• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Geweldig,' antwoord ik sarcastisch. 'Moet jij niet ergens mee bezig zijn?' Waarschijnlijk niet, Hailey doet geen zak aan de planning en waar die andere twee zijn weet ik niet. En ik ben nu ook niet echt behulpzaam met mijn nieuwe ontloop-Sasha-plan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn topics*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    Met opgetrokken wenkbrauw sta ik naar Felix te kijken. Als die Brulaap nou echt denkt dat ik bang van hem ben, dan is hij nog dommer dan ik hem ingeschat had.
    "Als ik jullie nog één keer betrap, zwaait er wat. Oh, en Sasha? Je mag de volgende keer naar de Isolatiekamer als je weer niet aanwezig bent bij de activiteit," fluistert hij.
    "Ik was in therapie met Patrick," bijt ik hem toe. " En probeer je me nou te verleiden met dat gefluister? Ik ben gevleid hoor, maar je bent m'n type niet," antwoord ik bot.
    Ja, ik ben geïrriteerd. Wat een anticlimax met Alexis. Mevrouw heeft geen zin om de leiding te nemen dus dan houdt ze er maar gelijk mee op. Bah.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    "Dat was ik ook niet van plan," grijns ik met een knipoog. "Ik heb Cassia en Felix nog niet ontmoet, maar Patrick wel en ik heb al vanaf het eerste begin een hekel aan hem, dus wat hij ook zal zeggen of doen, ik luister er niet naar. Niemand hier kan mij breken. Ik ben wie ik ben en ik ben er trots op."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Quinn
    'Iets vrolijks, iets waar je blij van wordt,' zeg ik zachtjes. Mijn stem is een beetje schor door het omschakelen van fluisteren naar gewoon praten. Ondertussen kammen mijn vingers lichtjes door haar haren.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mignon

    "Ergens buiten het zicht van Patrick en de andere begeleiders. Waarom gewoon niet aan het meer?"
    Ik knik.
    "Het meer is prima," zeg ik zachtjes.
    De opluchting gaat als een koude gloed door mijn lichaam. Het voelt heerlijk om te weten dat ik over vierentwintig uur hier verlost ben. Naar huis kan ik niet, dat hoef ik ook niet. Een hotel, met goed eten, is voorlopig genoeg voor mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felix Patterson - Begeleider

    'Dan moet je dat melden,' zeg ik met geveinsde vriendelijkheid. 'En ik heb liever niet dat je je verleid door mij voelt, dat is waar we vanaf willen, hier. Je ziekte moet verdrongen worden.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alexis

    Ik rol met mijn ogen. 'Doe ik eens een keer aardig en niet flirterig is het weer niet goed' mompel ik. Ik plof op een stoel, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    [Ik ben even douchen. Over twintig minuten ben ik weer terug.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Dan moet je dat melden. En ik heb liever niet dat je je verleid door mij voelt, dat is waar we vanaf willen, hier. Je ziekte moet verdrongen worden."
    Ik hoor Brulaap's stem wel, maar ik zie het gezicht van Patrick. Mijn maag keert zich weer om wanneer ik aan zijn woorden van deze ochtend denk.
    "IK BEN NIET ZIEK!" schreeuw ik naar Brulaap. Ik geef mezelf enkele seconden om te kalmeren. "Het is niet mijn schuld dat jij een homofoob bent," voeg ik er nog droogjes aan toe.
    Ik heb mijn handen naast mijn lichaam tot vuisten gebald en staar Felix recht aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    daar heeft ze gelijk in, ze hangt tenminste niet om mijn nek. 'Mooi zo, het lijkt me dan dat je een jongen van je eigen leeftijd hebt gevonden om je aandacht aan te besteden?' vraag ik wat vriendelijker. Hopelijk wel, het zou vooruitgang zijn.
    'Ik ben niet ziek!' schalt er over het terrein, door het open raam. ik knipper niet eens wat ik herken de stem erg goed. Sasha.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:58 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    "Daar moet je ook trots op zijn," zeg ik. "Ik vind 't fantastisch dat jij uit de kast durft te komen en er zo trots op bent. Kijk, het is misschien wel de hele zomer dat je hier vastzit, maar je hebt helemaal gelijk. Niemand kan je veranderen."

    Matthew
    "Het meer is prima," zegt ze zachtjes.
    "Gaan we met z'n tweeën, of is er iemand die je zou willen meenemen?" vraag ik. Stiekem hoop ik dat ze gewoon met mij wilt weggaan. Bij haar voel ik me tenminste op mijn gemak.

    [Damn, dubbelpost.]

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 19:58 ]

    [Dat wordt knokken*O*]
    Felix Patterson - Begeleider
    'Oh nee? Leg mij dan maar uit waarom je hier in het kamp zit!' schreeuw ik, minstens zo hard.
    Mijn woede nam nu de overhand, en het zou niet lang meer duren voordat ik straffen ging uitdelen, of dit op een vechtpartij zou uitlopen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Is Rani nog online?]