• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - ochtend
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rajah schreef:
    Kan ik nog aanspraak maken op Jace? Zo ja, waar is hij?


    In Zaal 3, kom maar. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    'Ja, ja maar dant ging niet zo goed, he?' vraag ik met een blik op de paarse plek op haar gezicht. ik schud mijn hoofd even.
    'Ben je al vaker op die manier geslagen?' vraag ik vervolgens bezorgt. Met de ziekte die ze heeft is eht waarschijnlijk van wel, velen van die kinderen worden emotioneel os fysiek pijn gedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik sta op van mijn bed en werp een blik in de spiegel. Mijn ogen zijn rood gekleurd van het huilen. Tevergeefs probeer ik de schade te beperken met water. Ik kijk om me heen. Werkelijk alles uit mijn tas ligt door de kamer verspreid. Zuchtend zoek ik mijn spullen weer op en prop ze terug in de tas. Ik kleed me om en sluit de deur netjes achter me. Mijn haar laat ik voor wat het is, slorig. Zouden de andere weten wat ik ze heb aangedaan? Ik bijt even op mijn onderlip en loop richting een andere zaal. Zachtjes klop ik op de deur.
    "Jace?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rani
    'Neuh. Gewoon een tik van mijn ouders af en toe als ik liep te klieren, maar niet echt iets belangrijks.' Toen ik uit de kast kwam was mijn moeder hysterisch gaan huilen en mijn vader was weggelopen, in de auto gestapt en pas de volgende ochtend teruggekomen. Die tijd, en nog een paar dagen langer, had ik in mijn kamer doorgebracht omdat mijn ouders me 'even niet wilde zien.' Tegen de tijd dat ik er weer uit mocht had een vriendin van mijn moeder haar wijsgemaakt dat het een ziekte was en dus waren mijn ouders plotseling lief en aardig en meelevend tegenover hun arme zieke dochter. En daarna was ik naar kamp Springwood gestuurd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jace Dream Duval
    Julian is kwaad weg gelopen, dus kleed ik me om in wat lichtere kleding. Een t-shirt met korte mouwen, waardoor mijn armen zichtbaar zijn en zwemshorts. Goed genoeg.
    Julian is nog steeds neit terug, dus ben ik helemaal alleen in de slaapzaal als er geklopt word. Mignon, het knappe meisjes dat ons gedrogeerd had. ik glimlach en sta op van het bed, waarna ik mijn deur open doe.
    'Goedemiddag, Mignon,' glimlach ik vrolijk. 'Alles goed? ... Heb je gehuild?'

    Cassia Sterling
    'Je ouders zullen vast erg blij zijn als je straks helemaal genezen terug komt,' zeg ik zachtjes, een meelevende blik in mijn ogen. 'Ze houden vast erg veel van je, of niet soms?' bij sommige mensen werkt dit sneller, ik kan altijd nog op de hypnose terug vallen als er echt geen vooruitgang word geboekt. zoals bij Jace.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Ze houden vast erg veel van je, of niet soms?' Hielden ze van me? Ik wilde van wel, maar ik wist het niet. Als ze me wilden veranderen, me niet accepteerden zoals ik was, betekende dat dan niet dat ze niet van me hielden? Maar hoe kon je je eigen dochter nou haten? Ik beet op mijn onderlip en zweeg.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mignon

    Jace doet de deur voor me open. Het schuldgevoel groeit enorm als ik hem nu zie.
    "Goedemiddag, Mignon,"
    Tot mijn verbazing is hij vrolijk.
    "Alles goed? ... Heb je gehuild?"
    Ik kijk hem schuldig aan.
    "Ja," zeg ik bijna onhoorbaar.
    "Maar daarvoor ben ik niet niet. Ik wil mijn ex-."
    Ik stop even en wrijf met mijn handen over mijn gezicht. Kom op! Je kan toch best sorry zeggen.
    "Mijn excuses aan bieden," zeg ik moeilijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Is Patje al gedrogeerd? Zo ja, I want to know everything about it.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Start to fear, Ripley is here (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mortenson schreef:
    [Is Patje al gedrogeerd? Zo ja, I want to know everything about it.]

    [Onder welke steen heb jij geleefd :'). Hij is al lang gedrogeerd en alles is uitgekomen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    [Onder welke steen heb jij geleefd :'). Hij is al lang gedrogeerd en alles is uitgekomen.]


    [Ik ging gebukt onder het feit dat ik tot 11 uur 's nachts bij familie moest zijn.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cassia Sterling
    'Je ouders weten waar ze het voer hebben, Rani. Ze snappen wat er aan de hand is, ze willen alleen hun kleine meisje terug. Maar eerst moet je er zelf ook in geloven, lieverd. Je moet weten dat je ziek bent, het accepteren. dan kunnen we met de genezing beginnen.' Met een meelevend glimlachje wacht ik op haar antwoord.

    Jace Dream Duval
    'Oh, geen probleem joh.' Ik wist waar ze het over had, de drugs. Ik haal mijn schouders op en loop terug de slaapzaal binnen. 'Ik en Julian voelde ons alleen een beetje high, het was niet heel erg of zo.' Ik ga weer zitten en kijk het meisje aan.
    'Maar vertel eens wat er allemaal aan de hand is waarom je gehuld heb dan? Ben je ook genezen of is het omdat je straf kreeg?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [Start to fear, Ripley is here (cat)]


    Let me write for patrick. Wait.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Er moet een nieuw topic komen, het gaat schnellll ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    Met een klein plopje laat het beest los, waarna ik het terug het meer in smijt. ik knik met een glimlach naar de jongen.
    'Yup, je bent bevrijdt.' wat een eng beest was het ook, no way dat ik hier nogmaals in zou zwemmen. Sinds mijn eigen tijd hier heb ik dat sowieso nooit meer gedaan.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.