ben niet ziek, nee toch?'

    Cassia Sterling
    Rustig ga ik door met het zwaaien. Mijn stem is zacht en rustgevend.
    'Bekijk het klokje maar, lieverd. Word rustig. Laat je angst gaan. Je zult gelukkig zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maya
    Ik keek naar iets achter het klokje, zodat het zou lijken alsof ik ernaar kijk. Ik doe wel alsof ik genees, maar ik wil niet gehypnotiseerd worden, dan eindig ik als een freak als Patje! Ergens kon ik nu wel tegen Cassia schreeuwen, maar ik houd mijn mond, dat is beter. Ik moet gewoon doen alsof ik genees.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Guys, I've gotta go because my brother is stupid and doesn't want to jump off a building. Tot vanavond of zo.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    FreckledEmo schreef:
    (...)
    [Damn, ik las dat berichtje op mijn profiel pas gisteravond 12 uur, dus ik hoopte dat iemand anders al had uitgelegd.. Maar hij heeft haar, toen ze niet wakker werd, naar haar bed gebracht, en had zelf ook niks te doen, dus ging hij maar kijken hoe ze sliep. Maar heb jij dan gisteren ook helemaal niks gepost? Ö Now me feels guilty. ):]


    [Haha, nope :'D.
    Ahjoh maakt niet uit, ik was bij familie dus ik was sowieso al heel traag -op mijn mobiel, jeweetwel-
    Dus Quinn en Cath zijn nogsteeds bij haar bed?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''