• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!

25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.

Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Gouding of Peacekeeper.

Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Goulding
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy

Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Goulding
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu

Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Lemmiwinks
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Rajah
    Annabelle Codnis - xEPONINEx

Mededeling aan alle kampeerders:
    Iedereen zal op zijn/haar bed een brief vinden.
    Hierin staat dat jullie verplicht tweemaal per week therapie moeten volgen.
    Als je gaat, mag je zelf kiezen welke begeleider je kiest.
    (Als deze begeleider het er mee eens is.)

[ bericht aangepast op 5 april 2012 - 13:39 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Sasha

Ik hoor voetstappen mijn kant uit komen, maar denk er niet aan mijn sigaretje uit te doen. Ik denk niet dat ik hiervoor in de cel vlieg na wat er net gebeurd is. Ik neem nog een flinke hijs terwijl ik aan Patrick denk. Het was absoluut geen slimme zet geweest om die spullen te verbranden, maar om hem nou met vuur aan te vallen? Nee, er schuilt iets meer achter.
    "Hoi," hoor ik een vrouwelijke stem. Aan de toon ervan is te horen dat ze duidelijk geen begeleidster is. Ik draai mijn hoofd traag, ongeïnteresseerd naar haar toe. Bij wijze van begroeting blaas ik mijn rook in haar gezicht uit.
    "Hey," antwoord ik droogjes voor ik een nieuwe hijs neem.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Rani
    'Rani,' stelde ik mezelf voor en ongevraagd ging ik op een meter of twee van hem af staan, waarbij ik tegen de muur aanleunde. Dat hij rookte kon me niet echt boeien. Plotseling besefte ik dat het best onwaarschijnlijk was dat hij achter een willekeurig gebouwtje was gaan staan en het dus logisch was dat hij ook in zaal twee zat. 'Dus jij zit ook in deze zaal?'

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Niet van Birdy! Het nummer is van Cherry Ghost. Birdy covert alleen maar.]
    Mignon

"Je zingt echt goed. Doe je aan zanglessen?"
    Wat verlegen kijk ik hem aan.
    "Nee," zeg ik zachtjes.
    "Ik heb het mezelf aangeleerd."
    Ik haal een hand door mijn haren en met lachende ogen kijk ik hem aan.
    "Kan je ook zingen?" vraag ik.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[En toen lag het internet er voor een paar uur uit.. LEVE UPC *sarcasme* Wat kan ik doen met Alexis?]

El Diablo.

Patrick Hathaway
    Na me gedouched en ogmekleed te hebben loop ik terug naar buiten. Tijd om dat wicht van een Jade te vindnen dan maar. Ik haal een hand door mijn natte haren en ga richting het bos. Zodra ik haar vind mag ze de isoleercel in, voor een lange, lange tijd.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Jade Skyler bright
    Het zonlicht begon echt weg te vagen en ik voelde tranen over mijn tere wangen lopen. Mijn familie mijn dierbare herinnereringen. Mijn beste vriendin haar ring. Ja ze was dood gegaan en ik had haar ring om een zilveren kettinkje gedaan. Ze had zelfmoord gepleegd omdat ze er gewoon niet meer tegen komen. Een koude wind liet me rillen en ik liet het vestje warmer om me heen gaan. Het was lekker warm met de zon, maar zonder was het ijskoud. Ik hield geluiden in ik was muisstil en zonder een kik te geven alleen mijn ogen te knipperen rolde weer een traan over mijn wang. Ik had ontzettend rode ogen en het was nieuwe maan wat geen licht gaf zodat ik niets kon zien. Ik zag wel hoe hoog ik echt zat. Ik had wel spijt van dat ik de begeleider zijn luk had verbrand, maar ik was furieus. Zo kwaad. Zo verdrietig en alles. Mijn geest doet slles om te overleven. En dit deed ik. Ik werd weer de oude ik. De pyromaan ik. Ik dacht dat het gestopt was, maar datcwas dus blijkbaar niet zo.

I'm finally back, Finally after a Year break

Sasha

"Rani. Dus jij zit ook in deze zaal?"
    Ik laat mijn sigaret in mijn mond zitten en klap even in mijn handen. Dan neem ik hem weer tussen mijn twee vingers.
    "Je bent een genie, Rani," zeg ik terwijl ik nog wat rook uit blaas. Ik bekijk haar nu pas voor de eerste keer. Ze ziet er nogal braafjes uit. Laat ik dat maar eens testen.
    "Sasha," antwoord ik. Ik steek mijn sigaret naar haar uit. "Trekje?"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Catherine

Ruw veegde ik de laatste tranen weg en stond op. Waarom huilde ik? Dat is juist wat Patrick wilde, en ik ging niet toegeven. Ik besloot te gaan wandelen, en ik liep richting het donkere bos.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[O_O jade honna have company She must be very quiet]

[Samenvatting? En wat kan ik doen met Alexis?]

El Diablo.

[Haha, echt? Lol, Birdy heeft serieus geen eigen liedjes. :W]

Matthew Rowan Harris
    "Kan je ook zingen?" vraagt ze.
    "Haha, nee, dat wil je niet horen. Maar ik kan wel gitaarspelen," zeg ik. "Mijn vader heeft het mij aangeleerd. We hadden eigenlijk nog een redelijk goede band voordat hij, eh..."
    Ik zwijg maar en wend mijn blik af. Ik ken dit meisje nog niet eens, waarom zou ik dan mijn hele levensverhaal aan haar vertellen?
    "Je moet echt iets doen met je talent."

Rani
    Met een glimlachje pakte ik hem aan en nam een trekje van de sigaret. Hoewel ik zelf niet echt rookte was ik wel gewend aan het gevoel, het was iets dat ik op feestjes deed. Soms. En dit was echt een feest, toch? Voel het sarcasme. 'Thanks,' grinnikte ik toen ik de sigaret weer teruggaf.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[Ja kan haar naar het bos toe brengen daar is patje ook ;) en Jade en Catherine en jayden volgens mij]

Ry schreef:
    [Samenvatting? En wat kan ik doen met Alexis?]

Patrick smeet alle spullen die hij had ignenomen in eht vuur, jade viel hem aan, je mag doen wat je wilt. ^^]

Julian Dan Forli
    Ik grinnik. "Dat lijkt me sterk, maar wie weet."
    Met de schoudertas aan mijn arm klim ik weer terug het bed, waar ik mezelf half liggend half zittend tegen de kussens aan nestel.
    "Hoewel, misschien hebben ze dat bij het kampvuur inmiddels al gedaan." Ik kan er niets aandoen dat mijn stem zelfs een beetje hoopvol klinkt. Hiervoor zal ik altijd een diepgaande haat voor Patrick voelen.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen