• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Cirinde
    Ik zie Layne kijken. 'Wat kijk je?' vraag ik. 'Kijk maar naar Chelle, daar was je toch zo lekker mee bezig?' vraag ik geirriteerd. Een snik komt op maar ik slik hem weg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Dat zal wel met jou worden." grijns ik en ik knipoog.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knipoog onopvallend naar Cirinde.
    "Denk het niet, jongen." Ik geef Cirinde en aanmoedigend klopje op haar schouder en loop de woonkamer door, richting de trap.
    "Luca!" Roep ik hard.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    Ik grinnik als ze weg loopt en ik kijk haar na. "Wat is er met jou aan de hand?" vraag ik aan Cirinde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cassie
    'Hmmm, dat kan ja,' zeg ik nonchalant. 'De vraag is alleen of ik er op in ga,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat mag je zelf weten." Plotseling hoor ik Chèlle mijn naam schreeuwen. "Wat moet je?" scheeuw ik terug, lichtelijk geirriteerd. Ik had het gesprek van net nog wel gehoord.


    Your make-up is terrible

    Cirinde
    Ik snap niet dat Chelle opeens wegloopt, maar ik krijg een soort van hoop. 'Sorry, ik ben nogal snel in een rothumeur. Het spijt me.' ik ga nog uitdagender zitten en kijk hem aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Layne Nicolas
    Ik frons mijn wenkbrouwen. "Ooh oke...Ik zou maar oppassen bij wie je dat afreageert...sommige..kunnen daar heel anders op reagerend" Ik liet maar niet weten hoe ik word als iemand wat op mij afreageeert.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Chèlle Ophelia McFadden

    Verbaasd loop ik de gang door naar zijn kamer.
    "Hoef je niet gelijk zo boos te doen. Ik wou alleen zeggen dat ik klaar ben met socializen en dat die nieuwe te veel wil. Kijk flirten is leuk, en dan heb je respectloos. Deze jongen wilde uitvinden of ik een slet ben of niet." Dan zie ik Cassie en houd ik abrupt mijn mond.
    "Oh, ik zie dat je me alweer vervangen hebt." Waarom doet hij dit telkens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cirinde
    'Ik zal het niet meer doen, oké? Ik dacht dat je me niet meer zag.' mompel ik.

    [ik moet de pc afsluiten maar ik kom zo gwoon op mn mobiel xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    "Waarom denk je dat ik er niet gezellig bij ging zitten." snauw ik lichtelijk. "Je daagt het zelf uit. En ik vervang niemand." Ik richt me weer op de tv en zap snel.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht even als Chèlle binnenkomt lopen en Luca en zij gelijk alweer ruzie beginnen te maken. Ik probeer zo min mogelijk op ze te letten en richt mijn aandacht op de tv, wat niet echt lukt aangezien Luca als een gek langs de zender zapt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat is er met jou?" Snauw ik naar Luca.
    "Serieus, jij zegt dat ík problemen heb, maar heb je de laatste tijd in de spiegel gekeken? Godverdomme Luca, je lijkt wel schizofreen." Het is niet eerlijk dat hij steeds zo doet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Layne Nicolas
    Ik zucht diep. "Weet je, als het zo moet. Laat maar zitten" Ik draai me om. "Vrouwen, geef ze een moment geen aandacht en gelijk jaloers" Mompel ik terwijl ik weg loop. De ene keer ben ik leuk en het volgende moment respectloos. Ik ben er klaar mee. Ik loop de trap op richting mijn kamer,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Luca Jones
    "Volgens mij ben ik gewoon de enige die normaal doet." Ik sta op om weg te lopen maar bedenk dan dat ik in mijn eigen kamer ben en ga weer zitten, luid zuchtend.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible