• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane

    Als hij over mijn buik kriebelt, lach ik onzeker en krijg kippenvel. Ik zoen hem vol overgave terug en mompel dat ik van hem houd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Zielige jij' Lacht hij om mijn mislukte zielige poging, 'Woow kijk daar!' Wijst hij en ik draai me snel om, 'Wat?' Vraag ik terwijl ik me weer omdraai, net optijd om te zien hoe hij het pak in de lucht gooit, 'Dat is gemeen.. Hoe wil ik daar ooit bij komen?' Grijs ik verlangend naar het pakje koekjes.

    John

    'Eh-, Dingen die je leuk vind om te doen?' Andwoord ze glimlachend,
    'Hmm.. Boogschieten, Buiten zijn' Andwoorde ik, ik meer wist ik niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chester

    Ik zie Jane's aura verkleuren naar onzeker. Ze moet zelf zeggen als ze niet verder wil.
    Ze mompelt een keer dat ze van me houd. Ik glimlach en laat mijn hand naar haar zijn gaan en draai me dan bovenop haar, dan kus ik haar weer, maar nu liefdevol en zacht.

    Darryl

    "Dat is gemeen.. Hoe wil ik daar ooit bij komen?" Grijnst Eliza.
    "Shit, ik moet echt sneller zijn." Lach ik.
    "Tja, springen?" Grijns ik dan. "Ohooof, ik laat hem naar beneden komen, maar dan moet je wel iets héééél liefs doen." Zeg ik en kijk haar uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Tsja, springen?' Zegt Darryl grijnzend, 'Ohoof, ik laat hem naar beneden komen, maar dan moet je wel iets héééél liefs doen.' Zecht hij uitdagend kijkend.. Grijnzend druk ik liefdevol mijn lippen op de zijne, en laat maar hand door zijn haar gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane

    Hij kust me liefdevol en ik zoen hen terug. Mijn hand strijkt onder zijn tshirt over zijn rug en zijn buik. Zijn tong in mijn mond is warm en zacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Hmm. Goed genoeg." Zeg ik en laat het pakje hoek naar beneden zakken.
    "Alsjeblieft." Glimlach ik als het in haar handen terecht komt.

    Chester

    Ik ril even wanneer haar hand onder mijn t-shirt verdwijnt.
    Onze tongen spelen een spelletje om dominantie.
    Ik laat mijn hand naar de onderkant van haar truitje gaat en ga eronder met mijn hand. Ik streel haar buik en ga omhoog, naar haar borst.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane

    Ik merk dat ik het niet prettig vind, zo ver wil ik niet gaan. 'Nee..' mompel ik zacht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Alsblieft' Glimlacht hij als het pak koekjes naar beneden zakt en in mijn handen terecht komt, waar ik het met een snellen beweging pak als teken dat het van mij is en direct een paar in mijn mond prop.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ kan iemand wat met Taylor gaan doen?:P]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chester

    Ik druk mijn lippen weer op die van Jane. Ver weg hoorde ik wel iets maar ik kon niet thuisbrengen wat ze zei.
    Ik laat mijn hand onder haar truitje vandaan gaan en trek met een snelle beweging mijn t-Shirt uit, dan druk ik mijn lippen weer op die van haar.

    Darryl

    "Oh!" Roep ik wanneer ze het pak toe-eigent.
    "Kijk me eens aan." Ik pak haar gezicht vast, draai haar naar me toe en kijk gespeeld streng.
    "Dat doen we niet hè!" Zeg ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Kijk me eens aan' Zecht hij terwijl hij mijn gezicht vastpakt en me naar zich toe draait, 'Dat doen we niet hè' Zecht hij gespeeld streng, ik voel me net een soort van stout hondje 'Sorry' Zeg ik zonder schuldgevoel en ik hou het pak met koekjes achter mijn rug, 'Wil je ook een koekjes?' Zeg ik plagerig en hang een koekjes voor zijn gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane
    Hij trekt zijn shirt uit, ik probeer nee te zeggen mmaar we zoenen. Misschien stopt hij wel op tijd, een tshirt uittrekken zegt nog niks.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    AweSomee schreef:
    [ kan iemand wat met Taylor gaan doen?:P]



    plies


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Darryl

    "Wil je ook een koekje?" Zegt Eliza plagerig en hangt een koekje voor mijn gezicht.
    "Ik voel me net een hond nu!" zeg ik als afleiding en pik heel snel dan het koekje uit haar hand met mijn mond.

    Chester

    Ik kijk haar even glimlachend aan en ga dan weer met mijn hand onder haar truitje. "Je maakt me gek." Zeg ik en druk dan weeral mijn lippen op de hare. Mijn andere hand laat ik naar mijn broek gaan en open hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane.
    Opeens dringt alles tot me door. Ik wurm me onder h vandaan en kijk hem woest aan. 'Ik weet ook waaarom ik je gek maak . Je hebt gewoon iemand nodig waarmee je het kan doen. Kies dan ieman anders!!' schreeuw ik plotseling. Ik ruk de deur open en storm naar buiten.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 21:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel