• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Lisa vlucht naar Jonah toe, waarna Freya naast me gaat zitten. "Dat bedoelde ik dus met eenzaam zijn," Legt ze uit en prutst dan een beetje met haar eten, waarna ze het traag opeet.
    "En, hoe gaat het met, niet je enkel?" Vraagt ze dan met een grijns, maar aan haar stem te horen toch wat ongemakkelijk. "Wil je het echt weten?" Zeg ik serieus en kijk haar dan even aan. "Hij is helemaal blauw" Zeg ik daarna met hetzelfde gezicht, maar lach dan even en kijk weer naar mijn eten. Ik heb dus echt geen idee hoe hij eruit ziet en daar ga ik ook niet achter komen. Hij doet niet veel pijn meer en ja het is een hij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Je had gelijk, ik wou het eigenlijk niet weten!' grinnikte ik... Ik keek wat loom voor me uit.
    'Wat gaan we doen vandaag? Jonah zier er niet uit alsof hij iets aankan en Lisa zal hem wel niet alleen willen laten, maar we kunnen ook niet stilzitten...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Je had gelijk, ik wou het eigenlijk niet weten!" Grinnikt ze, waarna ze wat loom voor zich uit kijkt.
    "Wat gaan we doen vandaag? Jonah zier er niet uit alsof hij iets aankan en Lisa zal hem wel niet alleen willen laten, maar we kunnen ook niet stilzitten..." Zegt ze dan.
    "Een ding weet ik zeker en dat is dat jij nu gaat slapen. Verder zien we dan wel." Zeg ik en kijk vanuit mijn ooghoeken even naar Jonah en Lisa.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan walker || district 11
    Lisa ploft naast me neer. Ik sta net op het punt in het water te gaan om al de modder en het bloed van mijn lichaam te wassen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Tegen capibara's is ook tegen mij, maar hamster vallen wel mee... Fantasie, verleden en doe dan toch maar dronken, hoe kom je daar op?'
    'Bomen of struiken. Framboos of braambes, appel of peer?'


    Noëmi Crowe || District 12

    Er kroop een geheimzinnig glimlachje rond mijn lippen. 'Ik heb ooit de alcoholvoorraad ontdekt. Haymitch lag zich daar vol te zuipen en ik heb 'm toen thuisgebracht. Toen ik terugkwam om op te ruimen -'
    Ik zweeg even. Nu moest ik voorzichtig zijn. De nieuwsgierigheid had de overhand genomen en ik was tot de verrassende ontdekking gekomen dat daar ook drugs verborgen was. Ik had een paar drankflessen en wat drugs meegenomen om uit te proberen, samen met mijn vrienden. Dat was een onvergetelijke ervaring geworden. Mijn lippen krulden zich opnieuw lichtjes op.
    ' - toen ontdekte ik een voorraadkast waar de drugs in opgeslagen was. Geen idee waar dat vandaan kwam.'
    Ik draaide het vlees rond het spit.
    'Bomen, framboos en peer.' Ik zweeg opnieuw. 'Nu ik er over nadenk, heb ik ongelofelijk zin in fruit.'
    Het water liep me al in de mond bij het idee. Een lekkere zachte peer, een sappige appel of een zoete framboos. Heerlijk.
    Ik ging met mijn hoofd op Fred's schoot liggen en staarde naar de Arenahemel. Ik verwachtte min of meer dat er binnenkort iets ernstigs zou gebeuren.
    'Het verbaast me dat er zo weinig doden zijn gevallen,' zei ik plotseling tegen hem.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 15:15 ]

    [waar zijn we precies met het pact? en hoe staat alles ervoor?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 21:00


    Het capitools volkslied begint te spelen en het embleem verschijnt in de lucht. Geen doden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ruw wordt ik wakker uit een verschrikkelijke droom. Ik zucht en sta dan op. Rowan had mijn pijl en zat op een rots. Josh was wat hout aan het zoeken en ik ging naar Rowan toe, 'Hey,' zei mijn schorre stem en deed mijn haar in een knot. Ik verlangde nu naar een warm bad. Het was zo verschrikkelijk koud. Ik geef Rowan een kus en kijk hem dan aan, 'Al honger?' we hadden genoeg eten voor de komende drie dagen en we konden best wat extra's gebruiken, 'Ik wacht niet op een antwoord, we moeten iets eten,' glimlach ik en vil het jonge vosje dat ik eerder die dag had geschoten. Als ik het volkslied op en het embleem oplicht kijk ik naar de lucht. Géén dode, 'Die jongen uit 8 houdt het goed vol,' mompel ik dan. 'Ach het gif zal zijn werk doen na mate hij niet beweegt,'

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 17:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Matthew is taai en wordt heel goed verzorgd...]
    Frederick Smith, district 12

    'Ik heb er geen vertrouwen in, maar het lijkt me logisch, de meeste tributen hebben grote pacten gesloten die zijn voorzichtiger dan de enkelingen...'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ik heb geen zin in slapen, het moment is een beetje voorbij, maar ik ben sowieso gewend om te leven op een slaapgebrek, wat wou ja daarna gaan doen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ I know xd Maar uiteindelijk moeten ze toch dood gaan hoe zielig het ook is. Maar ik kijk wie van de twee gaat xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik heb geen zin in slapen, het moment is een beetje voorbij, maar ik ben sowieso gewend om te leven op een slaapgebrek, wat wou ja daarna gaan doen?" Zegt ze dan. "Ik had nog niet een idee. Jij wel?" Stel ik de vraag dan terug, waarna ik weer even een blik op Lisa en Jonah werp. Ik kan er niets aan doen, maar op de een of andere manier wil ik Lisa beschermen alsof het een van mijn zusjes is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Maak je geen zorgen, Jonah is een goede jongen!' zei ik, ik schudde zacht aan zijn schouder...
    'Ik ging op zoek naar extra eten, we misschien fruit en groenten. Ik weet dat het saai klinkt, maar alleen is het erger. Zin om mee te gaan?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    IHeartMusicc schreef:
    [ I know xd Maar uiteindelijk moeten ze toch dood gaan hoe zielig het ook is. Maar ik kijk wie van de twee gaat xd ]


    [miss beter Matthew, want die is toch al vergiftigd.]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Maak je geen zorgen, Jonah is een goede jongen!" Zegt ze en schud zacht aan mijn schouder, waarna ik weer naar haar kijk. "Ik ging op zoek naar extra eten, we misschien fruit en groenten. Ik weet dat het saai klinkt, maar alleen is het erger. Zin om mee te gaan?" Vraagt ze dan uitnodigend. "Nou zin," Zeg ik, waarna ik even knik. "Ik ga mee hoor, we moeten het alleen nog even tegen Jonah en Lisa zeggen" Zeg ik dan, waarna ik voor de zoveelste keer weer naar Jonah en Lisa kijk. Zouden ze het hier met zijn tweeën redden?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    terwijl Jonah zich wast, kijk ik even achterom. Ik zie Luca kijken en blijf hem aankijken. ' het komt wel goed,' zeg ik geluidloos, maar goed articulerend. Daarna kijk ik weer naar Jonah. Ik dompel mijn hand in het water en spetter wat water tegen Jonah's schouder. Hopelijk begrijpt hij de hint en kunnen we even gezellig samen in het water spelen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see