• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

[ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cosette schreef:
    [Nobody notice my new signature? D:]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cosette schreef:
    [Nobody notice my new signature? D:]

Shatrick_O_

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Rani
    Verbaasd keek ik op toen ik Sasha hoorde zeggen dat hij ook genezen was. Waarom werd iedereen zo snel beter? Dan bleef ik hier straks als langste, terwijl ik juist naar huis wilde. 'Echt waar?' vroeg ik, de jaloezie grotendeels uit mijn stem verbannen.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Sasha

"Echt waar?" vraagt Rani.
    Ik knik zachtjes naar haar. Ik kan haar er niet bij hebben, de kans dat Cassia erachter komt is groot en dan ben ik de pineut.
    "Oh, trouwens, Patrick is op zoek naar je," zeg ik tegen haar. "Hij was in het bos toen ik hem tegen kwam, iets over onze slaapzaal. Zeg hem maar dat ik je gevonden heb en naar hem toegestuurd heb," zeg ik met een charmante glimlach. Ik knipoog er nog even bij.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aislyn Paige Valentina
    Ook al heb ik mijn spijkerjasje aan haar gegeven en heb ik alleen een shirtje aan die van de onderkant nu wat kapot is, ik krijg het nooit zo snel koud.
    “Vind je?” vraagt ze lachend, en ik knik als bevestiging. “Ik zie het meer als een mislukt experiment.”
    Ik grinnik even en sla mijn ogen neer, terwijl ik mijn benen optrek en mijn armen hierover heen doe. “Zo moet je het niet zien,” Plots kijk ik haar aan, “Heb je het zelf geknipt?”
    Mijn gedachtes waren dat ze vrij wilde zijn aan wie of wat ze dan ook vast zat, maar ik kon er ook ongelooflijk naast zitten, aangezien dit nu niet bepaald één van de leukste plekken waren waar je wilt zijn. Misschien was het wel gewoon stress.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Cassia Sterling
    'Als je me je laat genezen, ben je hier veel sneller weg,' zeg ik bezorgt. 'Wil je dat niet? Eeng ezond, gelukkig leven lijden?'

Jace Dream Duval
    'Ja maar ik ben niet zeker," zegt Sasha met een klein stemmetje. "Wil je me helpen? Kijk me even in de ogen, als het me niets doet dan weet ik het zeker." Ik twijfel even, het is hoogst ongebruikelijk en heel verkeerd. Maar ik ben genezen, dus mij zal het niets doen en Sasha is toch een goede vriend...
    'Natuurlijk wil ik helpen,' antwoord ik. Ik ga recht voor hem zitten en staar diep in zijn ogen. Ze hebben twee verschillende kleuren, waardoor alles begint te draaien. Ik begin me verward te voelen, vreemd.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Rani
    'Meh. Ik héb al een blauw oog,' mompelde ik, maar ik stond wel op. 'Ik zie jullie nog wel. Ooit.' Lichtelijk geërgerd slenterde ik naar de bosrand, waar ik Patrick al snel zag staan. 'Hoi.'

Maya
    "Ach, waarom ook niet?" vraag ik, alhoewel het meer klinkt alsof ik tegen mezelf praat.
    Als ik hier weg ben, ga ik nog naar huis, pak mijn spullen in en loop weg. En wie weet waar ik dan eindig?

Patrick Hathaway
    Ik zit op de grond, tegen één van de bomen, en kan me nogal moeilijk bewegen. Dis allemaal zo vreselijk moeilijk te geloven, zo verwarrend en...
    'hoi.' Rani komt naar me toegslentert, waardoor ik snl opsta.
    'Uh, hallo, Rani.' Haar gezicht is nog steeds blauw. Daar moet ik me maar eens voor verontschuldigen.

Cassia Sterling
    'Ik knik en stap over op mijn trucjes. Ik haal een klein klokje uit de la van het bureau, het hangt aan een zilveren ketting. dit ding is al generaties lang in de familie...
    'Ik ga eerst zorgen dat je rustig word,' leg ik uit.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:56 ]

Sasha

"Natuurlijk wil ik helpen," antwoordt Jace terwijl Rani de zaal uitsloft.
    Pas wanneer ze de deur achter zich dicht heeft, staar ik Jace in de ogen.
    Ik hou zijn blik vast.
    "Cirkels, klokje, zwaaiend, verward, de waarheid. Draaiend," fluister ik net als ik bij Patje had hij gedaan. Ondertussen had hij wel al de hypnose door, maar ik moet het proberen. Heel rustig herhaal ik de woorden nog een keer en nog een keer. Ik herinner me plots iets uit één van mijn favoriete series, The Mentalist. Ik vond het altijd een fascinerend hoe die man met suggestie een verdachte iets kon laten bekennen. Ik mag Jace dan wel niet kunnen hypnotiseren, misschien kan ik wel suggestie proberen. Even denken. Ik moet hem aanraken en iets zeggen waardoor hij alsnog zelf tot de conclusie moet komen, iets dat de hypnose van Cassia verbreekt. Ik blijf hem diep in de ogen staren terwijl ik mijn hand op zijn schouder leg.
    "Jace, je weet de echte waarheid, jij alleen. Wat Cassia zegt, wat ik zeg doet er niet toe. Jij weet de waarheid, herinner je die."
    Over suggestie voel ik me niet schuldig, als het al werkt. Je haalt iets naar boven dat er al in zit. Met haar hypnose heeft Cassia er iets in gestopt dat er niet hoort. Ik hoop maar dat dit werkt.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:59 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mignon

"Zo moet je het niet zien. Heb je het zelf geknipt?"
    Ik knik zachtjes en de tranen komen weer. Ik sta wat onhandig op en leun op mijn gezonde been.
    "Ga je mee een stukje lopen?" vraag ik om het onderwerp te ontwijken.
    "Ik heb geen zin om te zitten."
    Wachten op haar antwoord doe ik niet. Ik strompel ik al een stukje weg. Zachtjes bijt ik op mijn lip. Ik wil er gewoon niet meer over praten. Laat mij maar alles zelf uitzoeken. Daar ben en blijf ik toch het beste in. Daarbij moet ik me ook nog bezig houden met die therapieën. Hoe ik die kan laten verlopen zoals ik het wil of ze gewoon te voorkomen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Maya
    "Shit," zeg ik.
    Een klokje, hypnose. Oh nee, ik ben zo dood. Oh hell to the no!
    Ik moet gewoon me ertegen proberen te verzetten, als dat mogelijk is.

Rani
    'Sasha zei dat ik hierheen moest komen?' hielp ik hem herinneren, aangezien hij voornamelijk naar de paarse helft van mijn gezicht keek. Het was dan ook zijn schuld. Als begeleider en zo zou hij vast wel weten wat goed voor ons was, maar het leek me echt onnodig om me te slaan.

Jace Dream Duval
    'Cirkels, klokje, zwaaiend, verward, de waarheid. Draaiend.' Cirkels, klokje, zwaaiend, verward, de waarheid. Draaiend. Cirkels, klokje, zwaaiend, verward, de waarheid. Draaiend. het word constant herhaald en mijn hele gedachtengang ligt in choas. De slaapzaal draaid, alleen Sasha zit nog stil, nog steeds fluisterend.
    Er word iets op mijn schouder gelegd, het is zwaar, vermoeiend.
    'Jace, je weet de echte waarheid, jij alleen. Wat Cassia zegt, wat ik zeg doet er niet toe. Jij weet de waarheid, herinner je die.'
    De waarheid? Welke... Ik zie cirkels voor mijn ogen, voel me duizelig...

[wacht even jongens, geef me 5 minuutjes]