• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hoo w8 ik verander even niks doen!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felice

    ''felice! Hoi!'' riep Darryl, nadat hij Eliza had weggeduwd. Direct sprongen er tranen in mijn ogen. ''Ik dacht.. Ik dat da-'' ik slikte mijn woorden in en draaide me abrupt om, en liep de boomhut uit.

    [Stiekem moest ik lachen om de reactie van Darryl :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [xD.. Zoiets dacht ik al XD]

    John

    'Ik ben zo terug' Zij Felice glimlachend en liep weg.. 'Het zal wel' dacht ik, de meeste mensen die dat tegen mij zeggen bleven meestal ook weg.

    Elizabeth

    van mij drukt, waarna ik andwoord met een kus op zijn lippen, 'Darryl, hoe ga-' Hoor ik Felice achter me zeggen terwijl darryl me wegduwt, terwijl ik niet begrijpend kijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Ik dacht.. Ik dat da-" Felice stopte en draait zich om en loop weg.
    "Eliza ik- Sorry. Ik ben zo terug!" Zeg ik en ga Felice achterna.
    Uiteindelijk loop ik vlak achter haar.
    "Felice wacht even." Roep ik naar haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Elizabeth

    'Eliza ik- Sorry. Ik ben zo terug!' Zecht Darryl en hij rent Felice achterna,
    een traan loopt over mijn wang, ik begreep het niet, het ene moment kust hij me en het andere moment duwt hij me weg en rent achter Felice aan..


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    ''Felice, wacht even'' hoorde ik achter me, en ik veegde wat tranen weg. ''Wat?'' mompelde ik, zonder achterom te kijken. Ik zat er naast, ik zat er compleet naast. Hoe had ik ooit kunnen denken dat ik een kans bij hem maakte?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Felice wacht nou even." Ik pak haar bij haar schouder.
    "Alsjeblieft." Zeg ik en zucht even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jane

    Ik grijns en we staan op. Hand in hand lopen we naar beneden. 'Wat zullen we nemen, er is vast wel over van gister.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    "Wat zullen we nemen, er is vast wel over van gister." Zegt Jane.
    Ik knik.
    "Dat denk ik ook." Ik trek haar mee naar de koelkast.
    "kliekjes voor ma'am?" Grinnik ik. "Nee wat wil je?" Ik open het ding en kijk erin.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felice


    ''Felice, wacht nou even'' hoorde ik, en het volgende moment pakte Darryl me bij mijn schouder. ''Alsjeblieft'' zei hij toen, en ruw draaide ik me om. ''Wat?'' herhaalde ik, en voelde de tranen weer opwellen. Geweldig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Wat?" Zegt Felice na zich met een ruk te hebben omgedraaid.
    "H-Het was niet wat je dacht." Lieg ik en kijk haar aan.
    "Echt niet."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felice

    ''H-het was niet wat je dacht'' stamelde hij. ''Echt niet''
    Ik snoof. ''Wat was het dan wel?!'' begon ik. ''Jullie zoenden, Darryl'' zei ik toen, en ik merkte dat mijn stem trilde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Wat was het dan we?! Jullie zoende, Darryl." Felice's stem trilde.
    "Gewoon een kus, we zoende niet!" Verdedig ik me. "Als we zoende zou het er wel anders uitzien." Mompel ik. Ik kijk haar aan.
    "Felice ik-" Ik stopte, ik weet het niet meer, liegen heeft geen zin.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felice

    ''Felice ik-'' hij stopte midden in zijn zin, en ik keek hem afwachtend aan. ''Dat dacht ik al'' zei ik, en draaide me om, om richting het meer te lopen. Ik was nooit goed genoeg, nóóit. Vroeger niet, en nu blijkbaar ook niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Dat dacht ik al." Zegt Felice en draait zich om.
    "Ah, Felice kom op!" zeg ik en ga achter haar aan.
    "We kunnen toch gewoon vrienden zijn?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23