• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 10:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PAS ALS ANDERE VOL IS!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aboo


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (halooo)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Elizabeth

    'Ik ga naar bed' Zeg ik als ik een gaap niet meer weet te onderdrukken en ik sta met tegenzin op.

    [Moet waarschijnlijk gaan.. Ben ongeveer half 4 terug..]

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 13:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane
    'Ik ook!' zeg ik. Ik kijk Chester lang aan. 'Welterusten.' fluister ik en sla mijn armen om zijn nek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yara

    Ik sta op en geeuw. "Ik ga naar bed." Zeg ik terwijl ik mijn haar in een staart bind. "Eh, tot morgen allemaal." Ik loop de kamer uit en ren binnen een paar seconden naar mijn kamer. Ik deed de deur open en weer dicht. Ik deed het licht uit, deed mijn pyjama aan, poetste mijn tanden en maakte mijn gezicht schoon. Ik knipte het licht uit en kroop onder de dekens, ik viel gelijk in slaap.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Taylor

    Ik teleporteer mezelf naar me slaapkamer, kleed me om, poets me tanden en duik me bed in. Vandaag was heftig.
    Nu het een uur of drie in de nacht is word ik gillend wakker.
    "aaaaaaaaaaaaaaaaaaa" gil ik en ik vlieg overeind in mijn bed


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane

    Ik schrik van een schreeuw uit Taylors kamer. Ik ren naar haar kamer en ruk de deur open. 'Wat is er?' vraag ik bezorgd. Mijn lange haren hangen naast mijn gezicht, ik strijk ze aan de kant.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    "Ik...ik..." begin ik en barst in tranen uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Yara

    Ik schrik wakker van een harde gil. Ik knipte het licht aan en wreef in mijn ogen. Toen ik niks meer hoorde daarna kroop ik weer in bed. Nog niet helemaal wakker viel ik weer makkelijk in slaap.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jane

    'Wat is er toch?' Ik ga naast haar zitten en sla een arm om haar heen. 'Rustig maar, huil maar even en vertel dan wat er was...' Ik laat haar uithuilen op mijn schouder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Ik doe geen moeite om naar mijn bed te lopen en val in slaap tegen Darryl's schouder.


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor

    Ik voel hoe Jane een arm om me heen slaat het voelt vertrouwd en ik begin met vertellen.

    Ik eindigde mijn verhaal met: "Ik ben verkracht" en ik liet mijn hoofdd zakken


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Finaly i found the topic. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    [Finaly i found the topic. xD]


    Yeah.. Happy Me (A)


    Don't be like the rest of them, darling