• ik weet niet of ik de prik moet nemen, ik wil het liever niet vanwege de geruchten over meiden die eraan doodgegaan zijn. maar mijn zus heeft baarmoederhalskanker gehad en ik heb gehoord dat het in de familie kan zitten ofzo.

    wat moet ik volgens jullie doen?


    The best of us can find happiness in misery

    Maar, het is niet dat je van die prik de kans op baarmoederhalskanker vergroot he? Je verkleint de kans er juist mee. Ik zie het probleem dus eigenlijk niet :'D.


    rules don't stop me

    neem hem. Je kans word verkleind.


    SimplePlanLove<3

    Ik mag hem niet, en ik wil hem ook niet meer, ze weten geeneens of het wel echt werk en of wat voor bijwerkingen het heeft, daag never dat ik die prik neem XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik neem hem wel en dat er mensen aan dood zijn gegaan is echt complete onzin.


    ~

    FAKE
    Neem die spuit gewoon, klaar. Die geruchten zijn dus echt niet waar ;).


    I live for the applause, you will die for it.

    Maar, het is niet dat je van die prik de kans op baarmoederhalskanker vergroot he? Je verkleint de kans er juist mee. Ik zie het probleem dus eigenlijk niet :'D.



    Lol, als het in de familie zit, vergroot je het juist, want de prik activeerd het alleen maar, en beschermt voor de rest alleen tegen de andere 3 types, niet degene die jij kan krijgen.


    Your make-up is terrible

    Gewoon nemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dat is geheel aan je eigen


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik heb hem gewoon genomen!!
    je voelt die prik helemaal niet!! ze zei tegen mij: tel tot 10 hardop..ik dacht: ja daag dan weet ik wanneer hij erin zit..zegt ze: telaat,er al uit..ik zo: huh?

    ik heb prikken altijd pijnlijk gevonden,maar deze helemaal niet gevoeld.
    je krijgt wat spierpijn, mijn arm werd beetje gezwollen..

    Geruchten zijn bullshit. Je moet niet alles geloven wat er hier word rondgepraat. Sommige mensen praten onzin maar dat is gewoon om elkaar bang te maken.

    Gewoon nemen lijkt me het beste ;).

    Als die prik toch niet werkte.... Dan zullen ze hem ook niet aan zoveel chicks geven hier in NL. Toch?

    BTW. Zelf heb ik een naaldenfobie. En aangezien ik binnenkort 5 piercings bovenin me linkeroor wil en een in me kin word dat nog een groot probleem denk ik :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)


    Lol, als het in de familie zit, vergroot je het juist, want de prik activeerd het alleen maar, en beschermt voor de rest alleen tegen de andere 3 types, niet degene die jij kan krijgen.
    That's not true. Ik zal als ik jou was een gesprek met de huisarts aanvragen als je je heir zorgen ommaakt. Je huisarts, of de arts van je zus weet wat voor soort er in jullie familie zit, dat kun je dan weer nalaten trekken of die spuit dan wel of geen betrekking en effect op jou kan hebben. De spuit kan zeker geen kwaad, want verergeren kan het niet. Er er zijn inderaad meisjes overleden, maar uit onderzoek is allang een andere doodsoorzaak uitgekomen. Dus no worries, je gaat niet dood van die prik.


    Wie du mir, so ich dir.