• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Uh, mijn benen zijn niet zo lang, als je me erin laat vallen, trek ik je mee!" Waarschuwt ze me. Ze nam mijn hand vast en maakt dan een grote sprong. Ondanks de grote sprong, belandt ze op het randje en nu zou ik haar dus omhoog moeten trekken.
    Ik ga een stukje naar voren, waardoor zij naar achter gaat en ik grijns even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Een gilletje verliet mijn lippen toen ik achterover leek te vallen, toen ik geen plons voelde, opende ik mijn ogen en keek recht in het grijnzende gezicht van Luca.
    'Wat zijn we weer grappig,' mompelde ik, ik wou hem eigenlijk porren, maar het leek me niet zo slim om mijn handen los te maken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Een gilletje rolt over haar lippen naar buiten, waarna ze haar ogen opent en recht in mijn gezicht kijkt.
    "Wat zijn we weer grappig" Mompelt ze, waarna ik even lach en haar omhoog trek. "Dacht je nou echt dat ik je zou laten vallen?" Vraag ik dan met een glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, disrict 11

    Ik klampte me even aan hem vast tot we wat verder van de oever waren, dan durfde ik hem pas los te laten.
    'Misschien,' mompelde ik, ik porde hem zachtjes en kietelde hem, 'dat was omdat je me bang gemaakt hebt!' zei ik met een kinderlijk stemmetje en puppyogen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze klampt zich even aan me vast, wat ik om eerlijk te zijn niet heel erg vind en laat me pas los als we iets verder van de oever zijn.
    "Misschien" Mompelt ze dan als antwoord op mijn vraag en porde me even. "Dat was omdat je me bang gemaakt hebt!" Zegt ze met een kinderlijk stemmetje en puppyoogjes wat er best schattig uit ziet.
    Ik grinnik even, waarna ik haar met een gemakkelijke beweging optil. "Je kan nog steeds het water in" Zeg ik, waarna ik een paar stappen richting het riviertje zet en even lichtjes grijns.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Als we het zo gaan spelen,' mompelde ik, ik klapmte me vast rond zijn nek, als ik viel, viel hij ook.
    'Dus, wat is je plan nu?' vroeg ik grijnzend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Als we het zo gaan spelen" Mompelt ze, waarna ze haar armen rond mijn nek slaat en zich eraan vast klampt.
    "Dus, wat is je plan nu?" Vraagt ze grijnzend. Ik trek even een nadenkelijk gezicht. "Naar Jonah en Lisa dan maar?" Stel ik voor, maar wacht niet op antwoord en volg het riviertje richting Jonah en Lisa.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ben ik niet een beetje zwaar om vast te houden?' vroeg ik twijfelend. Niet dat ik het erg vond, maar het zou er vast vreemd uitzien...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ben ik niet een beetje zwaar om vast te houden?" Vraagt ze twijfelend. "Hé, twijfel je aan me?" Vraag ik dan, waarna ik haar heel even aan kijk, maar dan snel weer voor me kijk en nog net een tak kan ontwijken. "Ik laat je heus niet vallen." Stel ik haar gerust en glimlach even bescheiden, terwijl ik verder loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    Het was vreemd, echt vreemd, maar de leuke, oudere jongen deed me knalrood worden. Ik hield maar stenen in de aanslag, om toch nuttig te kunnen zijn...
    'Ik ben niet bang dat je me laat vallen, hoor, ik ben gewoon niet graag afhankelijk of nutteloos,' zei ik met een flauwe glimlach, hoewel ik het eigenlijk best grappig vond...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Ik ben niet bang dat je me laat vallen, hoor, ik ben gewoon niet graag afhankelijk of nutteloos" Zegt ze met een flauwe glimlach. "Je bent niet nutteloos, je houd mij gezelschap" Zeg ik en glimlach even.
    "Je bent schattig zo" Zeg ik. Ik mag dan wel om me heen kijken, maar dat ze rood is geworden is me natuurlijk niet ontgaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Schattig? ik ben geen kind meer, ik ben vijftien!' zei ik, een beetje geïrriteerd, maar dat vond hij waarschijnlijk alleen maar grappig.
    'Je bent echt ongelofelijk...' mompelde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Schattig? ik ben geen kind meer, ik ben vijftien!" zegt ze een beetje geïrriteerd, waardoor ik even grinnik. Gelukkig maar.
    "Je bent echt ongelofelijk..." mompelt ze.
    "Dat beschouw ik als een compliment" Zeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht, terwijl ik verder loop langs het riviertje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Laten we het daar maar op houden...' zei ik grinnikend. Ik ging maar door met hem te kietelen, we hadden eens tijd voor iets leuks, dus waarom zou ik er niet van genieten.
    'Carpe diem,' mompelde ik, zowel tegen mezelf als tegen de camera's...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Laten we het daar maar op houden.." Zegt ze grinnikend, waarna ze me weer begint te kietelen. "Als je liever wilt lopen moet je het zeggen" Zeg ik en maak soms een rare beweging door het kietelen.
    "Carpe diem." Mompelt ze dan. Ik glimlach kleintjes en kijk dan naar Jonah en Lisa die ik vanaf hier in het water kan zien. "Ze zijn best schattig samen" Zeg ik, terwijl ik nog steeds naar Lisa en Jonah kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'