• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Nog is. Wat heb ik gemist en waar kan ik invallen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Quinn
    Een meisje loopt weg, en aangezien de rest niet zo veel zegt ga ik haar maar achterna. Ik volg haar tot achter een zaal, ze heeft me niet door. Voorzichtig, om haar niet te laten schrikken, kom ik dichterbij haar, en tik op haar schouder. 'Heey, hoe heet je?' vraag ik zachtjes.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Jace Dream Duval
    'Echt wel, van lopen krijg je toch spontaan zin om meiden te zoenen?' Ik schud mijn hoofd in ongeloof en wacht tot de hele groep de bocht om is. Dan trek ik die verdomde trui over mijn hoofd. Julian heeft de littekens toch al gezien en ik heb het bloedheet.
    'Waarom ga je neit emt de groep mee?' vraag ik vervolgens terwijl ik mezelf laat afkoelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "De meiden zijn ergens aan het naaien ofzo, en de jongens een of andere wandeling," grijnst Alexis. Er verschijnt nu ook een onmiskenbare grijns op mijn gezicht. Die arme begeleiders denken dat ze vast zitten in de jaren 50. Vrouwen doen het huishouden, mannen krijgen het zware werk. Ik duw mijn sigaret uit op het dak.
    "Naaien?" grinnik ik terwijl ik dichter bij Alexis schuif. "En jij wilde niet... naaien?" ik wiebel een keer met mijn wenkbrauwen terwijl ik haar grijnzend aankijk. Ik stop een lok haar achter haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HurtedHeart schreef:
    [Nog is. Wat heb ik gemist en waar kan ik invallen?]


    Meiden zijn bij naailes ind ecafeteria, jongens zijn een wandeling aan eht doen. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (wow, mg ik een samenvatting? en waar kan Annabelle naartoe?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    HurtedHeart schreef:
    [Nog is. Wat heb ik gemist en waar kan ik invallen?]


    [Volgens mij niet zoveel. Jade is nu aan het naaien met de meisjes en Jayden is nu op een wandeling in het bos met de jongens, dus daar kun je inspringen.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HurtedHeart schreef:
    [Nog is. Wat heb ik gemist en waar kan ik invallen?]


    [Ik weet het niet, ik viel zelf ook maar gewoon in. Voor zover ik weet zijn er nu meisjes aan het naaien (met naald en draad :3), maken de jongens een wandeling, zitten Sasha en Alexis op het dak, en Catherine en Quinn achter een zaal.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Catherine

    Iemand tikte me op mijn schouder, en ik draaide me om. Ik zag een jongen met halflang, zwart haar, en een beetje een alternatieve stijl. Ik mocht hem nu al. 'Heey, hoe heet je?' vroeg hij zacht. ''Catherine'' glimlachte ik. ''En jij?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    "Omdat het doodsaai is. En heb je die heuvel gezien waar we overheen moeten? Echt niet. Ik vind het wel best zo." Als Jace er zeker van is dat de groep weg is, trekt hij zijn shirt uit. Even kijk ik weer naar de littekens maar wend dan mijn blik af. Er komen er nu in elk geval geen nieuwe meer bij.
    "Of heb je liever dat ik wegga?" vraag ik dan. Misschien wil hij wel even alleen zijn en ben ik weer veel te sociaal bezig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Mijn zusje gaat naar ballet, en ik ga even mee ^^ ben in ongeveer een halfuurtje terugggg]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics :3 Ik hash bijgelezen:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jace Dream Duval
    'Nee, ik vind het niet erg,' zeg ik met een kleine glimlach. het is wel fijn om niet alleen te zijn. 'en als je langs de heuvel gaat ben je sowieso twee keer zo snel in het kamp,' mompel ik dan nog. Dat had ik gezien toen ik wehrende gister van de zaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alexis

    'Niet echt' knipoog ik, ik haal een hand door mijn haar. Ik hou even de buurt in de gaten, even checken of er geen begeleiders zijn. Die vinden het sowieso al niet goed dat je hier zit. Daarna kijk ik met een grijns weer terug naar Sasha.


    El Diablo.

    Quinn
    'Quinn,' zeg ik, iets opgewekter, nu ze me aardig leek te vinden. Ze was best mooi, met blond haar en donkere ogen. 'Dus.. Vertel eens over jezelf. Aan welke "ziekte" lijd jij?,' lachte ik.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.