• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''We kunnen toch gewoon vrienden zijn?'' vroeg hij, en toen brak ik. Nu wist ik zeker dat hij voor Eliza ging. Tranen rolden over mijn wangen, en ruw veegde ik die weg. ''Wat jij wilt'' mompelde ik bijna onhoorbaar.

    [Mijn zusje gaat naar ballet, en ik ga even mee ^^ ben in ongeveer een halfuurtje terugggg]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Wat jij wilt." Hoorde ik heel zacht.
    Ik wist nu niet wat ik moest doen. Teruggaan, of blijven.
    Ik koos voor A, Teruggaan.
    "I-Ik. Ik zie je nog wel." Zeg ik zacht en draai me met een rotgevoel om.
    Ik loop terug naar de hutten en ga naar binnen, meteen naar mijn kamer.
    "Sorry." Mompel ik zacht naar Eliza en pak haar vast om haar middel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Sorry.' Hoor ik Darryl mompelen terwijl hij me rond mijn middel vastpakt
    'Is al goed' Fluister ik terwijl ik een kus op zijn lippen drukte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Is al goed." Fluistert Eliza en drukt een kusje op mijn lippen.
    Ik voelde me nog steeds kut, ik weet het niet meer.
    Ik pakte Eliza's hand en ging op het bed zitten en keek voor me uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Wat is er?' Vroeg ik bezorgt toen hij wezenloos voor zich uit staarde.

    [Ga even snel douchen]


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Wat is er?" Hoor ik Eliza bezorgd vragen.
    "Niets, ik bedacht me net hoe leuk je bent." Zeg ik dan maar en trek haar dan op mijn schoot en sla mijn armen om haar heen.
    Aan mijn ogen is denk ik wel te zien dat ik me klote voel. Ik probeer het te verbergen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 15:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Niets, ik bedacht me net hoe leuk je bent.' zecht hij terwijl hij me op zijn schoot trekt en zijn armen om me heen slaat, ik weet dat er meer is maar ik vraag niet verder, als hij het niet wil vertellen ga ik me er niet mee bemoeien. en ik laat mijn hooft weer op zijn schouder rusten, het voelde vertrouwd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    Darryl was weggegaan, ik vermoed naar Eliza. Ik balde mijn vuisten samen. Het was zo oneerlijk, zij heeft altijd al meer succes gehad dan ik. Ik trok mijn knieen op en sloeg mijn armen er omheen. Zuchtend liet ik mijn hoofd op mijn knieen rusten, terwijl er een eenzame traan naar beneden rolt.

    [Sorry voor eventuele typfoutjes, ik zit op mijn mobiel ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar is Felice nu?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Bij het meer (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    John

    Vanuit het bos loop ik weer naar het meer, waar ik Felice huilend en opgerold zie zitten, halferwegen maak ik me zichbaar en loop ik naar haar toe, 'Gaat het?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    "Gaat het?" Hoorde ik, en geschrokken keek ik op. Ik had niemand aan horen komen.. Ik veegde even mijn tranen weg. "Eh- jahoor" zei ik, en zette zo overtuigend mogelijk een glimlach op mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    Eliza legt haar hoofd weer op mijn schouder.
    Ik aai even afwezig over haar haar, het is zacht.
    De radio stond nog aan, ik keek er boos naar en liet hem uitgaan.
    "Ik weet even niet wat ik moet doen." Zeg ik zacht tegen Eliza.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    John

    'Eh- jahoor' Andwoorde Felice enigsins geschrokken, en met een glimlach op haar gezicht 'Weet je het zeker?' Vroeg ik alsnog, er was iets aan de hand, maar eerlijk gezecht ging het mij ook niet aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth

    Ik voelde zijn hand over mijn haar gaan en de Radio uitgaan,
    'Ik weet even niet wat ik moet doen.' Fluisterde Darryl tegen me, met tegenzin haalde ik mijn hooft van zijn schouder 'Wat is er dan?' Vraag ik niet begrijpend, als er iets was waarmee ik hem kon helpen zou ik het doen.


    Don't be like the rest of them, darling