• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    Ik zie dat Chester boos word.
    Ik loop er een stukje naar toe als er wat gebeurd kan ik ingrijpen.
    F*ck waarom ben ik toch zo aardig? Wat bezielt me?
    Die gedacht blijft door me hooft spoken terwijl ik Chester goed in de gaten hou.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Taylor

    Ik kijk geschrokken naar de reactie van Jane en hou Chester nu nog beter in de gaten.
    Ik weet niet waarom ,maar ik heb toch het gevoel dat ik haar ergens van ken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (haar? Wie ergens van kennen?)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    "JA! WANT IK BEN EEN KEER IN ELKAAR GESLAGEN DOOR EEN VAN MIJN BESTE VRIENDEN!" Schreeuwt Jane.
    Ik voel de regen hard op me neer komen.
    "JANE! JE WEET DAT ÍK DAT NOOIT ZOU DOEN!" Grom ik. Ik hou mijn handen achter mijn rug en knijp hard in mijn linkerhand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    (ja, Tja eigenlijk nog geen idee dat verzin ik altijd later pas als het ter sprake komt)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Taylor

    Ik zie dat Chester zich in bedwang probeert te houden maar echt vertrouwen doe ik hem niet


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Why don't she trust him?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jane.

    'JA! MAAR NET EVEN NIET!' De bliksemschichten vonken nu langs mijn been. Vaag zie ik Taylor staan maar let er niet op. 'Waarom snap je niet dat ik bevestiging nodig heb?' zucht ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ja why?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (zie mijn personage bij de rollen topic dat extra dinkie :P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chester

    Ik zucht even.
    "Dat snap ik wel." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Dat snap ik maar al te goed. Maar-" Ik stop.
    "It doesn't matter." Zeg ik dan. "Ik ga denk ik naar binnen." Ik draai me om en schuifel terug naar de hutten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Taylor

    Ik doe een stap opzei zodat ik precies voor Chester sta
    "Wil je je zin even afmaken" zeg ik zo rustig mogelijk.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chester

    Ineens staat Taylor voor me.
    "Wil je je zin even afmaken." Zegt ze rustig.
    "Maar we zijn al zo lang vrienden, dat ik toch een beetje meer vertrouwen had verwacht." Zeg ik droogjes en loop dan met een boog om Taylor heen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jane.

    Hij loopt naar binnen. Een steek gaat door mijn lichaam maar dan draai ik me om en loop weg. Het begint harder te waaien en mijn haren waaien achter me aan. De regen ruist nog steeds op me neer en de bliksem heb ik in mijn hand. Plotseling voel ik alle woede en krop het oP. Ik gooi het er in een keer uit door de bliksems omhoog te gooien. Dan ren ik terug naar de hutten, ren naar de grote badkamer. Daar sluit ik de deur en zet de douce aan. Pech als het niet mag, waarom zou hij er anders staan? Ik wacht tot hij warm is, doe mijn doorweekte kleding uit en stap er onder. De hete stralen kletteren als de regen op me neer masr ik had even warmte nodig. Ik had een besluit genomen. Ik wilde dat er een eerste keer was, maar dan wel met Chester. Hij moest gewoon lief voor me zijn. Ik vee mijn ogen af en pak een douchegel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Taylor

    "Vertrouwn?!" zei hij nou vertrouwen?!
    De laatste keer dat IK iemand vertrouwde.....
    Ik wou er niet aan denken.
    Ik pakte Chester bij zijn schouder en draaide hem om.
    Als jij overhaaste dingen zou doen zou ik ook in paniek raken!!" zei ik wat aangebrand.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †