• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 12:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Darryl

    "Wat is er dan?" Vraagt Eliza en kijkt me niet-begrijpend aan.
    "Felice vind mij leuk. En nu heeft ze ons zien kussen, en nu is ze teleurgesteld denk ik." Ratel ik achtereen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    "Weet je het zeker?" Vroeg hij, en ik keek hem even aan. "Nee" zei ik, en lachte flauwtjes. Ik zuchtte eventjes. Waarom moest mij dit nou weer overkomen? Ik legde mijn hoofd weer op mijn knieen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth

    'Felice vind mij leuk. En nu heeft ze ons zien kussen, en nu is ze teleurgesteld denk ik.' Ratelde Darryl door, en ik dacht na. 'Vind jij haar leuk?' Vroeg ik toen.

    John

    'Nee' Andwoorde Felice en ik grijzde, ik wist dat er iets was 'Kan ik helpen?' Vroeg ik, terwijl ik zag hoe Felice haar hooft weer op haar knieen liet zakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Darryl

    "Vind je haar leuk?" Vraagt Eliza dan.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Wel gevonden." Zeg ik dan heel eerlijk.
    "Maar dat gaat ook over. Ik vind jou leuk, en voor jou heb ik ook gekozen." Zeg ik dan pak haar hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elizabeth

    'Wel gevonden' Zecht hij, en ik ben blij dat hij eerlijk is, 'Maar dat gaat ook over. Ik vind jou leuk, en voor jou heb ik ook gekozen.' Zecht hij terwijl hij mijn hand pakt, ik was blij dat hij voor mij had gekozen, maar waarschijnlijk vond Felice het niet zo leuk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Felice

    ''Kan ik je helpen?'' vroeg John, en ik keek hem glimlachend aan. ''Ik vrees van niet'' zuchtte ik toen. Ik wou dat Darryl gelukkig was, en het was jammer dat zijn intresses niet bij mij lagen. Ik betrapte mezelf er alleen op dat ik woede voelde opborrelen als ik Eliza haar naar hoorde, ik wist alleen niet waarom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Darryl

    "Waarom zeg je niets?" Vraag ik aan Eliza als ze niets zegt.
    Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jane.

    'kies jij maar. ' glimlach ik en geef hem een zoen op zijn mond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    John

    'Ik vrees van niet' Andwoorde ze, 'Aaa.. Liefdes drama?' Zij ik al half bevestigend, zelf had ik nooit een liefde gehad maar genoeg liefdes drama's megemaakt.

    Darryl

    'Waarom zeg je niets?' Vraagd Darryl 'Sorry' Zei ik en keek hem weer aan 'Ik was even in mijn gedachten verzonken' Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Chester

    "Kies jij maar." Zegt Jane en geeft me een kus op mijn mond.
    "Okè." Zeg ik en laat dan haar hand los om een paar kippenpoten uit de koelkast te pakken.
    Ik leg ze op een bordje. "Magnetron, oven of pan?" Vraag ik dan.

    Darryl

    Ik knikte even.
    "Ik vind je echt heel leuk." Zeg ik nog een keer bevestigend, en verstrengel onze vingers en druk een kusje op haar wang.

    [ bericht aangepast op 6 april 2012 - 17:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Felice

    ''Aaa.. Liefdes drama?'' zei hij, en ik lachte even. Ik knikte ter bevestiging. Ik klopte op de plek naast me, aangezien hij al de hele tijd stond. Ik keek hem even aan, en toen weer naar het licht bewegende water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jane

    Lachend pak ik twee bekers waar we uit kunnen drinken. 'Wel erg primitief he, we hebben helemaal geen elektronisch spul.' zeg ik sarcastisch. 'Doe maar magnetron das sneller en ik heb honger.' ik vul de bekers met water en neem een grote slok uot de een. De ander geef ik aan Chester


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Watteheck bedoelt ze? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (het is een boomhut en zo heel middeleeuwachtige sfeer. zonder tv En pc maar wel gas elektronica enz enz :p)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oow zo xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.