• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Dit is niet goed,' mompelde ik, eerder tegen mezelf, dit betekende dat er weinig te zien was, dan zouden ze ervoor zorgen dat er wat te zien valt...
    'Ik denk dat het onze beurt is om voor wat actie of verkenning te zorgen, anders wordt het saai,' zei ik, ik hoopte dat ze de niet erg subtiele hint snapte...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik keek hem aan, er was iets aan zij gezicht, maar hoe goed mijn ogen ook aan donker gewend waren, ik kon niet zeggen wat...
    'Ik snap exact wat je bedoeld!' zei ik, zuchtend liet ik hem mijn paarse pols zien, het was echt lelijk...
    'Maar je moet niet lopen! Zit!' beval ik, ik duwde hem op een steen en ging in de buurt op zoek naar planten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Ik snap exact wat je bedoeld!" Zegt ze, terwijl ze zuchtend haar pols laat zien. "Maar je moet niet lopen! Zit!" Beveelt ze, waarna ze me onverwachts op een steen duwde en op zoek gaat naar planten. Koppig sta ik weer op en zoek naar een struik of misschien een appelboom. Ik heb geen idee of die hier staan, maar daar komen we zo dan wel achter.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik kwam overeind. 'Je hebt gelijk.'
    Mijn ogen werden naar de rest van ons pact getrokken. 'Maar,' vervolgde ik op een zachtere toon, 'Matthew is gewond en Yoëlla te jong. Alexandria zou best meekunnen, maar die is lang niet zo goed ingespeeld als wij tweetjes.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Met een sceptische blik keek ik hem aan, dus we zaten met twee koppige personen samen, dat zou nog eens vonken kunnen geven...
    Ik liet hem maar begaan, we konden het ons hier niet permitteren... Ik gebruikte mijn pols ook, hoewel hij rust nodig had.
    Ik verzamelde een hoop bessen en legde ze in mijn tas, waarna ik Luca besloot te besluipen. Ik trippelde lichtjes en sprong op zijn rug.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Dan laten we Alex en Leif hier met Yoëlla en /atthew, dan zijn we zeker dat ook zij alle vier veilig zijn, wij redden ons wel, toch? Samen doen ze ons niets...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    Ik was het wachten spuug zat en stond toch maar op, 'Ik ga mee,' zei ik nadat ik Noëmi en Fred hoorde, 'En jullie halen het niet in jullie kop om me te laten. Kaia is trouwens wel bij Yoëlla en Alexandria,' zei ik uiteindelijk en stond op. De pijn voelde ik op dit moment niet dus het maakte me niks uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    Freya kijkt me even met een sceptische blik aan, waarna ik een lichte grijns op mijn gezicht tover en dan weer verder zoek.
    Het enige wat ik vind is een dode rat die onder een struik lag verscholen. Als ik net recht sta, voel ik dat Freya op mijn rug springt. Ik adem even diep in om de pijn te laten verzachten en pak dan haar benen vast.
    "Jongens plagen kusjes vragen" Zeg ik kinderachtig en lach dan even. Eigenlijk is het meisjes plagen kusjes vragen, maar dat maakt me niet uit. Ik moest gewoon even iets zeggen wat me aan Annelore en Myra laat denken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    'Samen doen ze ons niets,' zei Fred tegen mij. Ik glimlachte.
    Koppig zag ik Matthew overeind komen. 'Ik ga mee,' zei hij.
    Grinnikend liep ik op Matthew af en duwde hem tegen zijn borst aan, zodat ij weer op de grond kwam te zitten.
    'Ik wil niet dat je doodgaat,' zei ik simpelweg.

    Frederick Smith, district 12

    'En wees heel eerlijk: je kan niet veilig meegaan! Straks val je gewoon neer door de inspanning! Hoeveel bloed ben je kwijt en hoeveel is er gefilterd door die bladerprut?'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Daar kan ik mee leven!' grinnikte ik, ik drukte een zacht kusje op zijn wang, maar kon het niet laten om hem nog even in zijn ribben te porren voor ik verder ging met mijn werk... Waarschijnlijk had ik om wraak gevraagd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || Dsitrict 8

    'Je weet veel beter dat het later toch gebeurd, en ik wil mijn komennde tijd in de arena niet blijven zitten niksen,' zeg ik uiteindelijk en sta eigenwijs weer op. 'Er is veel gefilterd door die blader prut, en ik heb nog genoeg bloed om door te gaan,' zei ik toen. Ik vroeg me echt af waarom hij iedere keer wou dat ik maar bleef zitten. Het leek alsof er iets achter zat.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 19:40 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Naud Myron Clinton. || District 6.

    "Daar kan ik mee leven!" Grinnikt ze, waarna ze een zacht kusje op mijn wang drukt. Ook prikt ze me nog even tussen mijn ribben, waarna ze weer verder gaat met haar werk. Ik buk even en raap een steentje op. Ik ga weer recht staan en kijk naar het riviertje. Daar zouden vast wel een paar vogels of eenden zitten. Je hoeft ze alleen maar te laten schrikken en een mes naar ze toe te werpen. Ik haal de mes uit mijn rugzak en gooi dan het steentje richting het riviertje, waarna er een paar vogels naar boven vliegen. Ik concentreer me op één van de vogels die niet snel genoeg opgestegen is waardoor ik hem makkelijker kan raken. Als hij in mijn richt veld vliegt, werp ik mijn mes richting het dier dat even later op de grond ligt te spartelen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik lachte. 'En ik dacht dat ik koppig was, maar jij zegeviert.' Grinnikend stompte ik tegen zijn arm aan en trok hem toen weer overeind.
    'Niet doodgaan,' waarschuwde ik hem. 'Val ook niet onverwachts neer en raak ook niet gewond. Alsjeblieft?'
    Ik keek hem met twinkelende ogen aan.
    'Hij gaat mee, Freddie. Oké?'

    Matthew James Morisson || District 1

    Mijn ogen begonnen te glinsteren en ik lachte, ´Eindelijk!´ zei ik beide aan, ´Ik beloof om niet dood te gaan, neer te vallen en ook niet gewond te raken,´ zei ik nog en legde mijn hand op mijn hart, ´Ik beloof het,´ herhaalde ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Als je doodgaat, reanimeer ik je en vermoord je eigenhandig,' waarschuwde ik, soms moest je snappen dat iets niet kon...

    Freya Aprilynne, district 11

    'Goed idee, maar had me even gewaarschuwd, dan had ik ook een kans kunnen wagen,' zei ik tegen Luca, we moesten echt beter leren samenwerken...
    'Wat is je grootste droom?' vroeg ik random.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...