• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jane

    Ik weet niet wat ik van die tik op mn kont moet denken maar ik zeg er niks van. Ik ga zitten en neem een hap. 'Gaat wel maar t is lewkker als je homger heft.' zeg ik met volle mond. Ik heb al snel mijn portie op. 'Gaan we weer naar boven als jij klaar bent?' vraag ik aan hem.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    'Hmmm, kies jij maar iets.' Glimlach Darryl als we voor de koelkast staan, er zaten allemaal lekkere dingen in.. Lukraak pakte ik wat van de bovenste rij wat verdacht veel op koekjes leken.


    Don't be like the rest of them, darling

    John

    'Gaat het weer?' Vroeg ik toen ze zo te zien zich beter leek te voelen, en ik zag hoe er een paar vogels voorbij vlogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chester

    Als ik ook bijna mijn pootje opheb vraagt Jane of we als ik klaar be weer naar boven gaan.
    "Ja, iws goew." Zeg ik en neem nog een hap.
    Ik spoel het weg met wat water en kijk Jane aan. "Klaarrr!!" Zeg ik en lach even.
    Op dat moment komen er een paar naar binnen wandelen.
    "Hay." Zegt de jongen. Ik knik even. Dan sta ik op, pak het bord en was het af in de wasbak.
    "Kom." Grijns ik naar Jane en pak haar hand en trek haar mee.

    Darryl

    "Koekjes." Zeg ik lachend.
    "Wat jij wilt." Lach ik en neem plek op een stoel en wacht tot Eliza iets gekozen heeft.

    [Okee nu ga ik de vaatwasser doen.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Gaat het weer?'' vroeg John, en ik knikte. ''Jawel'' zei ik en glimlachte even naar hem. Ik hoopte dat ik Darryl en Eliza niet te vaak samen zou zien..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jane

    Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar boven. We komen aan in zijn kamer. Ik kijk diep in zijn ogen en druk mijn lippen op die van hem. Weer explodeert mijn hart even.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elizabeth

    Ik kies de koekjes en val neer op Darryl zijn schoot, 'Koekje?' Vraag ik grijnzend terwijl ik het pak opentrek.

    John

    'Jawel' Andwoorde ze terwijl ze kort glimlachde, 'Mooizo' Andwoorde ik, waarschijnlijk zou dit toch de enigste keer zijn dat ik haar zou spreken, de meeste mensen vonden me toch te stil of gewoon vreemt.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ben ik weerrrr :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (hoi!!!)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chester

    Jane drukt meteen haar lippen op de mijne als we boven zijn. Ik kus haar terug en loop naar voor, zodat zij naar achter moet. Als we bij de muur zijn duw ik haar ertegenaan terwijl ik haar blijf kussen.

    Darryl

    "Koekje?" Vraagt Eliza grijnzend als ze op mijn schoot neervalt.
    "Lekker." Lach ik wanneer ze het pak opent. Ik trek hem uit haar handen, en houd hem ver bij haar vandaan terwijl ik er eentje uitpak en hem snel in mijn mond stop en lach. "Pawk hm dan!" Zeg ik met volle mond als ik het pak nog steeds ver weg houd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Mooi zo'' zei hij. ''Vertel eens wat meer over jezelf'' zei ik toen. ''Ik ken je eigenlijk niet'' ik lachte even. Ik had hem hooguit een paar keer op school gezien, ik zat alleen bij hem in de klas bij frans, meer niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Lekker' Lacht hij terwijl hij het pak uit mijn handen trekt en plagerig zo ver bij mij weg houd 'Pawk hm dan!' Zecht hij met zijn mond vol en het pak zover mogelijk bij me weg, ik doe een paar mislukte graaien naar het pak en kijk dan zo zielig mogelijk 'Nau...' Zeg ik gemaakt zielig terwijl er een grijs van mijn gezich af te lezen is.

    John

    'Vertel eens wat meer over jezelf' Zegt ze plots 'Ik ken je eigelijk niet'
    zij ze terwijl ze kort lachde, mijn verleden was liever één van de dingen die ik liever niet vertelde 'Wat wil je weten?' Vraag ik met een gemaakte glimlach.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 20:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jane

    Hij drukt me al kussend tegen de muur. Ik wil hem niet kwetsen, maar ik durf nog niet... Daar moet ik niet aan denken. Ik strijk over zijn borst en armen en voel zijn spieren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    Ik kijk Eliza lachend aan wanneer ze zielig probeert te doen.
    "Zielige jij." Lach ik dan.
    "Woow kijk daar!" Ik wijs naar een punt op de muur.
    Als ze kijkt gooi ik het pak in de lucht en zorg ervoor dat hij daar blijft hangen. Grijnzend kijk ik haar aan.

    Chester

    Ik maak mijn lippen van de hare los en zet ze in haar hals, waar ik zachte kusjes geef.
    Dan trek ik haar van de muur af en leg haar op het bed waar ik naast haar ga liggen en mijn hand op haar buik leg en even kriebel.
    Ik kijk haar even lachend aan. "Je bent echt super leuk Jane, dat we nog nooit eerder iets hebben genomen joh." Zeg ik en druk mijn lippen weer op de hare.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Wat wil je weten?'' vroeg John. ''Eh-, dingen die je leuk vind om te doen?'' glimlachte ik. Ik was nooit zo goed in dit soort onderwerpen, maar het was beter dan niets.. Ik merkte dat John een stille jongen was die weinig initiatief nam in een gesprek, dus ik moest érgens over beginnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''