• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Mijn weekend was heel leuk.. Dagje amsterdam etc. : ) en in welk topic staat dat? in dit topic of het vorige?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Het eind van het vorige, vermoed ik, als je het echt niet vind moet je het maar zeggen, dan schrijf ik het opnieuw...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [man, ik heb het echt super druk de hele tijd. Eindelijk weer een vervolgpost]

    Frederick Smith, district 12

    'Eén keukenhulpje, komt eraan!' zei ik met een flauwe glimlach, waarna ik me over het dier buig.
    'Ik hoop alleen dat we gaan kunnen slapen...'


    Noëmi Crowe || District 12
    Ik begin te grinniken, terwijl we samen het dier klaarmaken. Ik steek een groot stuk vlees door een stok heen en hang het boven het vuur.
    'Ikh oop alleen dat we kunnen slapen,' mompelde Fred naast me.
    Ik keek hem half aan: gedeeltelijk gericht op het vlees en gedeeltelijk op Fred.
    'We moeten maar even afwachten. Als het veilig genoeg is kunnen we wel slapen.'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:40 ]

    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het niet, we zullen waarschijnlijk wachten moeten opstellen, we zijn met genoeg om op elk moment zeker één iemand op te stellen.
    Maar ik heb geen zin in dit soort dingen... Vertel eens iets, maakt niet uit wat...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik sleepte Jonah voort omdat ik in een heel ongeduldige bui was. Lisa had het vuur gelukkig al uitgedaan.
    We kwamen al een heel stuk dichter voor ik een tweede persoon kon herkennen. Ik greep naar een steen en mikte, Lisa was een stuk kleiner, dus herkende ik de andere persoon makkelijk. Het was sowieso een jongen, dus wist ik meteen ook waar ik moest gooien. Ik weigerde iemand te doden, dus mikte ik op zijn enkel en in zijn kruis. Twee doffe ploffen lieten me weten dat ik vlees geraakt had.
    'Lisa, ben je oké?' fluisterde ik naar het meisje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Autws..]

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Ik draai mijn hoofd snel om, als ik geritsel in de bosjes hoor, maar voordat ik mijn ogen goed scherp kan stellen of mijn nachtkijker erbij kan pakken, schiet er een pijnscheut door mijn enkel heen, waardoor ik niet op mijn voet kan staan en met een harde klap op de grond val. Dat was het niet het enige. Voordat ik viel werd ik ook nog eens geraakt in mijn kruis, wat ontzettend veel pijn deed. Ik beet op mijn lip, om te voorkomen dat ik zou gaan schreeuwen en mijn gezicht vertrekt. Door de val viel ik op mijn arm en dus ook op mijn wond, wat nog eens zoveel pijn deed. Ik moet echt moeite doen om niet te gaan schreeuwen, maar ik wil ook niet verraden dat we hier zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    mijn ogen vliegen open als ik Freya's stem hoor. ik spring overeind en vlieg haar in de armen. 'ik dacht dat je dood was,' zeg ik. Dan stap ik bij haar vandaan en omhels Jonah 'ik heb je gemist,' fluister ik. Dan verhef ik mijn stem tot normale toon en zeg 'Jongens, dit is Luca, mijn districtmaatje. Hij heeft op me gelet toen jullie weg waren,' ik kijk Freya even aan, maar ik ben niet boos. ik kijk om naar Luca die kermend van de pijn op de grond ligt.'Wat heb je gedaan, Freya?,'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:17 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Lekker droog x'D Ik wou net zeggen x'D.]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:18 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprillyne, district 11

    'Ach, niet kwaad zijn, ik was je vriendje aan het redden!' smeekte ik haar.
    'Oh, en sorry voor het nageslacht van je districtpartner...' mompelde ik nog akward.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'het is oké, ik ben niet boos. Maar misschien moet je voortaan iets meer oppassen met je steentjes,' zeg ik met een lachje.'zijn jullie verder oké, niet gewond of iets?,'je weet maar nooit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Oh, en sorry voor het nageslacht van je districtpartner" Mompelt het meisje dat dus Freya heet. Die zal ze zeker nog een keer terug krijgen. De pijn in mijn enkel vaagt langzaam weg en ook de pijn in mijn kruis is iets beter geworden. Ik slik even, waarna ik met moeite ga zitten. "En bedankt" Mompel ik en kijk haar heel even aan, maar wendt mijn blik al snel weer af. "het is oké, ik ben niet boos. Maar misschien moet je voortaan iets meer oppassen met je steentjes," zegt Lisa met een lachje. "Zijn jullie verder oké, niet gewond of iets?," Vraagt ze dan. Het gaat nu wel wat langer duren voordat ik haar vertrouw.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Misschien Jonah toen hij viel.' Ik keek hem aan en schudde hem een beetje wakker.
    'nee, hij ziet er oké uit, koud, maar in orde. Kunnen we hem in de tent stoppen, hij is wel bijna een ijsblokje.' Ik wees naar mijn trui die niet erg geniaal was om een jongen warm te houden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 20:46


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het niet, we zullen waarschijnlijk wachten moeten opstellen, we zijn met genoeg om op elk moment zeker één iemand op te stellen.
    Maar ik heb geen zin in dit soort dingen... Vertel eens iets, maakt niet uit wat...'


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet zo goed wát ik moet vertellen.'
    Ik draaide het vlees rond het spit en stak ook Fred's klaargemaakte stukken in het vuur.
    Ik liet mijn ogen even op Fred rusten. 'Wat wil je horen?'
    Ik liet het vlees even voor wat het was en ging achterover in het gras liggen, starend naar de steeds donker wordende Arena hemel. Hier en daar ontdekte ik al enkele sterretjes.
    Sterren kijken was een leuke bezigheid, maar was in het Capitool onmogelijk en thuis hadden we daarvoor nooit tijd. Desondanks vond ik het geweldig: het gaf me een rustgevend gevoel.

    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het ook niet, wat doe je graag? Speciale verzoekjes met ingrediënten die in de buurt te vinden zijn?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...