• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

    Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

    [ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Mijn gedachten flitsten weer terug naar mijn oma, en voelde de tranen weer op komen borrelen. Ik stond vluchtig op, en ging een tiental meter verderop zitten, aan de rand van het meer. Een paar tranen wisten te ontsnappen en zochten zich hun weg over mijn wangen. Mijn oma.. Ik miste haar zo erg. Het laatste wat ik van haar had, waren de brieven die zojuist verbrand waren.. Ik staarde even naar de maan, alleen mijn zicht was wazig door de tranen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    vloekend laat ik haar gaan. Daar zal het wicht voor moeten boeten en ahrd ook. Cassia, die behulpzaam probeert te zijn, smijt ook een emmer water over mij heen. Fijn. Sasha speelt ondertussen op zijn gitaartje, waardoor de emesten afgeleid zijn. Tijd om me terug te trekken. Geïrriteerd loop ik naar de slaapzaal.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    Stom verbaast kijk ik toe hoe Julian in paniek een handoek omslaat en de badkamer weer inrent. Oops. Niet dat ik iets gezien had, wat wle erg awkward zou zijn, mijn ogen waren gesloten geweest tot hij begon te praten.
    Ik beweeg me niet meer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik zie hoe de jongen op me af komt lopen. Wat is er mis met jou? Begrijp jij mij hints niet?
    "Sasha," zegt hij.
    Ik knik en kijk weer weg.
    "Speel maar, er staat niks tegenover. Als je het zat bent, zet dan maar af aan zaal twee."
    Ik krijg de gitaar in mijn handen gedrukt. Dit lijkt er mee op. Ik zie hoe hij wegloopt. Een beetje verbijstert zit ik met de gitaar in mijn handen. Zachtjes begin ik te spelen. Dit is nooit mijn sterkste punt geweest. Zingen kan ik aardig maar muziek maken wordt hem niet helemaal. Zachtjes begin ik te zingen. De woorden spoelen mijn mond uit en genietend sluit ik mijn ogen om alles om me heen te vergeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Kan ik Rani op iemand afsturen? :W]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sasha staat achter zaal 2 een sigaretje te roken.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Julian Dan Forli
    Met het schaamrood nog op mijn wangen trek ik snel de boxershort en trainingsbroek aan en droog mijn haren zo goed als dat wil. Ik had Jace niet binnen horen komen en toen ik weg was gegaan bij het kampvuur zat hij er nog.
    Ik kamde mijn haren uit en ging vervolgens terug naar de slaapzaal. Jace zat nog steeds in dezelfde houding. Ik klom in het stapelbed, pakte de deken en sloeg die om me heen, terwijl ik met mijn rug tegen de muur zat. Het koelde 's avonds best af.
    "Sorry voor net," mompel ik nog keer. "Ik had je niet binnen horen komen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Catherine

    Snikkend veeg ik de tranen van mijn wangen, en keek naar het water wat zachtjes golfde. De sterren en de maan stonden helder aan de hemel, en zorgden ervoor dat het water een mooie glans had. Ik zuchtte even.

    [Vervelingggg :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Wat is er gebeuurd in de tijd dat ik weg was?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jace Dream Duval
    'Geeft niet,' mompel ik. Ik weet niet goed wat ik tegen hem kan zeggen, hij voelt zich waarschijnlijk behoorlijk rot. Die ketting leek zoveel voorhem te betekenen...
    'Misschien was het bluf,' opper ik. Weet ik veel. ik kijk naar boven, waar Julian opgekruld in zijn deken zit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ehm, cassia heeft Annabelle en Cath uit elkaar gehaald en cath had verzonnen dat ze een kettinkje van annabelle zochten die van een overleden familielid was, vervolgens is cath meegesleurd naar het kampvuur waar patrick de afgepakte spullen verbrandde, en cath zit te janken bij het meer omdat er brieven van haar overleden oma tussenzaten :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Julian Dan Forli
    "Misschien wel," zucht ik mistroostig. Maar dat was het niet. Toen het plastic verbrand was kwam het kistje tevoorschijn, precies hetzelfde. Het kistje was ook handgemaakt, daar kon geen kopie van zijn. Of wel?
    "Of misschien had ik die gitaar op Patrick's kop moeten stukslaan."
    Ik zucht nog een keer diep en knijp even mijn ogen dicht, voor ik weer een glimlach op mijn gezicht tover.
    "Oké, maar genoeg drama voor vandaag, vind je ook niet?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Voor de duidelijkheid; stuur Rani maar naar Sasha :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (okay)


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rani
    Nadat ik met een emotieloze blik de spullen had zien verbranden, stond ik op en slenterde weg, met in mijn achterhoofd het vage idee om naar de slaapzaal te gaan. Eenmaal daar rook ik echter een sigarettengeur en nieuwsgierig liep ik om het huisje heen. Erachter stond een jongen, ik schatte hem iets ouder dan ikzelf, te roken. 'Hoi.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.