• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [lol]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Lisa spettert me nat. We zijn nu toch allebei al doorweekt dus ik geeft haar een knuffel.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 13:28 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ach, Jonah is bijna even oud als jij, en ik ben niet veel ouder dan Lisa. Niemand hoeft de wijste te zijn, we houden het allemaal wel goed vol, je moet hier snel voor jezelf leren zorgen. Geen verantwoordelijkheid, hoewel ik die voor Jonah genomen heb gisteren. Ik kan me niet goed aan eigen regels houden, dat merk je nog wel!" Zegt ze. "Ow, ik dacht dat hij ongeveer even oud was als Lisa" Zeg ik, waarna ik weer opsta.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ann Rose Morrisson. || District 2.

    Ik zag twee mensen(Freya en Luca) bij een boom staan en verschool me achter de bosjes. Ik richtte mijn pijl op de boom en schoot hem af hij kwam precies op de plek waar ik hem wou hebben.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 17:16 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ( kweenie wie jij bent maar heb je de spelregels doorgelezen? Je hebt namelijk toestemming nodig om iemand te vermoorden en hoe kom je aan die pijl en boog want alle wapens zijn op?)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    (ik richtte hem op de boom niet op die mensen sooo what?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ( ooh laat maar)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    dankbaar laat ik me on Jonah's armen vallen. ik doe het iets te hard en val om. In mijn val trek ik Jonah mee en we eindigen allebei in het meertje. 'sorry,' zeg ik lachend waarna ik hem een kusje op zijn neus geef. Ik ga tegen hem aan zitten en pak zijn handen, we zijn nu toch al nat. 'ik hou van jou, weet je dat?' zeg ik en ik kijk hem diep in zijn ogen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ( XD heb ik soms ook hoor maarja :P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya Aprilynne, district 11

    Stenen werden automatisch afgevuurd in de richting waar de pijl vandaan kwam, doffe knallen. Wie was er zo ziek om gewoon aan te vallen? Mottige beroepsdistricten ook, wie wou er nu een moordenaar zijn?
    Ik trok Luca mee, stenen nog steeds in de aanslag, ik sleepte aan hem, maar hij was een stuk groter dan Jonah, die ik practisch kon dragen. Hij was een stuk minder lichtvoetig dan ik, ik sleepte ons weg bij Jonah en Lisa, ze waren niet voorbereid.
    'Ben je oké?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan walker || district 11
    ' natuurlijk weet ik dat. Als dat niet zo was, was ik nu waarschijnlijk al dood geweest.' zeg ik grappend. Het is wel waar. Als ze niet van me hield dan had ze me waarschijnlijk al vermoord. Voor haar zou dat weer een concurrent minder zijn.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Wanneer een pijl een boom raakt, vuurt Freya een paar stenen af richtingen de schutter. Ik staar even naar de pijl die langzaam stopt met trillen, waarna ik mee getrokken word.
    "Ben je oké?" Vraagt ze dan. Ik knik even. "Waar kwam die vandaan?" Vraag ik dan meer aan mezelf dan aan Freya.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'wie zou je vermoord hebben dan? ik, natturlijk niet. Eerder andersom, ik kan niemand vermoorden, en jij bent groot, dus dat kan ik al helemaal niet,' ik laat mijn benen van de grond af en begin te drijven, dit is wat iets wat ik voor altijd zou kunnen doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' wel als jij niet van mij had gehouden maar ik wel van jou. Jou grote is dan ook geen probleem. Je maakt me gewoon af in mijn slaap. Gelukkig is dat niet zo en hou ik met heel mijn hart van jou.' zeg ik terwijl ik haar naar me toe trek en mijn armen rond haar middel leg.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Eén of andere beroeps natuurlijk, wie gaat anders meteen aan het moorden? Ik weet dat ik veel van je vraag, echt waar, maar je mag op zo'n momenten niet bevriezen! Kom, we gaan via een omweg terug naar Jonah en Lisa, ik wou geen berpeos hun kant op lokken, maar ik paniekeerde een beetje te veel, dus het wordt een alnge wandeling...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...